logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

kampanie społeczne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 284
W Światowy Dzień Ziemi startuje kampania społeczna na rzecz edukacji klimatycznej

Celem kampanii „TAK! dla edukacji klimatycznej” jest zwrócenie uwagi na rolę i potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.

21.04.2021 | przeczytano: 237 razy
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973

Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.

16.04.2021 | przeczytano: 368 razy
Agencja Oxymoron walczy ze stereotypami na temat szczepionki

Agencja kreatywna Oxymoron walczy ze stereotypami i zachęca Łodzian do przyjmowania szczepionki przeciw koronawirusowi.

15.04.2021 | przeczytano: 336 razy
Poradnik dla pracodawców: zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością

Na stronie akcji www.pracodawcazsercem dostępny jest poradnik dla pracodawców, którzy chcą zatrudniać osoby z niepełnosprawnością. Publikacja zawiera informacje, mające na celu pomoc w zrozumieniu przepisów i ukazanie systemowych form wsparcia dla pracodawców. Poradnik zachęca też do przełamywania stereotypów i oswaja lęki związane z niepełnosprawnością.

02.04.2021 | przeczytano: 496 razy

Jesteśmy w trakcie trzeciej fali pandemii COVID-19, a przed nami Święta Wielkanocne. To trudny czas dla nas wszystkich, w którym musimy wykazać się solidarnością i odpowiedzialnością. Od 1 do 3 kwietnia w telewizji emitowany będzie spot wideo nakłaniający Polaków do ograniczenia kontaktów społecznych oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa. Tym razem widzowie poznają tragiczną historię żony 39-letniego policjanta, który zmarł na COVID-19.

02.04.2021 | przeczytano: 408 razy

Konieczność poprawy jakości powietrza to dziś wyzwanie cywilizacyjne. Wszyscy, niezależnie od wieku czy poglądów, oddychamy tym samym powietrzem i każdy z nas powinien dbać o to by spełniało ono określone normy. Nowa kampania informacyjno-edukacyjna „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!” zachęcając Polaków do korzystania z dotacyjnego programu Czyste Powietrze odpowiada na to wyzwanie.

26.03.2021 | przeczytano: 203 razy
Marek Chrostowski Head of Media w Cape Morris

Marek Chrostowski objął stanowisko Head of Media w agencji strategiczno-kreatywnej Cape Morris. Wcześniej pracował w domu mediowym ACR Media House.

24.03.2021 | przeczytano: 287 razy
Many Mornings i Zespół Kolorowych Skarpetek w kampanii na rzecz osób z Zespołem Downa

21 marca - to symboliczna data Światowego Dnia Zespołu Downa znanego globalnie jako World Down Syndrome Day. Z tej okazji Many Mornings 21% swojego przychodu z całego trzeciego weekendu marca 2021, na kiedy przypada tegoroczny World Down Syndrome Day przekazuje na rzecz Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa Bardziej Kochani. W tym roku firma zwiększyła też swoje zaangażowanie w promowanie kwestii związanych z włączeniem społecznym osób z zespołem Downa, wspierając stowarzyszenie dodatkową darowizną finansową, umożliwiającą stworzenie spotu kampanii społecznej “Nie do pary jest tu tylko chromosom”.

22.03.2021 | przeczytano: 248 razy
Przedstawiciele świata mediów i sztuki w kampanii „1%% podatku”

Ruszyła kampania apelująca o przekazanie 1 % podatku na rzecz Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym – ECHO. Ambasadorzy akcji uwrażliwiają odbiorców na świat głuchych i niedosłyszących dzieci, migając w Polskim Języku Migowym „KOCHAM MUZYKĘ”. Organizatorem akcji jest 4FUN (4FUN.TV, 4FUN KIDS, 4FUN DANCE) we współpracy z platformą TikTok, SCREEN NETWORK, naEKRANIE.pl oraz Cupsell.pl

19.03.2021 | przeczytano: 561 razy
Kampania „Zespół Kolorowych Skarpetek”. Branża marketingowa wspiera osoby z zespołem Downa

Kilkadziesiąt firm z branży marketingu, mediów i komunikacji zaangażowało się pro bono w koordynowaną przez agencję Resolution kampanię #ZespolKolorowychSkarpetek, organizowaną 21 marca z okazji światowego dnia osób z zespołem Downa.

18.03.2021 | przeczytano: 482 razy
1 2 3
Strona 1/29 (artykułów: 284)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764