logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

kampania społeczna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 216

Ringier Axel Springer Polska oraz Polska Liga Esportowa przedłużyły zawarte w 2023 roku partnerstwo mediowe. W ramach współpracy, w serwisach RAS Polska będą pojawiać się informacje i treści promujące esport, gaming i wydarzenia organizowane przez Polską Ligę Esportową. Umowa zakłada także nowe przedsięwzięcia w ramach partnerstwa.

19.03.2024 | przeczytano: 367 razy
Piecza zastępcza w gdańskiej kampanii społecznej „Daj Przyszłość”

„Daj Przyszłość”, kampania społeczna realizowana na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy na zlecenie Fundacji Gdańskiej, zyskała szerokie uznanie za swoje skuteczne działania mające na celu zwiększenie świadomości na temat pieczy zastępczej oraz zachęcenie mieszkańców Gdańska do rozważenia stania się rodzicami zastępczymi. Agencja reklamowa You’re Welcome była odpowiedzialna za realizację, korzystając z zaawansowanych strategii komunikacyjnych, aby dotrzeć do szerokiej publiczności i przekazać ważne przesłanie.

04.03.2024 | przeczytano: 392 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Gazeta Wyborcza zachęca do udziału w wyborach

Redakcja “Wyborczej” zaprasza czytelników i czytelniczki do wspólnego przyjrzenia się sprawom lokalnym z perspektywy tego, jak miasta i regiony Polski zmieniały się dzięki programom inicjowanym i finansowanym przez Unię Europejską. W ramach akcji “Głosuję na miasto, region, na Europę” zaprezentuje spojrzenie mieszkańców i mieszkanek wybranych miast i przedstawicieli samorządów, a także zaprosi do udziału w plebiscycie. Akcji towarzyszy kampania profrekwencyjna, zachęcająca do udziału w wyborach samorządowych i do Parlamentu Europejskiego. 

24.02.2024 | przeczytano: 368 razy
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP

Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami jakości przekazu oraz dbałością o poprawność językową.

21.02.2024 | przeczytano: 1025 razy
Zmierz się z osteoporozą - kampania społeczna

Rusza kampania „ZMIERZ SIĘ” zainicjowana przez Koalicję „Zmierz się z osteoporozą”. Jest to inicjatywa łącząca przedstawicieli różnych środowisk w celu zwrócenia uwagi opinii publicznej na konieczność edukacji polskiego społeczeństwa w zakresie osteoporozy i jej konsekwencji.

06.02.2024 | przeczytano: 522 razy
Będę Tatą. Nie piję razem z nią - kampania z akcją #FASOFF

Przez prawie cztery miesiące akcja społeczna #FASOFF, przygotowana przez Fundację “Dom w Łodzi” i Kompanię Piwowarską we współpracy z agencją Chromatique, była emitowana w mediach. Dotarła aż do 7,5 milionów osób. O rzeczach ważnych trzeba i należy mówić głośno, o czym przekonują twórcy kampanii przeciwdziałającej Płodowemu Zespołowi Alkoholowemu.

06.02.2024 | przeczytano: 488 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Gotowi, do startu.. NIE! - kampania Fundacji Dobrych Inicjatyw

Aż 40% usamodzielnionych wychowanków domów dziecka nie ma stałej pracy, a tylko co piąty badany (18%) przyznaje, że otrzymał pomoc w znalezieniu mieszkania - wynika z Raportu „Start w dorosłość” zrealizowanego na zlecenie Fundacji Dobrych Inicjatyw1. Trwa kampania społeczna “Gotowi, do startu… Nie!”, której celem jest zwrócenie uwagi na alarmującą sytuację młodych dorosłych opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze.

11.01.2024 | przeczytano: 573 razy
Kampania TUW PZUW i PKP Intercity na rzecz promocji zdrowia

Jak skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych, jakie badania i w jakim wieku należy zrobić, jak rozpoznać symptomy choroby – społeczną kampanię, która ma motywować do troski o zdrowie, rozpoczynają TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych i PKP Intercity. W pociągach będzie prezentowany animowany film zachęcający do korzystania z bezpłatnego poradnika „Vademecum zdrowia”, który służy informacjami na ten temat.

12.12.2023 | przeczytano: 609 razy

Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i finansów osobistych. Ta kampania to kolejny wspólny projekt Banku BNP Paribas i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

05.12.2023 | przeczytano: 276 razy
Startuje kampania społeczna „Pomóż, by chciało im się żyć”

„Tatuś…?”, „tatuś…?” – pyta 3-letnia Matylda, wskazując na ojców dzieci z jej żłobka. Wieczorami, zamiast słuchać bajek, ogląda zdjęcia swojego Taty, którego nigdy nie poznała. Był żołnierzem-saperem a zginął podczas akcji, zanim się urodziła. Matylda oraz Kuba i Piotruś to bohaterowie 5 odsłony ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Dorastaj z Nami i Koalicji: Razem dla Bohaterów pod nazwą „Dla Ciebie zginął żołnierz, strażak, policjant, dla nich Tata”, w tym roku realizowanej pod hasłem: „Pomóż, by chciało im się żyć”. Partnerem konferencji otwierającej kampanię jest Enea S.A.

15.11.2023 | przeczytano: 619 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 216)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764