logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

iProspectdom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi

W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w największych stacjach telewizyjnych), digital, komunikację w social mediach, POS, OOH, działania online video, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży.

30.11.2021 | przeczytano: 1065 razy
Opus B dla Aldi

Portfolio: Opus B dla Aldi

Wystartowała najnowsza kampania sklepów sieci ALDI. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B.

08.11.2021 | przeczytano: 1206 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764