logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

logo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3205
Geograficzny rozkład rzetelności polskich przedsiębiorstw

Jeśliby mierzyć poziom rzetelności przedsiębiorstw solidnością w regulowaniu swoich faktur, to bez wątpienia palma pierwszeństwa należy się firmom zarejestrowanym w Polsce południowo-wschodniej i wschodniej. Prym wiedzie rozwijające się intensywnie województwo podkarpackie. W rankingu rzetelności województw opracowanym przez Rzetelną Firmę zupełnie nie znajdują za to odzwierciedlenia stereotypowe wyobrażenia o solidności mieszkańców regionów, tradycyjnie postrzeganych jako wyjątkowo rzetelne. O ile jeszcze przedsiębiorcy z Małopolski plasują się w tym zestawieniu dość wysoko, bo na 6 miejscu, to Wielkopolanie ulokowali się już na 11 pozycji, a Ślązacy zajmują przedostatnie miejsce w tabeli.

27.05.2019 | przeczytano: 65 razy
Agencja Intellect stworzyła platformę Pricelesso.pl

Nowym klientem agencji Intellect została spółka Pricelesso. Na jej zlecenie agencja stworzyła od zera platformę handlową Pricelesso.pl i będzie zajmować się jej rozwojem, w tym także ewentualną komunikacją digital. Pricelesso planuje powalczyć biznesowo z zadomowionym i popularnym na polskim rynku serwisem OLX.

27.05.2019 | przeczytano: 53 razy
Newline: 3 serie dotykowych monitorów interaktywnych

Newline jest marką pochodzącą z USA. Jako producent monitorów dotykowych dysponuje 20% udziałem w światowym rynku rozwiązań interaktywnych. Urządzenia dostępne są w trzech seriach – RS, VN, X – oraz przekątnych ekranu - 65/75/86 i 98 cali. Cechy, które wyróżniają tę markę to wykorzystywana technologia Optical Bonding, dynamiczne USB, 100% rozpoznawalności gestów Windows oraz zapowiedziane właśnie funkcjonalności, które wprowadzają nowy wymiar spotkań biznesowych.

27.05.2019 | przeczytano: 61 razy
Shoper z nową identyfikacją wizualną

Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.

23.05.2019 | przeczytano: 278 razy (komentarzy: 1)

Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.

23.05.2019 | przeczytano: 92 razy
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon

Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.

22.05.2019 | przeczytano: 214 razy
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend

W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.

21.05.2019 | przeczytano: 100 razy
Widoczność reklam online w Polsce w górę

Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics monitoruje polski rynek. Europejskim liderem pozostaje, tradycyjnie już, Austria, z wynikiem Viewability na poziomie 71 proc. (69 proc. w poprzednim kwartale).

21.05.2019 | przeczytano: 167 razy
Huawei. Make it possibleZobacz wideo

Złote Effie 2018: Huawei. Make it possible

Dane zawarte w podsumowaniu kampanii pochodzą z 2017 roku i są już nieaktualne - od tego czasu chiński producent zwiększył jeszcze sprzedaż i udział w rynku. Co charakterystyczne - odbywa się to m.in. kosztem wyraźnego spadku sprzedaży smartfonów Apple, które swą pozycję rynkową zawdzięczają w dużej mierze działaniom wizerunkowym. To pokazuje siłę marketingu Huawei, który koncentruje się właśnie na kwestiach wizerunkowych, ale świadczy także o potencjale marketingowym Roberta Lewandowskiego.

19.05.2019 | przeczytano: 236 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej

W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia odzwierciedlającego również fakt że Politechnika jest uczelnią odnoszącą sukcesy w dziedzinie nowoczesnych technologii.

17.05.2019 | przeczytano: 225 razy
1 2 3
Strona 1/321 (artykułów: 3205)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764