logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

logo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3371
Jesienna ramówka Fokus TV

Sukces pierwszej serii „Elektrycznych” spowodował, że FOKUS TV wraz z firmą Tauron Polska Energia SA wspólnie zrealizowali drugą edycję tego serialu. Premierowy odcinek serialu „Elektryczni 2” będzie można obejrzeć już w najbliższą sobotę 7 września o godz. 20.00. Treścią cyklu są kulisy niełatwej, a często skrajnie niebezpiecznej pracy elektromonterów i energetyków. Tym razem realizatorzy pokażą niezawodnych i pełnych determinacji energetyków podczas wykonywania ich zadań w Szczawnicy, Katowicach, Chorzowie, Siemianowicach Śląskich oraz Gliwicach. Serial produkowany jest przez ZPR Media SA przy współpracy firmy Mediabrigade.

13.09.2019 | przeczytano: 86 razy
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange

Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.

13.09.2019 | przeczytano: 165 razy
Wydłużony termin dla Young Drumers

Ekscytująca wiadomość dla młodych mistrzów kreacji  – decyzją Jury termin na składanie prac w konkurse na najbardziej kreatywny plakat   został przedłużony do 17 września 2019 r. Przypominamy, że nagrodą główną w konkursie jest  3.000 EUR.

13.09.2019 | przeczytano: 135 razy
Nowe ekrany Iiyama digital signage

Nowe, charakteryzujące się najwyższą jakością obrazu, łatwością obsługi i niezawodnością modele iiyama jeszcze lepiej odpowiadają potrzebom klientów budujących zaawansowane systemy DS. Przede wszystkim oba nowe ekrany przystosowane są do ciągłej pracy w trybie 24/7. Najważniejszą nowością jest jednak zastosowanie technologii, która pozwala na zachowanie funkcji dotyku nawet w przypadku zabudowania ekranu pod dodatkową, zewnętrzną taflą szkła.

12.09.2019 | przeczytano: 144 razy
Rada Reklamy wprowadza „Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie” do kodeksu etyki

Dobiegły końca prace nad Kartą Ochrony Dzieci w Reklamie podjęte przez członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Przyjęte jako załącznik do Kodeksu Etyki Reklamy zapisy Karty są zwieńczeniem dwóch lat prac poświęconych wypracowaniu najwyższych standardów etycznych w reklamie skierowanej do i z udziałem dzieci. Zapisy Karty przyjęli jednogłośnie uczestnicy rynku reklamowego zrzeszeni w Radzie Reklamy. Aktywny udział w wypracowaniu zapisów Karty brała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, która poparła wzmocnienie polskiego systemu samoregulacji w obszarze ochrony interesów dzieci w reklamie i komunikacji marketingowej.  Karta jest dokumentem wyjątkowym również na skalę europejską ze względu na fakt, że adresuje i reguluje ochronę najmłodszych w duchu najnowszych wymagań i zaleceń prawnych Unii Europejskiej stawiających na samoregulację jako rozwiązanie doceniane, zalecane i stanowiące – obok przepisów prawnych - dodatkową ochronę konsumentów.

12.09.2019 | przeczytano: 128 razy
Ambra Brands z Consulting’n more

AMBRA BRANDS – importer i dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce – powierzyła obsługę PR swoich największych marek agencji Consulting’n more. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations oraz działania w obszarze digital.

11.09.2019 | przeczytano: 127 razy
Jak marki skracają dystans z klientem?

"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.

11.09.2019 | przeczytano: 116 razy
Lotto kontynuuje współpracę z koszykarską Legią Warszawa

Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest partnerem strategicznym stołecznego klubu, kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy. Ponadto, od wielu lat realizuje działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc także partnerem głównym Energa Basket Ligi.

11.09.2019 | przeczytano: 127 razy
Samsung AR Space – digital signge w rzeczywistości rozszerzonej

Samsung prezentuje pierwsze narzędzie do wizualizacji ekranów digital signage w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) – Samsung AR Space. Aplikacja dostępna na urządzeniach z systemem android pozwala na zobrazowanie, jak różne modele ekranów digital signage od Samsunga będą prezentowały się w przestrzeni handlowej czy domu.

11.09.2019 | przeczytano: 121 razy
Intellect przeprowadza całościowy rebranding i wzmacnia zespół

Agencja Intellect przeprowadza proces gruntownego rebrandingu, który obejmuje m.in. nową identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło, przebudowę struktur firmy oraz rozbudowę działów IT, SEO, marketingu i kreacji, nową stronę internetową, ale też wdrożenie “zwinnej” filozofii działania, czyli przejście od modelu kaskadowego projektów do struktury agile. Dodatkowo, w ramach rozwoju kompetencji kreatywnych agencji, do zespołu Intellect dołącza Łukasz Gad, obejmując stanowisko Senior Graphic & Motion Designer. Nowa strategia biznesowa zakłada także równoległą działalność firmy w obszarze budowania technologicznych start-upów.

11.09.2019 | przeczytano: 264 razy
1 2 3
Strona 1/338 (artykułów: 3371)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764