logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

inStreamly : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Pssst! Czas na grę. Mapa Pepsi w Fortnite

Od ponad dwóch lat Pepsi rozwija platformę kreatywną pod hasłem „Pssst! Czas na film", w której odgłos otwierania puszki Pepsi ucisza dźwięki przeszkadzające w oglądaniu filmu. Za stworzenie i rozwój platformy odpowiada Sips&Bites, wewnętrzna agencja PepsiCo.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 321 razy
AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.

10.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 273 razy

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie Twitch odpowiada Stor9_.

24.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 238 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
VMLY&R z kolejną kampanią dla Adidas

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K BOOST. To kolejna kampania, której osią jest satysafakcja płynąca z użytkowania nowej odsłony tej serii butów.

04.11.2020 | Z rynku | przeczytano: 732 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764