logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

identyfikacja wizualna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 375
Vanilla night&day z nowym logo

Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.

06.04.2020 | przeczytano: 291 razy
Gmina Lutomiersk z nowym logo

Gmina Lutomiersk (woj. łódzkie) zdecydowała się na wprowadzenie logo do swojej identyfikacji wizualnej. Przygotowanie logo i księgi znaku powierzono Agencji Reklamowej Cumulus.

11.03.2020 | przeczytano: 264 razy
Mogik or magic? Motion Design Conference 2020

Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.

23.02.2020 | przeczytano: 417 razy
Konkurs na logo reaktora Maria

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria. Przedmiotem Konkursu jest opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria – znaku identyfikacji obiektu, który będzie przeznaczony do popularyzacji oraz reklamy.

07.01.2020 | przeczytano: 678 razy
Dwa żurawie i jaskółka: LOT w sporze o logo z Lufthansą

W 2018 roku Lufthansa wprowadziła nową identyfikację wizualną obejmującą oznakowanie samolotów, na których pojawił się biały żuraw na granatowym tle. Według PLL LOT nowa wersja logo, które już dotychczas było dość podobne do znaku polskiego przewoźnika, stała się myląca i stanowi przejaw nieuczciwej konkurencji.

29.12.2019 | przeczytano: 1800 razy (komentarzy: 7)

Litewskie studio DADADA wygrało międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Getta Warszawskiego.

29.12.2019 | przeczytano: 316 razy
Projekt Roku 18/19 - wyniki konkursu

23 listopada 2019 w CKK Jordanki w Toruniu odbyła się gala Projektu Roku 2018/2019. Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Powołany do życia w 2010 konkurs analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej.

29.12.2019 | przeczytano: 534 razy
Nowa identyfikacja wizualna kanału Stopklatka

Kanał filmowo-serialowy Stopklatka zaprezentuje się widzom w nowej odsłonie. Stacja zmienia oprawę audiowizualną i logotyp, a także dotychczasową nazwę, rezygnując z fragmentu „TV”. Oprawa zadebiutuje na antenie w piątek, 20 grudnia, razem ze świąteczną ramówką Stopklatki.

20.12.2019 | przeczytano: 481 razy
Nowa identyfikacja i inwestycje w CH Vivo! Lublin

Modernizacja tarasu widokowego, zmiana identyfikacji wizualnej oraz odświeżone strefy komfortu – w 2019 roku, z myślą o klientach i najemcach, w VIVO! Lublin wdrożonych zostało wiele udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które poszerzyły wielofunkcyjność obiektu i zwiększyły jego popularyzację jako modnej przestrzeni publicznej. Co więcej, 29 listopada w centrum handlowym oddano do użytku lublinian nową inwestycję – ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na taras widokowy, znajdujący się na poziomie +2. Spełnienie wiosennych obietnic i sfinalizowanie ostatniego punktu zawartego w przedstawionym wówczas planie zamyka kolejny etap inwestycji w VIVO!.

09.12.2019 | przeczytano: 610 razy
Krakowskie centrum handlowe zmieniło nazwę

Jedno z pierwszych krakowskich centrów handlowych ma nową nazwę. Od teraz to Nowe Czyżyny. Rebranding jest efektem prowadzonych od ponad roku modernizacji m.in. wnętrz, otoczenia i oferty.

06.12.2019 | przeczytano: 387 razy
1 2 3
Strona 1/38 (artykułów: 375)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764