logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

junior-angin: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Chromatique: kampania digital Nasic

Agencja reklamowa Chromatique w swojej kolejnej współpracy z Klosterfrau (agencja obsługuje także takie marki jak neo-angin, junior-angin, Soledum forte), przedstawia nową odsłonę kampanii digitalowej, produktów marki nasic. Poprzednia kampania w zabawny i lekki sposób przedstawiała zmagania Katarzyny ze „Strasznym Katarem”. Stworem, który symbolizuje uciążliwy i męczący katar. W kolejnej odsłonie, poszerzono grono bohaterów o syna Katarzyny - Arka, którego od naprzykrzającego się Katara, uwalnia Nasic kids i nieustraszona Mama. Kontynuacja kampanii, kładzie nacisk na komunikację dziecięcego wariantu produktu.

29.10.2021 | przeczytano: 546 razy
Kamikaze utrzymało obsługę marki Junior-angin w social mediach

Klosterfrau Healthcare zdecydował się na przedłużenie na cały 2019 r. współpracy z agencją Kamikaze w zakresie obsługi komunikacji marki junior-angin w kanałach Social Media. Kamikaze obsługuje junior-angin od wiosny 2018 r. Jednym z zadań agencji będzie dalszy rozwój „Akademii Kreatywnego Rodzica”, projektu zapoczątkowanego przez Kamikaze w ub.r. Agencja zajmie się też m.in. planowaniem i zakupem mediów w YouTube i Facebooku.

13.03.2019 | przeczytano: 427 razy
Kamikaze z obsługą marki junior-angin w Social Mediach

Agencja Kamikaze po wygranym przetargu przejęła budżet marki junior-angin (należącej do M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o.) na działania w Social Mediach. Agencja zajmie się stworzeniem i realizacją platformy komunikacji marki, opierającej się o media społecznościowe oraz blog. Będzie też odpowiedzialna za zakup mediów i prowadzenie kampanii.

25.04.2018 | przeczytano: 800 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764