logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

herb: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 214

Przetarg na agencję reklamową dla marki ETi European Food Industries został rozstrzygnięty – za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych firmy odpowiedzialna będzie niezależna agencja kreatywna Gong.

13.08.2019 | przeczytano: 135 razy
Relaunch opakowań herbat Big-Active

Relaunch opakowań ma na celu wzmocnienie komunikacji oferty zielonych herbat Big-Active w wariancie ekspresowym oraz wyróżnienie ich spośród zielonych herbat liściastych. Pierwsze z nowych opakowań zadebiutują już w sierpniu, natomiast cała, odświeżona linia pojawi się na sklepowych półkach najpóźniej z końcem października.

29.07.2019 | przeczytano: 157 razy
Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek z londyńską agencją Dixonbaxi

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 - Formuła E.

15.07.2019 | przeczytano: 275 razy
Legenda Feniksa w spocie piwa Grimbergen

Mityczny Feniks to symbol wiecznie odradzającego się życia. Powstający z popiołów ptak stał się także symbolem opactwa w Grimbergen w Belgii, w którym 900 lat temu powstało piwo Grimbergen. Legenda Feniksa i historia opactwa przeplatają się w najnowszym spocie marki, który od dziś emitowany jest w serwisach VOD oraz w Internecie, w ramach kampanii banerowej.

15.07.2019 | przeczytano: 228 razy
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio

Pod hasłem „BIO – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.

11.07.2019 | przeczytano: 312 razy
Herbapol Food Truck w akcji urodzinowej Herbapol-Lublin

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, obchodzi jubileusz 70-lecia. Działania promocyjno-reklamowe zaplanowane od lipca do końca roku obejmują aktywności skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz komunikację w mediach.

11.07.2019 | przeczytano: 322 razy
Betclic nowym sponsorem głównym Piasta Gliwice

Betclic został głównym sponsorem Mistrza Polski – Piasta Gliwice. Bukmacher posiadający licencję na działalność w Polsce podpisał dwuletnią umowę, na mocy której otrzymał prawa do wykorzystania wizerunku zawodników i herbu klubu. Logo sponsora znajdzie się w najbardziej prestiżowym miejscu na koszulkach meczowych.

08.07.2019 | przeczytano: 142 razy
Nowa kampania Lipton Ice Tea Green

Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama.

02.07.2019 | przeczytano: 392 razy
B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową

W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

24.06.2019 | przeczytano: 274 razy

Czy interaktywna mieszana rzeczywistość to przyszłość opowiadania historii? Najnowocześniejsze technologie wykorzystujące VR i rozszerzoną rzeczywistość inspirują nowe formy narracyjne

24.06.2019 | przeczytano: 174 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 214)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764