logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

loteria konsumencka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48
Superbohaterowie Marvela ponownie na opakowaniach Coca-Coli

Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.

28.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda

Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.

14.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 255 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Saatchi & Saatchi z kampanią  o urodzinowej loterii Carrefour

W ramach działań komunikacyjnych Carrefour zaprasza swoich klientów do udziału w Wielkiej Loterii SzczęścioMAT z pulą atrakcyjnych nagród 2,8 miliona złotych. Akcja startuje 30 września i potrwa do 19 października. Do wygrania karty podarunkowe Carrefour na roczne zakupy, 80 ekskluzywnych artykułów gospodarstwa domowego oraz nagrody natychmiastowe.

30.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 390 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”

Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 

11.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 371 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Przygody z M&M’s w loterii konsumenckiej Mars Wrigley

Polacy statystycznie oglądają telewizję ponad 4 godziny na dobę1, a blisko 50% ankietowanych sięga po czekoladowe przekąski podczas wspólnych chwil przed telewizorem2. Dzięki kampanii marki M&M’s we współpracy z Disneyland w Paryżu można połączyć przyjemność z wizytą w najbardziej znanym parku rozrywki w Europie3.

05.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 249 razy
Loteria Inka: wygrany przetarg agencji Dziadek do orzechów

Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024.

04.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 416 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kamper nagrodą w loterii Grupy Eura7 dla marki Duda

Trwa „Loteria z kamperem” przygotowana przez Grupę Eura7 dla marki Duda. Za działania marketingowe oraz organizację loterii także odpowiedzialna jest Grupa Eura7. Łączna pula nagród to ponad 620 tys. zł, w tym niezwykły kamper Ford Chausson 788 Titanium Ultimate.

13.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 382 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
9. edycja loterii konsumenckiej Almette

Wystartowała 9. już edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność będzie całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane będą nagrody o wartości 1000 zł. Loterii towarzyszy kampania mediowa.

12.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 584 razy
Hand Made realizuje loterię z Monster Munch

“Rower dobry dla ducha” to hasło najnowszej loterii marki Monster Munch, należącej do Lorenz. Za jej kompleksową organizację odpowiada agencja Hand Made.

15.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 401 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką

1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.

12.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 399 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 48)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764