logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

hejt: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 151
Skąd możesz spodziewać się kryzysów sieciowych w 2023 roku?

Fake newsy, fale negatywnych komentarzy i trolling – to w 2023 roku będą największe zagrożenia kryzysowe płynące z sieci. Tak przewiduje szeroki panel ekspercki badania Kryzysometr, corocznie realizowany przez warszawską agencję public relations Alert Media Communications. Respondenci Kryzysometru oceniają, że internet będzie w 2023 roku jednym z trzech głównych źródeł kryzysów dla firm, instytucji i osób publicznych – zaraz po problemach gospodarczych wynikających z inflacji oraz negatywnym wpływie polityki na działalność różnych organizacji.

18.01.2023 | przeczytano: 212 razy
XX-lecie Alert Media Communications

Dwie dekady funkcjonowania na polskim rynku usług PR celebruje Alert Media Communications – warszawska agencja public relations specjalizująca się w zarządzaniu kryzysowym, strategiach komunikacyjnych, wymagających relacjach z mediami oraz specjalistycznych szkoleniach symulacyjnych. Na swój jubileusz XX-lecia agencja zmieniła logotyp, a podsumowania dwudziestu lat działalności dokonała m.in. na spotkaniu z ponad setką przyjaciół firmy w… teatrze.

14.12.2022 | przeczytano: 294 razy

TikTok, jako globalna platforma rozrywkowa, na pierwszym miejscu stawia dobre samopoczucie i bezpieczeństwo swojej społeczności. Nie zezwala również na publikację treści zawierających hejt, mowę nienawiści czy promujących przemoc. W ramach 16 Dni Przeciwko Przemocy ze względu na płeć TikTok prowadzi globalną kampanię świadomościową. W Polsce działania realizowane są we współpracy z fundacją SexedPL i koncentrują się na edukowaniu na temat nieoczywistych form przemocy.

01.12.2022 | przeczytano: 258 razy
Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+ – rusza akcja „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”

Babbel, platforma do nauki języków obcych, wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowała kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”, której celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+. Akcja nawiązuje do Międzynarodowego Dnia Tolerancji, który obchodzimy co roku 16 listopada. Ambasadorkami i ambasadorami projektu zostały aktywistki i aktywiści działający na rzecz społeczności LGBTQIA+ w Polsce: Maja Heban, Agata Kubis, Blanka Bernat, Magda Rakita, Miłosz Przepiórkowski, a także Piotr Wojsznis z Babbel oraz psycholożka Julia Kata. Wszyscy podzielili się swoimi historiami w ramach serii wyjątkowych videocastów.

21.11.2022 | przeczytano: 193 razy
Portfolio - jak tworzyć, gdzie pokazywać

Portfolio spełnia wiele ważnych funkcji. Nie tylko pokazuje nasze umiejętności czy stanowi zapis naszych dokonań zawodowych, ale może w znaczącym stopniu pomóc w zdobyciu idealnego klienta. Może również to zadanie utrudnić. Dlatego nie powinniśmy traktować go po macoszemu jako zbioru przypadkowych prac lub „wora”, do którego wrzucimy wszystko, co wyjdzie spod naszych rąk. Jego konstrukcja powinna być przemyślana.

19.11.2022 | przeczytano: 510 razy
Artykuły z cyklu Zawód ilustrator

Dla TikToka dobre samopoczucie oraz bezpieczeństwo użytkowników stanowią priorytet. Na platformie nie ma miejsca na jakiekolwiek treści zawierające hejt, mowę nienawiści czy promujące przemoc.  Platforma stale zwiększa zaangażowanie w ochronę swojej społeczności, dlatego dziś ogłasza członkostwo w Tech Against Terrorism, inicjatywie zrzeszającej firmy z branży technologicznej, akademików oraz społeczeństwo obywatelskie, w celu przeciwdziałania tzw. „brutalnemu ekstremizmowi” w sieci.

08.09.2022 | przeczytano: 179 razy
Kaufland zachęca do ciałopozytywności kampanią „Every body needs love!”

Jak wynika z badań, średnio co drugi młody Polak nie akceptuje swojego wyglądu1. Aby propagować pozytywne podejście do swojego ciała i zdrowia, Kaufland startuje z najnowszą kampanią, której hasłem przewodnim jest „Every body needs love!”. Sieć promuje podejście, w którym najważniejsza jest miłość do samego siebie i akceptacja własnego wyglądu.

18.08.2022 | przeczytano: 569 razy (komentarzy: 10)
Komunikacja w czasach wojny

Tocząca się od ponad stu dni wojna w Ukrainie, a także towarzysząca jej niepewność, zawirowania gospodarcze oraz napływ do Polski uchodźców, to czas szczególnych wyzwań dla firm i instytucji. Aż 9 na 10 organizacji uczestniczących w specjalnej edycji badania „Kryzysometr” miało od czasu inwazji Rosji na Ukrainę do czynienia z różnego rodzaju trudnościami, które wymagały wprowadzenia specjalnych działań komunikacyjnych. W co drugiej firmie i instytucji były to aktywności odpowiadające na rosnącą niepewność i  poczucie zagrożenia wśród pracowników. Dużym wyzwaniem jest również walka z fake newsami i hejtem, z którymi mierzy się co trzecia z badanych organizacji.

13.06.2022 | przeczytano: 513 razy
Uniqa oferuje wsparcie związane z hejtem w sieci

Marka UNIQA ruszyła z nową kampanią dotyczącą problemu hejtu w sieci. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

13.06.2022 | przeczytano: 335 razy
Wirtualna Polska przyjęła pierwszą Strategię Zrównoważonego Rozwoju

Wirtualna Polska Holding S.A. przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju na lata 2022-2025. W dokumencie opisane zostały trzy główne obszary działań – środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny, w których spółka realizować będzie wyznaczone zadania. Wśród najważniejszych celów są: niezależność mediów, zielona energia, edukacja klimatyczna, różnorodność oraz cyberbezpieczeństwo. Strategia zawiera także założenia długoterminowe, z zakresem realizacji do 2030 roku.

14.04.2022 | przeczytano: 186 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 151)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764