logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

logo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5353

Wizytówki firmowe to jeden z najstarszych, a zarazem wciąż skutecznych kanałów komunikacji w biznesie. Choć żyjemy w erze cyfrowej, moment wymiany wizytówek podczas spotkania czy konferencji wciąż trwa w pamięci odbiorcy. W niewielkim formacie mieszczą się tu wszystkie kluczowe informacje o firmie – nazwa, dane kontaktowe, logo i adres strony internetowej – które w odpowiednio zaprojektowanej formie mogą stać się zaproszeniem do dalszej współpracy.

23.05.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 58 razy
Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo

Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.

21.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 161 razy
Zdjęcia z teleskopu Hubble’a na kosmicznych opakowaniach w Żabce

Astrozupa, Astropierogi i Astrodeser – to trzy liofilizowane dania, które dostępne są tylko w Żabce. Wyprodukowane przez polską firmę LYOFOOD we współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną, zamknięto w 12 unikalnych opakowaniach ozdobionych zdjęciami z teleskopu Hubble’a i ilustracjami stworzonymi przez polskich artystów. Dania zabierze ze sobą polski astronauta, który weźmie udział w misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. 

21.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 217 razy
Streetcom Poland dla marki Lunter

Streetcom Poland rozpoczął współpracę z jednym z największych producentów tofu w Europie - słowacką firmą New Originals (SK) s.r.o. właścicielem marki Lunter. W ramach nowego kontraktu agencja zrealizuje kampanię product seeding dla wybranych produktów roślinnych z portfolio marki. Działania potrwają do lipca br.

20.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 199 razy
Cartoon Network: świat Gumballa powraca

Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok – serial pojawi się na międzynarodowych kanałach Cartoon Network, a także na platformie Hulu w Stanach Zjednoczonych i HBO Max (poza USA). Za produkcję odpowiada Hanna-Barbera Studios Europe.

19.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 218 razy
OOH magazine: 10 powodów, dla których warto wystawiać się na targach

Udział w targach branżowych to nie tylko okazja do zaprezentowania swojej oferty – to strategiczne narzędzie rozwoju, budowania marki i pozyskiwania klientów. Poniżej przedstawiamy 10 powodów, dla których warto zainwestować w obecność na targach jako wystawca.

19.05.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 221 razy
Mediapanel za kwiecień 2025 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne

Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów czy też zarejestrowanych na nich kont.

18.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 252 razy
Trzecia edycja kampanii #TataTeżCzyta

Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.

16.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 235 razy
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN

Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.

15.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 196 razy
Dscoop Edge: rozwiązania HP automatyzujące cyfrowy druk przemysłowy

Podczas Dscoop Edge w Long Beach, w obecności 1000 liderów branży poligraficznej, HP zaprezentowało nowe możliwości automatyzacji opartej na sztucznej inteligencji, wprowadzając system HP Nio oraz nowe funkcje dla HP PrintOS, HP Site Flow i HP Brand Centre. Prezentacja tych rozwiązań zbiega się z obchodami 20-lecia Dscoop, podkreślając dynamiczny rozwój technologii druku cyfrowego w ciągu ostatnich dwóch dekad.

14.05.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 247 razy
1 2 3
Strona 1/536 (artykułów: 5353)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764