logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

kampanie edukacyjne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Lekcja Nieśmiecenia: szkolny konkurs na kampanię promocyjną

3 kwietnia 2024 rusza IV edycja konkursu „Lekcja Nieśmiecenia”, czyli projektu ekologicznego, organizowanego przez firmę Henkel Polska oraz Fundację Nasza Ziemia. Jest on skierowany do szkół podstawowych, przedszkoli oraz placówek oświatowych i ma na celu teoretyczną oraz praktyczną naukę ekologicznych nawyków, związanych z segregacją śmieci. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: stacje do nauki selektywnej segregacji odpadów oraz granty finansowe. 

03.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 388 razy
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku

W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.

27.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 416 razy
Game Changer tworzy grę edukacyjną w Roblox dla Samsung

Agencja Gamingowa Game Changer stworzyła dla Samsung pierwszą konsultowaną z nauczycielami grę edukacyjną „Stacja Galaxy – bezpieczne miejsce w sieci” na platformie gamingowej Roblox. Jest to jeden elementów programu edukacyjnego marki, którego celem jest budowanie świadomości na temat bezpieczeństwa w świecie technologii oraz kształtowanie odpowiedzialnej postawy w cyfrowym świecie wśród dzieci i dorosłych.

12.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 668 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kaufland nauczy dzieci jak nie marnować jedzenia

Kaufland startuje z kolejną odsłoną autorskiego programu edukacyjnego „Eko od dziecka – nie marnuję!” skierowanego do dzieci z klas 1-3. Warsztaty, których tematem przewodnim będzie ochrona środowiska poprzez ograniczenie marnowania żywności, poprowadzą przeszkoleni pracownicy sieci. Zapisy do programu ruszają 19 lutego i są skierowane do szkół podstawowych z Wrocławia i Bydgoszczy. W poprzedniej edycji programu wzięło udział ponad 600 dzieci.

20.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 519 razy

3 października rusza Różowy Październik&Wąsopad - wydarzenie charytatywne, organizowane przez agencję More Bananas, z którego dochód zostanie przekazany na Fundację OknoCafe - Razem Lepiej. W jego ramach będzie można wziąć udział m.in. w cyklu webinarów marketingowych.

29.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 244 razy
Pij z umiarem – To się rymuje. Druga edycja muzycznej kampanii Kompanii Piwowarskiej

Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje. 

10.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 703 razy
„Pij z Umiarem – To się rymuje

Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.

05.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 510 razy
Agnieszka Oleksyn-Wajda Affilate Partner w SEC Newgate CEE

SEC Newgate CEE rozbudowuje ofertę w zakresie sustainability, w tym w sposób szczególny stawia na doradztwo strategiczne, raportowanie ESG oraz budowanie rzetelnej komunikacji w zakresie odpowiedzialnego biznesu. Te usługi swoim doradztwem wesprze nowa Affiliate Parter SEC Newgate CEE, Agnieszka Oleksyn-Wajda. Do jej zadań będzie należało doradztwo biznesowe i prawne w zakresie ESG, wsparcie agencji w tworzeniu raportów ESG oraz strategii zrównoważonego rozwoju.

07.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 997 razy
Kampania „Za głosem serca”: niewydolność serca zabija ponad 120 tys. Polaków rocznie

Ponad 1,2 mln Polaków choruje na niewydolność serca. Choroba odpowiada za 20 proc. zgonów w Polsce. Dlatego organizacje pacjenckie, lekarze oraz eksperci nauk o zdrowiu łączą siły w kampanii edukacyjnej „Za głosem serca”, która ruszyła 19 stycznia.

27.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 804 razy
Konkurs na plakat społeczny “Segreguj elektroodpady!”

Z okazji Międzynarodowego Dnia bez Elektroodpadów, który przypada 14 października, RLG Systems Polska organizuje konkurs na autorski plakat społeczny promujący prawidłowe postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Zwycięzca lub zwyciężczyni otrzyma nagrodę finansową w wysokości 8000 zł. Ponadto, organizator przewidział dwie dodatkowe nagrody za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca (odpowiednio 4000 zł i 2000 zł).

01.11.2022 | Konkursy | przeczytano: 829 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764