logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

influence marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 329 tys. zł, wobec 324 tys. zł rok wcześniej. W pierwszej połowie 2021 r. do współpracujących z nią firm dołączyły m.in. marki takie jak: Ceneo, Electrolux, Agora, Axel Springer, Amtra, Domax, oraz agencje takie jak m.in.: Ebridge, Green Parrot, Aweo, Five Media, Innova, ClickMaster, DevDesign, Riverwood jak również inkubator Twój Startup.

09.08.2021 | przeczytano: 318 razy
Olimp Sport Nutrition rusza z kampanią jakościową

Produkty marki Olimp Labs oraz Olimp Sport Nutrition przedstawiane są jako produkty „jakości farmaceutycznej”. Co dokładnie kryje się za tą deklaracją? Firma postanowiła uchylić drzwi do swoich laboratoriów w kampanii #MadeInOlimp.

01.06.2021 | przeczytano: 606 razy
Michał Piwowarczyk account directorem w Plej

Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej i nadzoruje prace teamów accounckich obsługujących marki Play i Virgin Mobile Polska (digital) oraz piwo Namysłów (digital i ATL).  Do Michała raportuje obecnie zespół doświadczonych managerów, którzy dołączyli do Plej w wyniku zarówno rekrutacji zewnętrznych, jak i zmian w strukturze wewnętrznej działu Client Service. W kompleksowej obsłudze klientów na co dzień wspierają ich plejowe teamy influence marketingu, social media, strategii i kreacji.  

22.04.2021 | przeczytano: 687 razy
Pierwsza w Polsce przezroczysta butelka – bez etykiety i w 100%% z recyklingu

Konsumenci coraz świadomiej sięgają po produkty firm, dla których kwestia transparentności i poszanowania zasad zrównoważonego rozwoju nie jest chwilowym trendem, a filozofią prowadzenia biznesu. Marką, która doskonale to rozumie i w ten sposób podchodzi do swojej działalności jest Żywiec Zdrój. Lider wód butelkowanych wprowadził właśnie na rynek kolejne innowacyjne opakowanie – w 100% „przezroCZYSTE” butelki bez etykiety. Nowy, 0,4 litrowy format wody źródlanej nie tylko wyróżnia się niestandardowym wyglądem, ale także surowcem – butelka jest w całości wykonana z plastiku z recyklingu. To już kolejne, trzecie opakowanie w ofercie marki wykonane w 100% z rPETu i kolejny dowód na to, że recykling plastiku ma sens, a stworzenie zamkniętego obiegu tego surowca jest możliwe.

15.04.2021 | przeczytano: 1425 razy
Wystartowała kampania „Namysłów należy do otwartych”

Namysłowska otwartość to cecha, która wyróżnia piwo Namysłów i tworzy unikalny charakter marki. Wokół niej zbudowano tegoroczną strategię i komunikację brandu. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, a oparte na współpracy z influencerami dzia­łania w digitalu będą jej kontynuacją. Za koncept, spot oraz influence marketing odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów Starcom.

12.04.2021 | przeczytano: 1723 razy
Reachablogger.pl oferuje publikacje sponsorowane w podcastach

Platforma influence marketingowa REACHaBLOGGER.pl poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.

29.07.2020 | przeczytano: 793 razy
Przychody platformy Reachablogger.pl wzrosły w I półroczu o 11 proc. r/r

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 324 tys. zł, co oznacza wzrost rok do roku o 11 proc., pomimo zawirowań związanych z epidemią Covid-19. Platforma pozyskała szereg nowych klientów - w I połowie 2020 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Oceanic, Propharma, Shumee, ESKK, Comarch, Audience Network, Digital Hill. W I półroczu na platformie przybyło prawie 900 mediów i ponad 1900 nowych użytkowników (klientów). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 11 tys. podmiotów, a na platformie jest już ponad 6 tys. aktywnych ofert od influencerów. Jeszcze w tym roku REACHaBLOGGER planuje rozpoczęcie ekspansji zagranicznej.

15.07.2020 | przeczytano: 598 razy
Wiosenne kampanie Continental z Plej

W kwietniu wystartowały dwie kampanie wizerunkowe marki Continental: launch nowej opony EcoContact 6 i konkurs konsumencki związany z oponami z segmentu Ultra High Performance. Za oba projekty koncepcyjne, kreatywnie i egzekucyjnie odpowiada agencja Plej.  

17.04.2019 | przeczytano: 912 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która będzie od teraz operatorem platformy REACHaBLOGGER łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. Jak zapewniają managerowie Biura Podróży Reklamy jest to naturalny krok w rozwoju platformy, która w ubiegłym roku osiągnęła już poziom ponad 700 tys. zł przychodów netto i z roku na rok dynamicznie się rozwija. Krok jest związany także z planami ekspansji zagranicznej i z ewentualnym pozyskaniem inwestora finansowego.

07.03.2019 | przeczytano: 1323 razy
Platforma Reachablogger.pl podwoiła przychody w 2018 r.

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2018 r. niemal o 100 procent. Przychody platformy osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności platformy dołączyło do niej prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. Do grona aktywnych klientów REACHaBLOGGER dołączyli w 2018 r. m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również agencje reklamowe i domy mediowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

16.01.2019 | przeczytano: 472 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764