logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

marketing rekomendacji: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy

Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i spójność wizerunkową. Nowe podejście to odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek oraz rosnącą potrzebę angażowania konsumentów w pozytywną dyskusję o marce w internecie. Za rozwój kompleksowej oferty odpowiedzialna będzie Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy Labcon.

18.03.2024 | przeczytano: 255 razy
Marketing opinii w WP Kobieta: startuje Klub Świadomej Konsumentki

Redakcja serwisu WP Kobieta wystartowała z nowym projektem. Zaprasza czytelniczki do dołączenia do Klubu Świadomej Konsumentki, w którym będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.

19.02.2024 | przeczytano: 297 razy
Esperienza umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation

Agencja Esperienza Creative Technology umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation. Za produkcję autorskich systemów, pozwalających tworzyć rozwiązania dopasowane do potrzeb marek, odpowiada Kamil Siekierzyński AI & Automation Manager. Doświadczonym zespołem specjalistów Social Media kieruje zaś Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy.

14.02.2024 | przeczytano: 642 razy
Amica angażuje klientów w marketing rekomendacji

Grupa Amica uruchamia akcję promocyjną dla klientów. Wystarczy wystawić ocenę zakupionego produktu i cieszyć się kodem zniżkowym w wysokości -20% na małe AGD. Opinie mogą pokazać potencjalnym klientom, jak w praktyce sprawdzają się sprzęty Amica.

22.12.2023 | przeczytano: 622 razy
Formy reklamy na Instagramie - co jest trendy?

Aż 53% użytkowników Instagrama choć raz kupiło produkt po ujrzeniu go na tym portalu, a 7% zrobiło to ponad 10 razy. Obserwacje agencji marketingu influencerskiego BrandLift wskazują, iż coraz więcej marek z różnorodnych branż, także nieaktywnych dotychczas w mediach społecznościowych decyduje się na wykorzystanie Instagrama do działań reklamowych. Jakie są najskuteczniejsze formy promocji na Instagramie, opowiada Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca BrandLift.

22.10.2020 | przeczytano: 1526 razy
Marketing u dewelopera - rozwiązania zwiększające sprzedaż nieruchomości

Branża deweloperska opiera się na ludziach i relacjach. Nowe technologie i rozwiązania, które zdominowały wiele innych gałęzi gospodarki, i w tym przypadku mogą stanowić efektywne narzędzie do zarządzania tymi relacjami. W jaki sposób wykorzystać je, aby prowadzić skuteczny marketing w branży deweloperskiej? Odpowiedź poniżej.

10.01.2020 | przeczytano: 1546 razy
Rada Etyki Public Relations o zorganizowanym trollingu

W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje:

30.10.2019 | przeczytano: 1309 razy
Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie nowego radlera Warka

Warka Radler wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.

12.04.2019 | przeczytano: 1408 razy
Skyn ratuje intymność w kampanii „Save Intimacy”Zobacz wideo

Stała obserwacja najnowszych trendów i zachowań społecznych pozwoliła na dołączenie nowego wątku do komunikacji marki SKYN, która prowadzona jest niezmiennie od 2015 r. i porusza się w obrębie hasła „Feel everything. Poczuj wszystko”. Dzięki analizie zebranych danych, możliwe było postawienie tezy, że coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. SKYN zadaje więc pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii - gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?

19.07.2018 | przeczytano: 1723 razy
Influncer marketing trampoliną dla biznesu – bezpłatne warsztaty w Idea Hub

Influencer marketing jest obecnie najszybciej rozwijającym się obszarem marketingu – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Marketing Hub. Ten rodzaj marketingu generuje największy zwrot z inwestycji ze wszystkich wskazanych przez marketerów działań. Jego tajniki już w czwartek, 22 marca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub, zdradzać będzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. public relations, odpowiedzialna za budowanie marki globalnej Brand24.

15.03.2018 | przeczytano: 1036 razy (komentarzy: 18)
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764