logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

logotyp: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1111
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody

Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na sukces jest prosta: kochamy, to co robimy. Każdy członek naszego zespołu wkłada mnóstwo serca w swoje codzienne obowiązki, a to jak doskonale wiemy, przynosi najlepsze efekty… - podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships w Superbet Polska.

13.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 121 razy
Marka 4move oficjalnym partnerem reprezentacji Polski

Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Teraz zadba także o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024! Producent topowych napojów izotonicznych został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.

09.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 191 razy
Canal+ i Havas Play z niecodzienną kampanią serialu Prosta sprawa

Dziś rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).

06.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 238 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wraca branding floty samochodów TVP

Po kilku latach przerwy nadawca publiczny wraca do brandingu swojej floty.

02.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 573 razy (komentarzy: 3)
Pride Month – marketingowy chwyt, czy szczery wyraz solidarności?

Czerwiec to tradycyjnie już miesiąc poświęcony solidarności z osobami LGBTQ+. Podczas Pride Month (Miesiąca Dumy), szczególnie pokazywana jest solidarność, a wiele firm przyodziewa tęczowe barwy, zmienia logotypy, wprowadza produkty limitowane. Czy jednak na pewno idziemy w dobrym kierunku? Czy znowu mamy do czynienia z kolejnym chwytem marketingowym, który nie zmienia niczego w społeczeństwie, a wręcz je dzieli? „Szczerzenie wiedzy w temacie tolerancji dla różnych grup społecznych nadal jest w Polsce potrzebne. Aby przyznać się do bycia gejem, wciąż trzeba odwagi i ugruntowanej pozycji” – mówi Jakub B. Bączek, trener mentalny.

29.05.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 331 razy
Familijne w nowych opakowaniach

Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 

25.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 266 razy
Prompty Miłości – miłosny doradca AI w kampanii Canal+

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca najnowszą produkcję CANAL+ „Algorytm Miłości”. W ramach promocji wystartował specjalny landing page www.algorytmmilosci.pl, gdzie dzięki sztucznej inteligencji, użytkownicy mogą porozmawiać o serialu, jak również o swoich sercowych rozterkach. Za działania odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 296 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rexona oficjalnym Partnerem Polskiej Siatkówki

Rexona wkracza na boisko jako partner Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Ta dynamiczna współpraca nie tylko podkreśla zaangażowanie marki w rozwój sportu, ale również otwiera nowe możliwości dla polskich siatkarek i siatkarzy w ich dążeniu do sukcesu.

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 292 razy
Krispol na Krishome: rebranding i nowa marka

Zarząd spółek KRISPOL i KRISHOME poinformował, że od 7 maja 2024 roku marka stolarki otworowej KRISPOL zmieni w Polsce nazwę na KRISHOME. To ważny krok w kierunku rozwoju i dywersyfikacji biznesu.

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 295 razy
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile

Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.

25.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 357 razy
1 2 3
Strona 1/112 (artykułów: 1111)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764