logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

kampanie społeczne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 314
Urszula Borzym w SEC Newgate CEE

SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.

20.09.2021 | przeczytano: 136 razy
„Spoć się!” – inauguracja kampanii społecznej, zachęcającej do aktywności

13 września 2021 roku wystartowała nowa kampania społeczna, mająca zachęcić Polaków do zwiększenia aktywności fizycznej. Pod chwytliwym hasłem „Spoć się!” jej organizator – Fundacja Zwalcz Nudę – będzie promować modę na sport, popularyzować różne formy ruchu i aktywizować całe rodziny, od przedszkolaków po seniorów. Do współpracy w ramach kampanii zaproszono influencerów, zarówno zawodowych sportowców, jak i amatorów.

13.09.2021 | przeczytano: 204 razy
Ruszyła trzecia edycja kampanii społecznej Fasoff

9 września przypada Światowy Dzień Świadomości FAS (Alkoholowy Zespół Płodowy), który ma przypominać przyszłym matkom o skutkach picia alkoholu w ciąży. Tego dnia Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczynają trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FASOFF, tym razem w formule mrocznych bajek.

09.09.2021 | przeczytano: 253 razy
Lotos wspiera kampanię społeczną „Szkoła Od-Nowa”

Kilka tysięcy opakowań płynów do dezynfekcji rąk oraz środków czystości trafi do pomorskich placówek oświaty w ramach wsparcia kampanii społecznej „SZKOŁA OD-NOWA”, której celem jest pomoc dzieciom i młodzieży w powrocie do szkoły po ponad rocznej, przymusowej nauce zdalnej. LOTOS Oil od wielu lat angażuje się w przedsięwzięcia ważne dla społeczności lokalnych, a udział w realizacji programu „SZKOŁA OD-NOWA” jest wyrazem naturalnej troski o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Pomysłodawcą kampanii jest psycholog Joanna Węglarz, a organizatorem NPDN Studio Psychologiczne Joanna Węglarz.

08.09.2021 | przeczytano: 252 razy
Kampania Fundacji Kulawa Warszawa

Sport jest różnorodny i to jest w nim piękne. Każda osoba zainteresowana sportem może znaleźć dyscyplinę dla siebie. Można trenować rekreacyjnie lub wyczynowo, można też kibicować. A jedyne, co różni sport osób z niepełnosprawnościami i sport osób bez niepełnosprawności, to dyscypliny.

27.08.2021 | przeczytano: 358 razy
Maciej Janowski w kampanii #razemdlaczystegopowietrza

Najnowszy raport Międzyrządowego Zespołu ds. Zmian Klimatu (IPCC) „Zmiany klimatu 2021: podstawy fizyczne” pokazuje wyraźnie, że zbliżamy się do nieuchronnej katastrofy. Jak mówią eksperci, jeszcze bardziej niż poprzednie podkreśla on wpływ działalności człowieka na ocieplenie klimatu. Znane osoby coraz częściej angażują się w kampanie społeczne, zachęcające do przejścia na ekologiczne źródła ciepła. Jeśli to ostatni dzwonek na zmiany, to co można zrobić we własnym zakresie?

23.08.2021 | przeczytano: 307 razy
„Oni pomagają dzieciom codziennie... ” - kampania SOS Wiosek Dziecięcych

Tomek, Kasia, Krystian i Aleksandra. W swoim życiu mieli nie jeden kinowy zwrot akcji. Podążając za marzeniami i głosem serca odkryli jednak, że to pomoc innym jest ich życiowym paliwem.  Dziś, pracując w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce, codziennie wspierają najbardziej potrzebujące dzieci.

23.08.2021 | przeczytano: 358 razy

„Odetchnij z ulgą” – takie hasło przewodnie towarzyszy kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat walki ze smogiem oraz akcji związanej z wymianą pieców, którą prowadzi dolnośląska gmina Grębocice. Kampania skierowana jest do mieszkańców gminy, zarówno do dorosłych, jak i do dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.

19.08.2021 | przeczytano: 173 razy
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce z kampanią „Kryzys najboleśniej dotknął najsłabszych”

Głodne, zaniedbane i często wykluczone społecznie – taka jest rzeczywistość 300 tys. dzieci w Polsce, które żyją w skrajnej biedzie[1]. Jak podkreślają SOS Wioski Dziecięce, wsparcie profilaktyczne jest kluczowe, by rodziny, które znalazły się w najtrudniejszej sytuacji mogły samodzielnie i zdrowo funkcjonować. Beneficjenci Stowarzyszenia szczególnie cenią wsparcie edukacyjne, psychologiczne, a także zawodowe.[2] I aby zachęcić darczyńców do stałej pomocy, SOS Wioski Dziecięce startują z nową kampanią telewizyjną. Celem akcji jest pomoc dzieciom oraz rodzinom objętym opieką programu „SOS Rodzinie”.

17.08.2021 | przeczytano: 358 razy
#Euchoosesafefood: nowa kampania na temat świadomych wyborów żywieniowych

#EUChooseSafeFood: Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) we współpracy z Głównym Inspektoratem Sanitarnym (GIS) rozpoczyna realizację kampanii na temat świadomych wyborów żywieniowych.

16.08.2021 | przeczytano: 361 razy
1 2 3
Strona 1/32 (artykułów: 314)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764