logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

mBank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 203
VMLY&R Poland z kampanią Ekonta dla młodych w Mbanku

Ruszyła nowa kampania reklamującą eKonto, skierowana do osób w wieku 15-20 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, która w estetyce i językiem młodych opowiada o benefitach płynących z posiadania konta w mBanku.

17.04.2019 | przeczytano: 330 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Badanie: Wydatki reklamowe w wybranych branżach w Q1 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.

08.04.2019 | przeczytano: 291 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.

20.03.2019 | przeczytano: 252 razy
PR-ranki – efektywna komunikacja wewnętrzna

7 marca 2019 roku w warszawskiej Galerii Apteka Sztuki odbyła się kolejna edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki, organizowanego przez agencję Procontent. Spotkanie dotyczyło sprawdzonych sposobów na efektywną komunikację wewnątrz firmy. Patronem wydarzenia był Instytut Monitorowania Mediów.

15.03.2019 | przeczytano: 122 razy

Agencja digital marketingowa Cube Group w wyniku przetargu odpowiada za budowę i kompleksową realizację strategii promocji produktów mBanku w kanałach digital. Współpraca ma charakter długofalowy.

06.03.2019 | przeczytano: 270 razy
Peliwo i Owdziej awansują w Focus Media Group na Creative Team Headów

W strukturach Focus Media Group na stanowiska Creative Team Headów awansowali Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej. Pozycje powstały w wyniku przyjęcia przez agencję sytemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich. Model ma na celu optymalizację procesów oraz zwiększenie efektywności.

04.03.2019 | przeczytano: 187 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w styczniu 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w styczniu 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

22.02.2019 | przeczytano: 547 razy
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów

Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, że dana firma jest sponsorem spowodował, że zainteresowali się jej ofertą. Najbardziej znanym sponsorem w Polsce jest Orlen – wynika  z badania Sponsoring Monitor 2018 ARC Rynek i Opinia.

18.02.2019 | przeczytano: 187 razy
Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 r. na polskiej gospodarce

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

28.01.2019 | przeczytano: 208 razy
Kampania Mbank: Rocznik 1999Zobacz wideo

Złote Effie 2018: Kampania Mbank: Rocznik 1999

W naszym cyklu prezentującym kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards dzisiaj Rocznik 1999. Kampania mBanku to próba przełamania trudności w dotarciu do młodego pokolenia z komunikacją marketingową typową dla instytucji finansowych. Czy się udała? Jurorzy Effie Awards byli zdania, że tak...

27.01.2019 | przeczytano: 578 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 203)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764