logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

marketing rekomendacji: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36
Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie nowego radlera Warka

Warka Radler wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.

12.04.2019 | przeczytano: 804 razy
Skyn ratuje intymność w kampanii „Save Intimacy”Zobacz wideo

Stała obserwacja najnowszych trendów i zachowań społecznych pozwoliła na dołączenie nowego wątku do komunikacji marki SKYN, która prowadzona jest niezmiennie od 2015 r. i porusza się w obrębie hasła „Feel everything. Poczuj wszystko”. Dzięki analizie zebranych danych, możliwe było postawienie tezy, że coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. SKYN zadaje więc pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii - gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?

19.07.2018 | przeczytano: 702 razy
Influncer marketing trampoliną dla biznesu – bezpłatne warsztaty w Idea Hub

Influencer marketing jest obecnie najszybciej rozwijającym się obszarem marketingu – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Marketing Hub. Ten rodzaj marketingu generuje największy zwrot z inwestycji ze wszystkich wskazanych przez marketerów działań. Jego tajniki już w czwartek, 22 marca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub, zdradzać będzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. public relations, odpowiedzialna za budowanie marki globalnej Brand24.

15.03.2018 | przeczytano: 507 razy (komentarzy: 19)
Zagraniczni wideoblogerzy będą promować Polskę

W 2018 roku Polska Organizacja Turystyczna chce wdrażać innowacyjne projekty w Internecie służące promocji Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie. Jest to część nowej strategii promocji Polski z wykorzystaniem nowych mediów i kultury cyfrowej.

08.11.2017 | przeczytano: 475 razy

Shumee uruchomiło system rekomendacji oparty o sieciową propagację autorskich treści pomiędzy znajomymi. Dzięki temu marki budują wiarygodny przekaz, a klienci zyskują wymierne korzyści. W pierwszych tygodniach partnerzy programu ‚shumeesz i masz’ zbudowali ponad milionowy zasięg w mediach społecznościowych.

23.08.2017 | przeczytano: 338 razy
Reklama traci na znaczeniu. Kto zyskuje?Zobacz wideo

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

24.06.2017 | przeczytano: 742 razy

Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to rozszerza zakres działań platformy o współpracę z Influencerami. Serwis Rekomenduj.to został rozbudowany o możliwość zautomatyzowanego projektowania akcji we współpracy z popularnymi użytkownikami portali społecznościowych. Dzięki temu platforma jako pierwsze w Polsce daje możliwość realizacji zarówno kampanii marketingu rekomendacji ukierunkowanych na product seeding jak i akcji w zakresie influencer marketingu.

21.12.2016 | przeczytano: 504 razy
Wyzwanie Tesa Powerstrips

W związku z trwającą obecnie kampanią promocyjną plastrów tesa Powerstrips na oficjalnym kanale tesa Polska na YouTube od kilku dni można obejrzeć filmik zrealizowany w Poznaniu, w okolicach Starego Browaru i ulicy Półwiejskiej.

05.12.2016 | przeczytano: 251 razy
GP Batteries nowym klientem agencji Buzz.

Agencja Buzz. właściciel platformy Rekomenduj.to, zyskała nowego klienta, firmę GP Batteries. Klient został pozyskany w wyniku działań new biznesowych. 9 sierpnia ruszyła już prowadzona przez agencją kampania rekomendacji dla marki GP Batteries.

11.08.2016 | przeczytano: 315 razy

Agencja Buzz., właściciel platformy Rekomenduj.to rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla Tchibo. W akcję zaangażowano już 25 tysięcy Ambasadorów. To jedna z największych kampanii marketingu rekomendacji w Polsce.

04.08.2016 | przeczytano: 407 razy (komentarzy: 1)
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764