logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

hejt: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 112
Rynek influencerów w Polsce według reklamodawców

Nieco ponad 1/4 marketerów wstrzymało działania w obszarze influencer marketingu w czasie epidemii, ale jednocześnie prawie taki sam odsetek zamierza tego typu działania poszerzyć - wynika z badania „Koronawirus a rynek influencerów w Polsce”, przeprowadzonego w  drugiej połowie kwietnia przez platformę REACHaBLOGGER.pl. Największa grupa spośród badanych, 40 proc. z nich, nie zamierza wprowadzać większych zmian. Cały biznes influencerski - zdaniem badanych - ucierpi w związku z epidemią (spadną np. zarobki samych influencerów), jednak po kilku miesiącach sytuacja wróci do normy, a w 2021 r. nastąpi bardzo dynamiczne odbicie. Według reklamodawców, zyskają mali influencerzy, kosztem „gwiazd”.

05.05.2020 | przeczytano: 242 razy
Polska Press Grupa: #Hejtystop

Polska Press Grupa wprowadza w swoich serwisach internetowych możliwość komentowania tylko dla zalogowanych użytkowników. Niezalogowane osoby nie będą mogły brać udziału w dyskusjach pod artykułami. Jednocześnie startuje akcja #HejTySTOP.

04.05.2020 | przeczytano: 226 razy
Jak o PR mówią media?

W ramach inicjatywy „PR. Bez komentarza” powstał nowy raport, ukazujący wykorzystanie terminu „public relations” w mediach. Wynika z niego, że w polskich mediach pojęcia związane z PR pojawiają się głównie w kontekście polityki, a ponad połowa wszystkich wzmianek ma wydźwięk negatywny. Stygmatyzacja medialna PR wciąż jest silna – jednak rzadko ma związek z branżą i działaniami profesjonalnych agencji oraz doradców public relations.

28.04.2020 | przeczytano: 193 razy
„Cyfrowi drapieżnicy” atakują wolne media

U nas wciąż głośno o propagandzie w mediach, czystkach kadrowych i ściganiu dziennikarzy w sądach. A jak wygląda cenzura w dobie nowoczesnych technologii? To zorganizowane kampanie hejterskie przeciwko dziennikarzom, rozsiewanie na ich temat dezinformacji i ujawnienie intymnych informacji w sieci, śledzenie ich telefonów za pomocą narzędzi hakerskich czy blokowanie stron internetowych niewygodnych mediów.

16.04.2020 | przeczytano: 223 razy
Mówić, kiedy świat cichnie, czyli o komunikacji w czasie pandemii

Każda firma – zarówno ta korzystająca z usług agencji PR, czy ta agencją PR będąca, znalazła się w nowej sytuacji. Wdrożenie strategii komunikacji kryzysowej okazało się niezbędne dla wielu sektorów, w tym zwłaszcza dla branży retail. Agencje i osoby odpowiedzialne za komunikację z klientami stanęły przed pytaniem: czy warto? A jeśli tak, to w jaki sposób? Z pomocą przychodzą nam media społecznościowe i kilka ważnych wskazówek, dlaczego warto używać ich jako narzędzia do komunikacji z potencjalnymi klientami.

10.04.2020 | przeczytano: 308 razy

Pandemia – słowo klucz, wskutek którego cały świat wstrzymuje oddech. Dla wielu firm to czas kryzysu – nie tylko ekonomicznego, ale też komunikacyjnego. Bo jak mówić, kiedy ciężko dobrać słowa? W jaki sposób utrzymać kontakt z klientami? I w końcu – dlaczego warto komunikować się w mediach społecznościowych w dobie pandemii?

03.04.2020 | przeczytano: 283 razy
Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce

Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami TVP1 i TVP2 angażują się w działania władzy, ponieważ boją się utraty pracy.

27.03.2020 | przeczytano: 260 razy
Co czeka Twoją firmę - koronakryzys w 5 fazach

Jesteśmy w końcówce trzeciej fazy kryzysu wywołanego przez koronawirusa, gdy – przy pełnych burzach wewnętrznych – firmy powoli są zmuszone do komunikowania swoich problemów na zewnątrz. To teraz ważyć się będą losy wielu z nich. Komunikacja odegra tu kluczową rolę. Takie są wnioski z analiz dokonanych przez specjalizującą się w komunikacji kryzysowej agencję Alert Media Communications.

19.03.2020 | przeczytano: 469 razy
Janusz Chabior i Jan Frycz w kampanii OLX dekonspirują internetowych oszustów

W internecie nie bądź głupi - przestrzegają Janusz Chabior i Jan Frycz w nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Po brawurowym sukcesie w walce z hejtem w polskim Internecie, marka OLX bierze na celownik oszustów.

11.02.2020 | przeczytano: 328 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2019 roku

Na czele rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w 2019 roku znalazł się Onet – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Informacje pochodzące z tego portalu cytowano w innych mediach zdecydowanie najczęściej. Na wynik Onetu wpłynęły m.in. powołania na wypowiedzi gości programu Onet Rano oraz doniesienia na temat tzw. afery hejterskiej w Ministerstwie Sprawiedliwości.

03.02.2020 | przeczytano: 709 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 112)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764