logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

lokowanie produktu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 65
Oranżada Hellena sponsorem „Love Island. Wyspa miłości”

Oranżada Hellena wchodząca w skład portfolio firmy Colian, została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz wyraźnego brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także unikalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island. Premiera programu odbyła się 4 marca br. na antenie telewizyjnej Czwórki.

24.03.2024 | przeczytano: 370 razy
STS partnerem Meczyki.pl

STS nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczyki.pl - największym portalem w Polsce, kompleksowo przekazującym informacje ze świata piłki nożnej.

21.03.2024 | przeczytano: 274 razy
Kosmetyki NYX Professional Makeup w “Czas na Show. Drag Me Out”

Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”. Marka wesprze metamorfozy polskich Drag Queens, prezentując szeroka gamę i walory kosmetyków widzom nowego show TVN. Wavemaker odpowiada za strategię działań marketingowych i realizację pierwszego tak szeroko zakrojonego projektu branded content marki. Będzie on punktem wyjścia do dalszych działań wokół wspierania różnorodności.

07.03.2024 | przeczytano: 424 razy
Electrolux głównym partnerem Masterchef Nastolatki

Electrolux, producent sprzętu gospodarstwa domowego, jest głównym sponsorem programu „MasterChef Nastolatki”– nowej wersji popularnego kulinarnego talent-show. Za koncepcję i lokowanie produktów marki odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

20.02.2024 | przeczytano: 544 razy

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji informuje: Informacja KRRiT w sprawie emisji reklam w programach telewizyjnych obecnych na polskim rynku w 2022 r. oraz od stycznia do października 2023 r.

12.12.2023 | przeczytano: 465 razy
Mindshare podsumowuje pierwszy kwartał współpracy z Grupą OLX

W styczniu br. agencja mediowa Mindshare (GroupM) rozpoczęła współpracę z Grupą OLX sp. z o.o.. W pierwszym kwartale odpowiedzialna była za planowanie i zakup mediów pod działania zasięgowe i projekty niestandardowe wspierające konkretne kategorie usługowe na platformach OLX oraz Otomoto.

16.06.2023 | przeczytano: 667 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami

BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać twórców do swoich kampanii, co skraca czas przygotowań i obniża koszty kampanii.

31.05.2023 | przeczytano: 384 razy
JBB Bałdyga rusza z wielką kampanią promującą Rollsy

Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na jej innowacyjnej nowości – Rollsach. Jej  twarzą został MrKryha – znany influencer.  To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2023 r. dla tego produktu. Działania mediowe połączone są z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Rollsów w halach sklepowych.

02.03.2023 | przeczytano: 812 razy

Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym sektorem branży gier z 92 miliardami dolarów w 2022 r. Z kolei 250 miliardów dolarów to prognozowana wielkość tego rynku do 2030 r.[1]1 Nic więc dziwnego, że reklamodawcy zaczęli przeznaczać budżety na reklamy w grach mobilnych. Jak podaje IAB Polska/PwC AdEx, w ostatnich latach już blisko 1/3 wszystkich wydatków na reklamę online była przeznaczana na reklamy w grach. Jakie trendy panować będą w reklamie w grach mobilnych w 2023 roku? Na jakie formaty najlepiej postawić? Na te pytania odpowiedzą eksperci z agencji mobile marketingowej, Mobiem Polska.

01.02.2023 | przeczytano: 586 razy
Seriale kształtują trendy

Jesienią 2020 w Netflixie miała miejsce premiera „Gambitu królowej”. Wraz z zaostrzaniem przepisów związanych z pandemią, VOD stało się światowym dystrybutorem rozrywki, a miniserial szybko zaczął zdobywać coraz większą popularność. W ciągu pierwszych 28 dni od premiery obejrzały go ponad 62 miliony widzów.

21.10.2022 | przeczytano: 341 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 65)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764