logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

kampanie społeczne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 718
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus

Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego środowiska dla rodzin.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 68 razy
Trzeci rok unijnej kampanii #PlantHealth4Life

Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisja Europejska (KE) oraz partnerzy z całej Europy zainaugurowali trzeci rok kampanii #PlantHealth4Life – ogólnoeuropejskiej inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia roślin. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką zdrowe rośliny odgrywają w ochronie środowiska, wspieraniu gospodarki i codziennym życiu obywateli. Kampania, która rusza w maju 2025 roku, wnosi nową energię i świeże spojrzenie, opierając się na sukcesach i doświadczeniach z dwóch poprzednich edycji. Jej zadaniem jest dalsze pogłębianie zaangażowania społeczeństwa zarówno w krajach Unii Europejskiej, jak i poza jej granicami.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 109 razy
Mamy głos... kampania na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną

Stowarzyszenie „Tęcza” we współpracy z agencją Ancymony (*ancy) wystartowało z kampanią edukacyjną, mającą na celu zmianę w podejściu polskiego społeczeństwa do osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ma ona polegać nie tylko na traktowaniu ich jako jego integralnej części, ale także zwiększać udział osób z NI w życiu społeczno-kulturalnym.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 181 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Galeria w Galerii: Zbiory MN w Warszawie na cyfrowych nośnikach iPoster

Ruszył projekt „Galeria w Galerii" – inicjatywa iPoster, właściciela największej sieci nośników DOOH w galeriach handlowych w Polsce, realizowana we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie. W jego ramach dzieła sztuki z muzealnych zbiorów pojawią się na cyfrowych ekranach iPoster w galeriach handlowych w całej Polsce. Celem projektu jest przybliżenie sztuki szerokiemu gronu odbiorców poprzez umieszczenie jej w przestrzeni publicznej, a także zachęcenie Polaków do częstszego odwiedzenia muzeów i galerii sztuki. W ubiegłym roku aż 62 proc. Polaków nie było w muzeum lub galerii sztuki ani razu albo odwiedziło je tylko raz.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 166 razy
Brygada Porządkowa podejmuje wyzwanie ochrony wody

Młodzież z projektu Brygada Porządkowa, realizowanego przez Fundację Zwalcz Nudę, wkroczyła w przedostatni etap swojej ekologicznej misji. Tym razem uczestnicy skupiają się na ochronie jednego z najcenniejszych zasobów naszej planety – wody. Po wielu miesiącach intensywnych działań, warsztatów i ekośledztw, młodzi aktywiści przygotowują się do uroczystego finału, który odbędzie się 23 czerwca w Warszawie.

10.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 198 razy
#DajImŻyć! - 19. edycja kampanii #DzieńBezŚmiecenia

11 maja startuje kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dzień Bez Śmiecenia”, organizowanej przez Rekopol. W tym roku zyskuje ona szczególny, symboliczny głos - głos środowiska wodnego. Hasło kampanii „Daj im żyć!” to nie tylko emocjonalny apel, ale i konkretne, wezwanie do działania dla dobra przyrody i człowieka.

09.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 197 razy
Kampania KE na rzecz badań przesiewowych w kierunku raka

Komisja Europejska, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie i Ministerstwo Zdrowia będą w tym roku wspólnie propagować wiedzę na temat roli i zalet badań przesiewowych w kierunku raka. Organizowana obecnie akcja informacyjna #GetScreenedEU ma za zadanie przybliżyć mieszkańcom Polski – przede wszystkim kobietom – problematykę badań przesiewowych i zachęcić do aktywnego dbania o zdrowie.

07.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 259 razy
Spicy Mobile rozpoczyna współpracę z Fundacją Viva

Spicy Mobile i Fundacja Viva! łączą siły. Współpraca komunikacyjna potrwa przez cały 2025 rok i jest częścią rozwijanego przez agencję programu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

06.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 258 razy
Wybory prezydenckie z aplikacją mObywatel: kampania Ministerstwa Cyfryzacji

Ponad 9,3 mln osób już korzysta z mObywatela. To prawie 1/3 dorosłych Polaków. Aplikacja będzie bardzo przydatna także w trakcie nadchodzących wyborów prezydenckich. Dlatego Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło kampanię informacyjną pod hasłem "Z mObywatelem wybory są łatwiejsze".

03.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 296 razy
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK

Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.

27.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 426 razy
1 2 3
Strona 1/72 (artykułów: 718)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764