logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

herb: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 196
„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią syropów z witaminą D

„Herbapol-Lublin”, jeden z największych polskich producentów herbat oraz lider w segmencie syropów owocowych, wprowadza na rynek nową formułę syropów owocowych, teraz dodatkowo z witaminą D. Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL oraz internet.

05.03.2019 | przeczytano: 249 razy
Opus B Brand Design dla Kompanii Piwowarskiej

Zespół Opus B Brand Design przygotował redesign marki Redd’s.

05.03.2019 | przeczytano: 237 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Akcja #Pokapita - Anita Sokołowska namawia internautów do pomagania

Twarzą akcji społecznej jest Anita Sokołowska, która rzuca internautom wyzwanie - zrób sobie zdjęcie z PITem, lub z kartką na której jest widoczna nazwa akcji. Wrzuć je na Instagram, Facebooka albo inne media społecznościowe i oznacz je hasztagiem #pokaPITa. Dzięki temu pokazujesz, że i Ty pomagasz.

04.03.2019 | przeczytano: 125 razy
8 na 10 internautów łączy oglądanie TV z przeglądaniem smartfona

Multiscreening, czyli jednoczesne korzystanie z kilku ekranów naraz, jest coraz popularniejszy wśród internautów i konsumentów mediów. Według badań Facebooka średnio 28 proc. czasu spędzanego na oglądaniu telewizji poświęcamy innemu urządzeniu. Najczęściej jest nim smartfon, na którym sprawdzamy e-maila bądź media społecznościowe, okazjonalnie dokonując zakupu produktów czy usług zauważonych w telewizji. Zjawisko multiscreeingu ma jednak coraz większe przełożenie na reklamę i marketing.

25.02.2019 | przeczytano: 109 razy
XLI Poligraficzne Konfrontacje: Zmiana terminu!

Stowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej informuje, że XLI Poligraficzne Konfrontacje zaplanowane na 28 lutego 2019 r. odbędą się w innym terminie: 26 marca 2019 r. Za zmianę terminu serdecznie przepraszamy.

22.02.2019 | przeczytano: 485 razy
Agencja Lotna rośnie w siłę

Agencja Lotna wita na pokładzie grafika kreatywnego - Kasię Łobodę.

11.02.2019 | przeczytano: 135 razy
Herb a logo miasta

Herb miasta to reprezentacyjny i rozpoznawalny znak miasta, symbol samorządu, element tożsamości miasta. Wraz z nazwą miasta tworzy komunikat wizualny jednoznacznie identyfikujący miasto. i dlatego ranga i znaczenie tego narzędzia komunikowania wymaga staranności  i wyobraźni w opisie zasad prezentowania tego znaku.

08.02.2019 | przeczytano: 717 razy
Myroom by Dilmah – pokój herbaciany w hotelu Mercure Warszawa Airport

Nie trzeba wybierać się w egzotyczną podróż, by choć trochę poczuć atmosferę Cejlonu. Hotel Mercure Warszawa Airport wraz z marką Dilmah zrealizowali wspólny projekt z cyklu MyRoom – pokój inspirowany herbacianym światem i zielenią cejlońskich plantacji. By wypocząć w tej wyjątkowej przestrzeni i skosztować najlepszych herbat od Dilmah, wystarczy zarezerwować pokój numer 326.

05.02.2019 | przeczytano: 308 razy
Jastrzębie-Zdrój z nową identyfikacją wizualną i logo

Jastrzębie-Zdrój chce konsekwentnie budować swoją markę. W drugim półroczu 2018 r. w tworzenie systemu identyfikacji wizualnej miasta Jastrzębie-Zdrój wraz z Wydziałem Informacji, Promocji i Rozwoju włączyło się biuro projektowe i brandingowe ZIIJN.

20.01.2019 | przeczytano: 1105 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM – to wydarzenie właśnie dla Ciebie. Z myślą o wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, którego IMM jest partnerem. Wydarzenie odbędzie się już 22 stycznia 2019 w warszawskim kinie Atlantic.

11.01.2019 | przeczytano: 228 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 196)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764