logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

keyPR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.

13.04.2021 | przeczytano: 395 razy
Dziki Warszawa kolejnym klientem agencji Keypr

Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy - Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego keyPR. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2020 i potrwa minimum 6 miesięcy. Agencja ma wesprzeć drużynę m.in. w komunikowaniu kolejnych wyzwań biznesowych oraz wyników sportowych. Od strony agencji za projekt odpowiada Karolina Kowalska, a Michał Szolc - z Dzików Warszawa. Agencja keyPR od wielu lat specjalizuje się w rozwoju obszaru brandingu sportowego i budowania strategii wizerunku sportowców oraz drużyn sportowych.

20.08.2020 | przeczytano: 731 razy
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder

Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.

14.08.2020 | przeczytano: 762 razy
Kampania społeczna „Co z tą wodą?”

O tym, że sytuacja jest dramatyczna, nie trzeba nikogo przekonywać. Wyjątkowo niski poziom wody w rzekach czy wielki pożar w Biebrzańskim Parku Narodowym to widoczne ostrzeżenia, których nie możemy zlekceważyć. Och­rona wody i jej zasobów w dobie pogłębiającego się kryzysu klimatycznego musi stać się ­priorytetem. Woda w kranie stała się dla nas trochę jak powietrze - zawsze jest i mało kto o niej myśli. Czy to możliwe, że któregoś dnia woda w kranie przestanie płynąć? Trwająca właśnie kampania „Co z tą wodą?” ma uświadomić nam, jakie mamy zasoby wodne oraz dlaczego i jak powinniśmy o nie zadbać. Więcej informacji w serwisie www.coztawoda.pl oraz w social mediach Koalicji Klimatycznej.

19.06.2020 | przeczytano: 1473 razy
Fundacja Sue Ryder z projektem #dobreporzadki w ramach kwarantanny

W swoim nowym projekcie #dobreporzadki Fundacja Sue Ryder zachęca do przejrzenia swoich szaf, odłożenia niepotrzebnych rzeczy i przekazania ich po kwarantannie do sklepów charytatywnych w duchu zasady zero waste. Kampania #dobreporzadki ruszył 6 kwietnia 2020  w mediach tradycyjnych, social mediach oraz serwisie dobreporzadki.pl. Działania komunikacyjne wesprze agencja keyPR. Zysk z kampanii zostanie przekazany na działania statutowe Fundacji Sue Ryder, czyli przede wszystkim na wsparcie osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.

15.04.2020 | przeczytano: 1139 razy
Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej

Jest to ogólnopolska kampania społeczna, dedykowana jednemu z najważniejszych wyzwań naszych czasów, które dotyczy nas wszystkich – ochronie wody i zachowaniu dostępu do jej zasobów. Kampania „Co z tą wodą?” ma na celu uświadomienie Polakom, jakie mamy zasoby wodne i dlaczego powinniśmy o nie zadbać.

31.03.2020 | przeczytano: 879 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764