logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

makro: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 369
First aid communication team rozbudowuje kompetencje

Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior communication managera.

14.06.2024 | Personalia | przeczytano: 251 razy
Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO

Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób uwzględniających w swojej codziennej diecie artykuły spożywcze charakteryzujące się wysoką zawartością białka1, aktywnych, uprawiających sport.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 325 razy
Twórcy czy przedsiębiorcy? Raport Imker i Influencers Live

Według najnowszego raportu Imker i Influencers Live Wrocław tylko z działalności w sieci utrzymuje się co trzecia osoba określająca się jako twórczyni czy twórca internetowy. Na czym najlepiej zarabiają i jak tworzą?

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 312 razy
Nowy standard obiektywów XF - Fujinon XF16-50mm F2.8-4.8 R LM WR

Koncern FUJIFILM Corporation (prezes: Teiichi Goto) ma przyjemność ogłosić wprowadzenie obiektywu FUJINON XF16-50mmF2.8-4.8 R LM WR (dalej zwanego XF16-50mmF2.8-4.8 R LM WR). Nowy obiektyw dołącza do szerokiej gamy wymiennych obiektywów XF przeznaczonych do bezlusterkowych aparatów fotograficznych serii X, słynących z kompaktowej i lekkiej konstrukcji oraz wyjątkowej jakości obrazowania gwarantowanej przez autorską technologię reprodukcji kolorystycznej Fujifilm.

30.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 238 razy

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I kwartał 2024 rok. W analizowanym okresie Grupa osiągnęła 8,6 mln PLN przychodów ze sprzedaży oraz odnotowała ujemny wynik EBITDA i wynik netto, które wyniosły kolejno -721 tys. oraz -1,1 mln PLN. Przyczyną gorszych wyników jest w znacznej mierze zmniejszenie przychodów reklamowych, które obserwuje się w całej branży.

25.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 168 razy
Publicis Groupe: Inwestycje w reklamę wideo rosną

W najnowszej edycji Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe prezentuje nowe podjeście do rynku digital i telewizji. Od pierwszego kwartału 2024 r. Publicis Groupe wprowadza wspólną definicję i monitoring inwestycji reklamowych w wideo online i telewizję. Tak postrzegany rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln.

21.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 270 razy
Raport Intrum EPR 2024: firmy coraz silniejsze

W obliczu ciągle zmieniającego się krajobrazu gospodarczego, polskie firmy wykazują się zdolnością do adaptacji. Analiza danych z ostatnich lat pokazuje, że firmy coraz śmielej patrzą w przyszłość – 36% z nich ocenia swoją organizację jako silniejszą niż przed rokiem, a niemal 1/3 zanotowała wzrost przychodów na poziomie wyższym, niż zakładany. Czy jest to zatem powód do świętowania? Nie do końca. W dalszym ciągu dają się we znaki skutki pandemii COVID-19, po której polscy i europejscy przedsiębiorcy jeszcze się podnoszą. Zdaniem 43% firm konieczne są cięcia budżetowe, a prawie co 4 chce zwiększyć zakres operacji sprzedażowych, w poszukiwaniu większych przychodów. Raport Intrum EPR 2024 pozwala spojrzeć na obecny stan polskiego i europejskiego biznesu, rysując obraz gospodarki, która, mimo przeciwności, ma szansę na wyjście z niekorzystnego położenia.

20.05.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 256 razy

Stora Enso poinformowała o wynikach za 1. kwartał 2024 roku. Firma osiągnęła w nim przychody ze sprzedaży w wysokości 2,164 mld euro, co oznacza spadek – w ujęciu rok do roku – o 20%. Skorygowana wartość zysku operacyjnego EBIT wyniosła w ww. okresie 156 mln euro (przy 234 mln euro przed rokiem), natomiast marża zysku operacyjnego EBIT spadła do 7,2% (z 8,6% w 1. kwartale 2023). Przepływy gotówkowe z działalności operacyjnej zamknęły się kwotą 269 mln euro (przy 254 mln euro przed rokiem).

14.05.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 198 razy
Marcin Goralewski redaktorem naczelnym Pulsu Biznesu

Redaktorem naczelnym „Pulsu Biznesu” i portalu pb.pl został Marcin Goralewski, od ponad 20 lat związany z wydawnictwem Bonnier Business Polska.

13.05.2024 | Personalia | przeczytano: 428 razy

Analiza ponad 483 tys. promocji w blisko 3,5 tys. gazetek wykazała, że w I kwartale br. ogólnie sieci handlowe przeprowadziły o 1,5% więcej akcji promocyjnych niż rok wcześniej. Jednocześnie liczba tego typu publikacji spadła o 8,1% rdr. W 5 formatach rok do roku ubyło akcji rabatowych. Na największym minusie znalazły się sklepy typu DIY – 32,4% rdr. Ujemne wyniki rdr. zanotowały również sieci cash&carry, drogerie i apteki, sklepy RTV-AGD oraz hipermarkety. Z kolei 3 segmenty rdr. zaliczyły wzrosty, tj. sieci convenience – o 12,3%, supermarkety – o 6,3%, a także dyskonty – o 5,8%.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 173 razy
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 369)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764