logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

lead: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 553
Media relations - PR-owcy a dziennikarze

Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane” przygotowanego przez agencję PR Clear Communication Group, najlepszą porą na wysyłki są godziny poranne. Co ciekawe, dziennikarze nie mają nic przeciwko, by otrzymywać informacje prasowe również w piątki. Za to unikają follow-upów i nie chcą, aby PR-owcy do nich dzwonili z pytaniem, czy przesłana informacja prasowa zostanie wykorzystana.

12.04.2024 | przeczytano: 246 razy
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO

Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc. ekspertów. Badania potwierdzają, że branża SEO idzie w dobrym kierunku – coraz mniej specjalistów rozlicza się za efekt, co wbrew pozorom jest bardzo dobrą wiadomością dla klientów. Dlaczego? Jak tłumaczy Tomasz Biegun, CEO SEM House – ogranicza to stosowanie technik Black Hat SEO, które mogą skutkować karami od Google.

11.04.2024 | przeczytano: 439 razy
300.codes wdraża chatbot AI dla Swiss Krono

Software house 300.codes, będący częścią KERRIS Group, wykorzystuje narzędzia sztucznej inteligencji do usprawnienia produktów cyfrowych SWISS KRONO. Głównym celem współpracy jest personalizacja doświadczeń klientów globalnego lidera w produkcji materiałów drewnopochodnych za pomocą AI, a kluczowym elementem tego procesu jest Chatbase.

03.04.2024 | przeczytano: 220 razy
Nowa Dyrektorka ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia

Edyta Malesza-Malatrat objęła stanowisko Dyrektorki ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia. Odpowiada za strategię marketingową i transformację cyfrową marketingu, która umożliwi realizowanie ambitnych celów biznesowych Grupy, w tym dalszą ekspansję na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

13.03.2024 | przeczytano: 225 razy

15 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się eMarketing Event. To obowiązkowa konferencja dla każdego, kto prowadzi biznes w internecie, jest zainteresowany najnowszymi trendami, AI, automatyzacją i optymalizacją procesów marketingowych. Wystąpią prelegenci z topowych polskich firm – między innymi Orange, Wirtualna Polska, User.com. To też dzień premiery pierwszego na świecie asystenta marketingu – Sembot AI, który został stworzony przez polską firmę Sembot. 

06.03.2024 | przeczytano: 363 razy
Kerris wygrywa przetarg Paypo

Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – lidera płatności odroczonych w Polsce.

03.03.2024 | przeczytano: 394 razy
Tworzenie aplikacji tańsze dzięki wsparciu AI i platformom no-code

Według analizy McKinsey wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w procesie tworzenia oprogramowania może pozwolić firmom na znaczną redukcję kosztów w tym zakresie – nawet do 45 proc. Wynika to przede wszystkim ze zdolności AI do opracowywania wstępnych wersji kodu. Funkcja ta stwarza podstawę do dyskusji na temat wzajemnej relacji pomiędzy sztuczną inteligencją a platformami no-code. Zdaniem ekspertów firmy Creatio przyniesie ona przełom w dziedzinie budowania aplikacji.

29.02.2024 | przeczytano: 389 razy
Wyróżnienia dla managerów OEX Cursor

OEX Cursor jest pierwszą w 15-letniej historii konkursu Polish National Sales Awards (PNSA) firmą outsourcingową, której managerowie zostali uhonorowani wyróżnieniem za wdrażanie najwyższych standardów w obsłudze klienta i etyce sprzedaży. Wśród docenionych przez ekspertów branżowych znalazło się jej trzech managerów.

08.02.2024 | przeczytano: 885 razy
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok

Jakie trendy będą kształtować rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport „Trendy w reklamie cyfrowej 2024”, a w nim sześć najważniejszych wydarzeń, które zrewolucjonizują marketing w tym roku.

08.02.2024 | przeczytano: 1105 razy
I żyli krótko i szczęśliwie... Kampania Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci

Za przygotowanie kampanii zachęcającej do przekazania 1,5% podatku na rzecz Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci odpowiada agencja Ancymony.  

17.01.2024 | przeczytano: 425 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/56 (artykułów: 553)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764