logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

lokowanie produktu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 78
Marka Hardy w programie TVN „Zróbmy sobie dom”

Marka Hardy, należąca do czołowego producenta narzędzi malarskich i remontowych na rynku polskim oraz rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, została partnerem głównym nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom".

15.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 452 razy
Columbus w programie TVN „Zróbmy sobie dom”

Columbus został sponsorem nowego programu na antenie TVN - “Zróbmy sobie dom”, którego premiera odbędzie się w Poniedziałek Wielkanocny. Domy uczestników programu zostaną wyposażone w produkty Columbus, dające przyszłym domownikom pełną niezależność energetyczną. W każdym z domów zamontowana zostanie instalacja fotowoltaiczna, pompa ciepła, magazyn energii oraz system do zarządzania energią Columbus Intelligence.

14.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 439 razy
Bricomarché partnerem programu TVN „Zróbmy sobie dom”

Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”. Premiera formatu, pełnego inspiracji i emocji, odbędzie się 21 kwietnia 2025 roku. Program pokaże drogę uczestników do wymarzonego domu – od wyboru nieruchomości, przez decyzje remontowe, aż po wykończenie wnętrz. Jako kluczowy partner projektu, Bricomarché zapewni kompleksowe wsparcie w realizacji tych marzeń.

31.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 438 razy
Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego

Okres poprzedzający Święta wielkanocne to dla kategorii majonezów jeden z ważniejszych momentów w roku. Dlatego w marcu i kwietniu WSP „Społem” intensyfikuje działania promocyjne. Kampania obejmuje telewizję, Internet, radio, prasę oraz ekspozycje w punktach sprzedaży. Połączenie tradycyjnych formatów z nowoczesnymi narzędziami digital, ma na celu zwiększenie zasięgu i skuteczne dotarcie do konsumentów.

12.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 273 razy
Jak legalnie promować w Polsce alkohol?

W Polsce nie ma bezwzględnego zakazu promocji produktów alkoholowych, jednak temat ten jest ściśle obwarowany rozmaitymi restrykcjami. Surowe przepisy powodują, że producenci i dystrybutorzy muszą być bardzo ostrożni, jeśli chcą uniknąć wysokich kar.

18.02.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 898 razy
Galeria Jurajska inwestuje w trzeci sezon TV juRAJSKA

TV juRAJSKA, kanał Galerii Jurajskiej na YouTube, doceniony w 2024 roku nagrodą PRCH Retail Awards, wraca z trzecim sezonem i nowym contentem. Na 2025 rok największe centrum handlowo-rozrywkowe w Częstochowie planuje aż 12 odcinków swojego popularnego internetowego show.

04.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 379 razy
Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”

Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.

04.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 482 razy
Volkswagen ID. Buzz GTX w ostatnim z trylogii filmów „Venom”

Volkswagen Samochody Dostawcze ma zaszczyt ogłosić, że nowy Volkswagen ID. Buzz GTX zagrał w ostatnim z obrazów filmowej trylogii Venom. W „Venom: The Last Dance” wyprodukowanym przez Sony Pictures, którego kinowa premiera odbyła się 25 października, pojawia się zarówno w pełni elektryczny ID. Buzz GTX, jak i klasyczny Volkswagen Bus.

27.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 927 razy
Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty

Sztucznie generowany ruch może być znaczącym zagrożeniem dla produktów i usług, których działanie opiera się na sieci internetowej lub telefonicznej. Choć traffic pumping jest procederem, z którym starają się walczyć zarówno instytucje państwowe jak i operatorzy, to warto również samemu korzystać z narzędzi, które poprawiają bezpieczeństwo biznesu.

21.10.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 556 razy
Grupa ZPR Media z dwiema kulinarnymi ofertami sprzedażowymi

Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” związany z nową książką, programem radiowym i podcastami Pawła Lorocha oraz „Gotuj z pomysłem” obejmujący świadczenia przy programach szefa kuchni Michała Molendy w Radiu ESKA2 i w serwisie Beszamel.pl.

02.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 412 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 78)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764