logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

iSlay: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
IAB Howto: Jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

Jednym z kluczowych aspektów budowania autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu jest realizowanie jakościowych kampanii online. Jak to zrobić? Eksperci z grup roboczych IAB Polska wyselekcjonowali najbardziej aktualne tematy oraz wyzwania związane z szeroko pojętą jakością w marketingu online. Podczas konferencji IAB HowTo poruszone zostaną, m.in. takie zagadnienia jak: brand safety w dobie kryzysu, przełożenie brand liftu na jakość kampanii digital czy mobile marketing i siła geofence.  Uczestnicy dowiedzą się z jakich narzędzi i technik zapewniających pomiary jakości prowadzonych działań najlepiej korzystać oraz jak docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji. Ciekawe prelekcje, doświadczeni eksperci i duża dawka wiedzy to wszystko już 20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.  

06.03.2024 | przeczytano: 448 razy

Polski rynek content marketingu pod lupą. Stowarzyszenie Content Marketing Polska przeprowadziło obszerne badanie, aby poznać perspektywy i tendencje w branży oraz rzucić światło na przyszłość content marketingu.

26.09.2023 | przeczytano: 314 razy

iSlay to firma specjalizująca się w analityce content marketingu, która posiada autorski system do badania zaangażowania użytkowników na stronach www oraz mierzenia atrakcyjności stron dla social media i wyszukiwarek.

15.02.2022 | przeczytano: 247 razy
Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych

Publikacja „Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej”, stworzona przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska, to kompendium wiedzy na temat sposobów badania użytkowników internetu. Systematyzuje zagadnienia związane z pomiarem efektywności komunikacji online w sposób użyteczny w codziennej pracy. Zawiera artykuły eksperckie, opisy technik i wskaźników badawczych oraz listę firm, które prowadzą takie badania. Druga edycja Leksykonu będzie przydatna zarówno ekspertom marketingu, jak również osobom zainteresowanym branżą internetową.

11.02.2022 | przeczytano: 772 razy
Jak mierzymy content marketing?

Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.

22.10.2021 | przeczytano: 699 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza iSlay – firma badawcza specjalizująca się w badaniu content marketingu oraz dostarczaniu narzędzi monitoringowych dla działów marketingu, agencji i mediów internetowych.

10.07.2018 | przeczytano: 748 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764