logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

innogy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
„Jesteśmy dla Ciebie” – kampania E.On Polska

Wystartowała kampania E.ON, która opowiada o wysokim poziomie jakości obsługi klienta w branży energetycznej. Materiał uświadamia z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.

05.09.2022 | przeczytano: 238 razy
Mullenlowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.

08.06.2022 | przeczytano: 330 razy
Magdalena Łukasiuk odeszła ze 180heartbeats + Jung v Matt

Po ponad czterech latach koordynowania działań PR 180heartbeats +JUNG v MATT, Magdalena Łukasiuk z końcem kwietnia zakończyła pracę w agencji. W czerwcu podejmie nowe wyzwania zawodowe.

04.05.2022 | przeczytano: 296 razy

Mikołaj Sadowski stawia na karierę reżysera i odchodzi z agencji, Michał Sęk zostaje executive creative director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.

21.02.2022 | przeczytano: 360 razy

Z końcem roku spółka Foton Technik zmieni nazwę na E.ON Foton. Związane jest to ze zmianami właścicielskimi w ramach Grupy innogy, której firma jest częścią. Rebranding nie ma wpływu na ważność dotychczasowych umów i usług świadczonych przez firmę na rzecz jej klientów.

08.12.2021 | przeczytano: 374 razy
Znamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. 15 października podczas gali online organizowanej przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, poznaliśmy nagrodzone projekty.

21.10.2021 | przeczytano: 775 razy

Pod hasłem PoznajMY się! ruszył pierwszy etap kampanii informującej o zmianie marki innogy Polska w E.ON Polska. Strategię i kreację rebrandingu przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

07.10.2021 | przeczytano: 417 razy

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.

01.10.2021 | przeczytano: 359 razy
Innogy zmienia się w E.On

innogy Polska od połowy grudnia 2021 roku będzie funkcjonować pod nową nazwą: E.ON Polska. Zmienią się logotypy i nazwy poszczególnych spółek należących do Grupy innogy. Wszyscy klienci zostaną indywidualnie poinformowani o nadchodzących zmianach. Pierwsza korespondencja z nowym logotypem została wysłana we wrześniu 2021.

16.09.2021 | przeczytano: 559 razy
Analiza doświadczeń konsumenckich jako nowa kompetencja Spacecamp

W strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), powstał dział Customer Experience Intelligence (CXI) - nowe centrum kompetencji badawczych, analitycznych i szkoleniowych, związanych z budowaniem i monitoringiem efektywności doświadczeń konsumenckich.  Kieruje nim Artur Puszkiewicz.

17.03.2021 | przeczytano: 360 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764