logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 471
Bakalland zmienia się i startuje z wielokanałową komunikacją

Bakalland po 10 latach przechodzi kompleksowy rebranding i zmienia identyfikacje wizualną. Marka rozpoczyna długofalową kampanię reklamową pod hasłem „JESZ, co dobre”. Zaprojektowana w modelu 360˚ kampania rusza 13 marca i obejmuje m.in. TV, OOH/DOOH,  digital, influencer marketing oraz silne działania in-store. Bakalland odświeżył logotyp, unowocześnił i ujednolicił opakowania wszystkich swoich produktów. Od jesieni 2022 r. brand funkcjonuje w strukturach FoodWell – marki korporacyjnej, powstałej z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

13.03.2023 | przeczytano: 231 razy
Łódź Design Festival pod hasłem „Future Perfect”

Czy zamiast przepowiadać przyszłość możemy ją wspólnie zaprojektować? I jak nasze wyobrażenia przyszłości zmieniają teraźniejszość? – to pytania, które razem z zaproszonymi gośćmi postawimy sobie podczas tegorocznej edycji Łódź Design Festival, która odbędzie się w dniach 18-28 maja. Hasło nadchodzącej edycji ŁDF to „Future Perfect”!

27.02.2023 | przeczytano: 353 razy
Dla dobra polskiego designu... STGU pisze do Pągowskiego

Tuż przed końcem roku Polski Związek Łowiecki zaprezentował nowe logo oraz system identyfikacji wizualnej zaprojektowane przez Andrzeja Pągowskiego. Projekt został zlecony z myślą o obchodach 100-lecia Związku, który pochwalił się nowym opracowaniem ogłaszając, że autor to "wybitny polski artysta grafik, jeden z twórców Polskiej Szkoły Plakatu, wielokrotnie nagradzany w Polsce i na świecie za swoją twórczość, znany ze współpracy z Andrzejem Wajdą czy Krzysztofem Kieślowskim". W styczniu wokół nowego logo zaczęły narastać kontrowersje i podejrzenia, że jest wersją projektu kupionego w tanim serwisie stockowym. Wśród wielu głosów na ten temat znalazł się także list otwary Zarządu i Komisji Rewizyjnej STGU, który publikujemy poniżej, wraz z linkami do innych publikacji na ten temat.

10.02.2023 | przeczytano: 520 razy (komentarzy: 16)
EFL w nowych barwach

EFL, jedna z największych firm leasingowych w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem, zmienia swoje logo, w którym stawia na jeszcze większą integralność z Grupą Credit Agricole. Nowa identyfikacja wizualna stanowi odzwierciedlenie aktualnej strategii biznesowej, której fundamentem jest pozycja i know how prężnej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. Konsolidacja Grupy EFL wokół marki Credit Agricole w Polsce oznacza większe możliwości rozwoju dla pracowników EFL i najbogatszą ofertę produktów dla klientów, dostawców i partnerów leasingodawcy dostępną w jednej Grupie.

16.01.2023 | przeczytano: 298 razy
Nowa identyfikacja wizualna Moliera2

Po 14 latach działalności na rynku dóbr luksusowych, Moliera2 wprowadziło nową, unowocześnioną identyfikację wizualną. Multibrand wychodzi naprzeciw zmieniającym się wymaganiom Klientów oraz obecnym trendom w designie. Z rebrandingiem wiąże się również nowa strategia marki mająca na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.  

20.12.2022 | przeczytano: 388 razy
MVGM wprowadza spójną tożsamość marki dla oddziałów w Europie

MVGM, działający na arenie międzynarodowej zarządca nieruchomości, prezentuje nową tożsamość marki. Hasło "Passion for People and Property" odzwierciedla najważniejsze wartości firmy, czyli głębokie zaangażowanie w sektorze nieruchomości i koncentrację na ludziach w procesie zarządczym. Holenderska spółka komunikuje jednolitą obietnicę marki i wprowadza nową identyfikację wizualną we wszystkich krajach, w których jest obecna – również w Polsce. Tym samym rozpoczyna kolejny etap rozwoju w Europie.

16.12.2022 | przeczytano: 434 razy
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”

VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.

25.11.2022 | przeczytano: 1261 razy
Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. ogłasza konkurs na opracowanie logotypu dla serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do dnia 16 grudnia, do godz.: 13:00 w siedzibie Organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.  

21.11.2022 | przeczytano: 363 razy
Saio od ING z wyróżnieniem Red Dot Award

Projekt brandingu SAIO, platformy do kompleksowej robotyzacji procesów biznesowych od ING, został wyróżniony w międzynarodowym i prestiżowym konkursie – Red Dot Award – w kategorii Brands & Communication Design 2022.

10.11.2022 | przeczytano: 190 razy

Krakowska agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, od października 2022 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych jednego z największych i najbardziej znanych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych – „U Jędrusia”.

31.10.2022 | przeczytano: 297 razy
1 2 3
Strona 1/48 (artykułów: 471)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764