logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

herb: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 222

Mood Media przy współpracy z ekspertami z ponad 100 krajów, wydał kolejny Trendbook ukazujący globalne trendy w dziedzinie ulepszania jakości doświadczeń klienta w branży HoReCa. Firma porównała działania podejmowane na przestrzeni pięciu lat, zarówno przez duże sieci jak i niezależne podmioty, a także przez marki luksusowe, jak i te bardziej ekonomiczne. Globalny punkt widzenia, ukazał zaskakująco dynamiczną ewolucję kluczowych doświadczeń klientów hoteli i restauracji.

18.11.2019 | przeczytano: 167 razy
Kobiety Bauhausu. Szukamy studentów płci żeńskiej – byle nie zbyt wielu!

Na temat kobiet w Bauhausie krąży wiele mitów. Theresia Enzensberger rozprawia się z jednym z nich – w kwestii równouprawnienia uczelni przyświecały wprawdzie postępowe hasła, lecz w tym geście inkluzji zabrakło jej niestety konsekwencji.

12.11.2019 | przeczytano: 2364 razy

Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.

12.11.2019 | przeczytano: 81 razy
Agencja Harbingers prezentuje odświeżony wizerunek

Od dziś krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowy, odświeżony wizerunek. Zmianie uległy takie elementy identyfikacji marki, jak wygląd strony internetowej, logo oraz herb. Jak jest cel redesignu i co poprzez zmiany chce zakomunikować Harbingers?

30.10.2019 | przeczytano: 307 razy
XLIII PK: Fundusze europejskie dla drukarń. Warsztaty praktyczne

Innowacje, innowacje, innowacje! To hasło zdominowało w ostatnich wszystkie działania przedsiębiorstw w zakresie procesu ubiegania się o fundusze europejskie. Podczas spotkania zostaną omówione nie tylko najważniejsze zasady ubiegania się unijne środki oraz szczegółowe harmonogramy uruchamiania konkursów ale również od strony praktycznej zostaną przedstawione istotne aspekty decydujące o końcowym sukcesie.

09.10.2019 | przeczytano: 401 razy
Costa Coffee rusza z akcją #Zerowaste

Costa Coffee dołącza do kampanii #zwłasnymkubkiem. W jej ramach rozpocznie współpracę ze Stowarzyszeniem Zero Waste. To jednak nie pierwsze proekologiczne działania, jakimi może pochwalić się sieć kawiarni.

30.09.2019 | przeczytano: 326 razy (komentarzy: 23)
Herbapol-Lublin z limitowaną wersją etykiet vintage

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów syropów, herbat i dżemów obchodzi jubileusz 70-lecia. Z tej okazji do sprzedaży wprowadzono limitowaną wersję flagowych produktów firmy w nowej stylizacji.

26.09.2019 | przeczytano: 235 razy
Kolekcje Diamant – startuje nowa akcja marki

Marka Diamant startuje z nową akcją o charakterze prosprzedażowym. Cukier DRY DEMERARA trafi do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę. Kolekcja składa się z czterech magnesów, na każdym znajduje się inna inspiracja na napój z cukrem trzcinowym. Akcja rusza na początku września i potrwa do wyczerpania zapasów.

29.08.2019 | przeczytano: 260 razy

Przetarg na agencję reklamową dla marki ETi European Food Industries został rozstrzygnięty – za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych firmy odpowiedzialna będzie niezależna agencja kreatywna Gong.

13.08.2019 | przeczytano: 206 razy
Relaunch opakowań herbat Big-Active

Relaunch opakowań ma na celu wzmocnienie komunikacji oferty zielonych herbat Big-Active w wariancie ekspresowym oraz wyróżnienie ich spośród zielonych herbat liściastych. Pierwsze z nowych opakowań zadebiutują już w sierpniu, natomiast cała, odświeżona linia pojawi się na sklepowych półkach najpóźniej z końcem października.

29.07.2019 | przeczytano: 286 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 222)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764