logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

kampanie społeczne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 231
„Już nie świeci? Oddaj do elektrośmieci” - kampania edukacyjna Elektroeko

Organizacja ElektroEko, we współpracy z partnerami Signify, Ledvance i Tungsram, ponownie ruszają z kampanią edukacyjną „Już nie świeci? Oddaj do elektrośmieci”. Eksperci chcą zwiększyć świadomość konsumentów dotyczącą właściwego postępowania ze zużytym oświetleniem.

26.11.2020 | przeczytano: 239 razy
Przedsiębiorcy ze Świętokrzyskiego w kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans

Cash Lajf Balans to kampania edukacyjna, której zadaniem jest wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży z makroregionu Polski Wschodniej, przybliżenie podstaw biznesu oraz pokazanie jak zrealizować marzenie o własnej firmie. Inspiracją do prowadzenia własnego biznesu mają być historie  młodych przedsiębiorców, m.in. z województwa świętokrzyskiego: właścicieli klubokawiarni Quest oraz firmy żywnościowej Lyofood.

25.11.2020 | przeczytano: 212 razy
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”

Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko przemoc fizyczna. To również zwroty, do których przyzwyczajeni jesteśmy na co dzień, które często dają początek fizycznej agresji. Język nienawiści - to przemoc słowna, od której wszystko się zaczyna. Do akcji zaangażowało się wielu celebrytów, m. in. Anna Wendzikowska.

24.11.2020 | przeczytano: 198 razy
Carrefour rusza z ogólnopolską kampanią edukacyjną dot. niemarnowania żywności przed Świętami

Od dzisiaj, do końca listopada br., wszystkie hiper – i supermarkety Carrefour w Polsce będą zachęcały swoich klientów do walki z marnotrawstwem żywności przed Świętami Bożego Narodzenia. Jak pokazują badania, Polacy są już na 5. miejscu pod tym względem w Unii Europejskiej, a zjawisko to szczególnie nasila się w okresie przedświątecznym, kiedy kupujemy znacznie więcej żywności niż zazwyczaj. Ogólnopolska kampania Carrefour prowadzona jest wspólnie z Caritas Polska oraz innymi organizacjami pożytku publicznego, z którymi sieć współpracuje w zakresie darowizn żywności.

24.11.2020 | przeczytano: 200 razy
19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów

„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.

23.11.2020 | przeczytano: 196 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ruszyła akcja #Dajwłoszremington – Remington wspiera działania Rak’n’Roll

Zadbaj, zapuść, zachęć! Z początkiem listopada ruszyła akcja #DajWlosZRemington. Jej celem jest wsparcie programu Daj Włos!, w ramach którego Fundacja Rak’n’Roll przekazuje bezpłatne peruki kobietom w trakcie leczenia onkologicznego. Jak dołączyć do akcji?

18.11.2020 | przeczytano: 254 razy
Pomóc niewidzialnym – kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

Rozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencja Schulz brand friendly, Lemon Film oraz Zenith.

17.11.2020 | przeczytano: 267 razy
„Nie pozwól niszczyć. Reaguj!” - rusza kampania NID-u

Z badań zrealizowanych na zlecenie Narodowego Instytutu Dziedzictwa na przełomie października i listopada 2020 r. przez pracownię Spotlight Research wynika, że Polacy chętnie zwiedzają zabytki. Aż 31 proc. respondentów zadeklarowało, iż odwiedziło taki znajdujący się w ich okolicy w ciągu miesiąca poprzedzającego badanie, 30 proc. – półrocza, 19 proc. – roku. Co ważne, interesują ich nie tylko zabytki znajdujące się w pobliżu miejsca ich zamieszkania. Aż 76 proc. badanych stwierdziło, że w przyszłości wyruszyli w podróż, specjalnie po to, żeby wybrany obiekt lub rzecz oglądać. Jednak, jak wynika z badań, Polacy nie czują się współwłaścicielami zabytków. Odpowiedziało tak tylko 36 proc. ankietowanych. Częściej mężczyźni niż kobiety, osoby starsze (powyżej 60 lat), niż młode w przedziale wiekowym 18-29.

17.11.2020 | przeczytano: 212 razy
Kamil Stoch zaprasza do Klubu Kumpli

Rozpoczęła się 6. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, której celem jest promowanie życzliwych postaw i przeciwdziałanie dokuczaniu. Jej ambasadorem został Kamil Stoch.

17.11.2020 | przeczytano: 214 razy
Kampania społeczna - na pomoc uchodźcom z Białorusi

Pomóżmy uchodźcom z Białorusi żyć godnie w Polsce – apeluje w kampanii społecznej  HUMANOSH Fundacja im. Sławy i Izka Wołosiańskich.

16.11.2020 | przeczytano: 198 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 231)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764