logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 362
Goldenline wraca do gry

Spółka Goldenline tworzy kompleksową platformę rozwoju zawodowego, a także nowoczesne rozwiązania technologiczne dla swoich użytkowników oraz klientów biznesowych. Pod sterami nowego prezesa Tadeusza Kuropatwińskiego firma przedefiniowała swoją strategię oraz model biznesowy.

18.10.2019 | przeczytano: 123 razy (komentarzy: 5)
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem

HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.

17.10.2019 | przeczytano: 146 razy
Konkurs na logo współpracy partnerskiej Wisły i Jabłonkowa

Konkurs jest adresowany do wszystkich zainteresowanych osób/podmiotów, w tym do studentów, absolwentów oraz pracowników naukowych wyższych uczelni artystycznych oraz profesjonalnych artystów-grafików, grafików i projektantów.

14.10.2019 | przeczytano: 207 razy

Firma Wilk Elektronik SA odświeża swoją markę GOODRAM. Zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo mają służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz są odpowiedzią na stale poszerzającą się ofertę produktową. Wynikiem tych zmian będą spójne wrażenia użytkowników obcujących z pamięciami GOODRAM na całym świecie.

27.09.2019 | przeczytano: 176 razy
Nowe szaty Volkswagena: nowe logo oraz identyfikacja wizualna

- Jesteśmy elastyczni w sposób, jakiego w Volkswagenie dawno nie widziano – mówi Jürgen Stackmann, Członek Zarządu Volkswagena ds. Sprzedaży i Marketingu

20.09.2019 | przeczytano: 382 razy

„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.

18.09.2019 | przeczytano: 119 razy
Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo

Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.

17.09.2019 | przeczytano: 403 razy
Nobonobo – marka Inspirium zmienia nazwę

Rebranding marki wprowadzony jest od września. Obejmuje on nową nazwę, logotyp, system identyfikacji wizualnej oraz stronę internetową. Zmiany są wyrazem nowego otwarcia dla firmy. Już pod nową marką Nobonobo kolekcje uzupełnią meble zaprojektowane przez Tomka Rygalika, jej dyrektora artystycznego.

16.09.2019 | przeczytano: 162 razy
Volkswagen z nowym logo podczas Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen zaprezentuje nową identyfikację wizualną marki i nowe logo

30.08.2019 | przeczytano: 379 razy
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo

W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć pewność, że Android jest dostępny dla wszystkich - i wiemy, jak możemy to zrobić jeszcze lepiej.

23.08.2019 | przeczytano: 488 razy (komentarzy: 3)
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 362)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764