logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

mBank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 207
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR

MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i multimedia - Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT).

27.05.2019 | przeczytano: 145 razy
Mindshare Polska domem mediowym roku 2019

23 maja br. podczas gali „Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku” organizowanej przez Magazyn Media & Marketing Polska, Mindshare Polska zdobył tytuł „Domu Mediowego Roku”. Agencja została doceniona za spektakularne wyniki, wysoką jakość usług, a także konsekwentny rozwój oferty biznesowej, wykraczającej poza standardowe planowanie i zakup mediów.

27.05.2019 | przeczytano: 141 razy
Awans i nowy dział strategii w Imagine

Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.

22.05.2019 | przeczytano: 143 razy
Fundacja WOŚP gra z partneramiZobacz wideo

O działaniach Fundacji WOŚP mówi się w Polsce dużo, choć ze względów politycznych nie zawsze dobrze. Sytuacja taka stanowi dodatkowe wyzwanie marketingowe. Rozumieją to również firmy decydujące się na wizerunkowe powiązanie własnej marki z przedsięwzięciem będącym obiektem negatywnej kampanii. Jak poradzono sobie z tym wszystkim od strony komunikacyjnej?

01.05.2019 | przeczytano: 616 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
VMLY&R Poland z kampanią Ekonta dla młodych w Mbanku

Ruszyła nowa kampania reklamującą eKonto, skierowana do osób w wieku 15-20 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, która w estetyce i językiem młodych opowiada o benefitach płynących z posiadania konta w mBanku.

17.04.2019 | przeczytano: 475 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w Q1 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.

08.04.2019 | przeczytano: 453 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.

20.03.2019 | przeczytano: 294 razy
PR-ranki – efektywna komunikacja wewnętrzna

7 marca 2019 roku w warszawskiej Galerii Apteka Sztuki odbyła się kolejna edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki, organizowanego przez agencję Procontent. Spotkanie dotyczyło sprawdzonych sposobów na efektywną komunikację wewnątrz firmy. Patronem wydarzenia był Instytut Monitorowania Mediów.

15.03.2019 | przeczytano: 137 razy

Agencja digital marketingowa Cube Group w wyniku przetargu odpowiada za budowę i kompleksową realizację strategii promocji produktów mBanku w kanałach digital. Współpraca ma charakter długofalowy.

06.03.2019 | przeczytano: 282 razy
Peliwo i Owdziej awansują w Focus Media Group na Creative Team Headów

W strukturach Focus Media Group na stanowiska Creative Team Headów awansowali Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej. Pozycje powstały w wyniku przyjęcia przez agencję sytemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich. Model ma na celu optymalizację procesów oraz zwiększenie efektywności.

04.03.2019 | przeczytano: 211 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 207)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764