logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

hejt: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 172
Radosław Majdan z podcastem Przeglądu Sportowego Onet

W piątek, 26 stycznia o godz. 20:00 na Onet.pl, w serwisie Przegląd Sportowy Onet i w aplikacji Onet Audio zadebiutował „Cały ten Majdan”, podcast, w którym Radosław Majdan, były piłkarz i znany sportowiec, porozmawia z gośćmi o ich sukcesach i porażkach, a także o ich sposobach osiągania celów. W nowym podcaście autor zaprasza do rozmowy osoby z różnych środowisk: naukowców, sportowców, przedstawicieli biznesu, a także celebrytów. Gośćmi pierwszego odcinka będą: Omena Mensah oraz Rafał Brzoska.

29.01.2024 | przeczytano: 387 razy
Radio Szczecin przeprasza Magdalenę Filiks i jej rodzinę

Poniżej zamieszczamy pełen tekst oświadczenia opublikowanego na stronach szczecińskiej rozgłośni Polskiego Radia, na antenie której ujawniono informację o tożsamości syna posłanki Magdaleny Filiks. Wkrótce po ujawnieniu przez TVP Info i PR Szczecin informacji, że chłopiec padł ofiarą pedofila, popełnił on samobójstwo. "Maciej Świrski, jako Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, podjął w dniu 19 stycznia 2024 roku decyzję o nienakładaniu kary na Radio Szczecin, w związku z ujawnieniem danych ofiary pedofila. Niezależnie od tej decyzji Radio Szczecin mówi "przepraszamy", zaś znalezienie oraz ukaranie ewentualnych sprawców należy pozostawić wyspecjalizowanym do tego organom." - czytamy we wstępie do Oświadczenia.

22.01.2024 | przeczytano: 451 razy
Uniqa z kampanią „Szkoda życia na hejt”

UNIQA Polska kontynuuje w nowym roku kampanię, której celem jest walka z hejtem. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).

18.01.2024 | przeczytano: 483 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Gotowość warsztatowa

Zawód ilustrator: Gotowość warsztatowa

Gotowość warsztatowa to jeden z problemów, z którymi mierzą się początkujący twórcy, którzy chcą zacząć zarabiać na swojej pracy ilustratorsko-graficznej. Fakt, że lubisz rysować i przejawiasz w tym zakresie jakiś talent oraz umiejętności, nie jest jeszcze wystarczający, by zająć się świadczeniem tych usług zawodowo.

12.01.2024 | przeczytano: 756 razy
Artykuły z cyklu Zawód ilustrator
Interaktywne Centrum Schlebiania - Ancymony omawia kampanię Dan Cake

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają Ancymony, Key Story, Media Choice i AMS. 

11.01.2024 | przeczytano: 426 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Centrum Schlebiania w kampanii marki Dan Cake

Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu. Zadaniem uczestników jest zakupić Chleb Tostowy Dan Cake pszenny lub pełnoziarnisty, a następnie wymyślić tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej pomysłowe komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i gotówką, dając czas na chwilę przyjemności – nie tylko o poranku.

09.01.2024 | przeczytano: 429 razy
Zrzutka.pl: Najlepsze życzenia... hejtu

Polacy, jak mało która nacja, potrafią wspaniale nieść pomoc, także tę finansową. Niestety, przy okazji blokady zrzutek na rzecz Grzegorza  Brauna, właśnie zobaczyliśmy brzydkie oblicze polskich donatorów, pełne hejtu, wulgaryzmów, a nawet życzeń śmierci. Jak wynika z najnowszych badań, mowy nienawiści doświadczyło w internecie już 37% dorosłych Polaków i aż 60% nastolatków. 

21.12.2023 | przeczytano: 528 razy
Uniqa walczy z hejtem i powołuje fundację

Co czwarty uczeń deklaruje, że czuje się źle z powodu tego, co się dzieje w sieci, a co trzecia ofiara hejtu w Internecie nie dzieli się z nikim swoimi przeżyciami – to wnioski płynące z „Raportu o cyberprzemocy w szkołach podstawowych – edycja 2022”, opracowanego przez UNIQA i Instytut Lema. W odpowiedzi na rosnącą skalę zjawiska, UNIQA wzmacnia swoje działania w tym zakresie.

03.12.2023 | przeczytano: 501 razy (komentarzy: 10)
Twórcy internetowi mówią #hejtout

Negatywne, czasem bardzo nieprzyjemne komentarze w internecie, zdarzają się coraz częściej i niełatwo sobie z nimi poradzić. Wyeliminowanie mowy nienawiści nie jest możliwe, ale zmniejszenie jej mocy już tak. To podstawowe założenie nowego projektu #HEJTOUT, którego celem jest wyposażenie młodych ludzi w narzędzia i strategie minimalizujące negatywne skutki psychologiczne doświadczania hejtu, ale także zwrócenie uwagi ich dorosłego otoczenia na ten problem. Kampania realizowana jest przez Fundację SEXEDPL i T-Mobile Polska.

21.11.2023 | przeczytano: 508 razy (komentarzy: 24)
Marka Grześki partnerem słuchowiska „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki została partnerem startegicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach. Celem twórców słuchowiska jest uwrażliwienie środowiska szkolnego na zjawisko i dostarczenie młodym ludziom narzędzi pozwalających na radzenie sobie z doświadczeniem bullyingu.

19.11.2023 | przeczytano: 374 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 172)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764