logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

media publiczne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 377
Ponad 2,5 miliona widzów debaty prezydenckiej w TVP

Debata prezydencka Telewizji Polskiej z 12 maja 2025 roku – ostatnia przed wyborami prezydenta RP zaplanowanymi na 18 maja br. – okazała się najchętniej oglądanym wydarzeniem tego typu ze wszystkich debat transmitowanych przez polskie media w tym roku. W TVP1, TVP Info i TVP Polonia zgromadziła ona 2,53 mln widzów, co przełożyło się na łączny udział w paśmie na poziomie 22,1%.

18.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 57 razy
Marek Rudziński wraca do Telewizji Polskiej

Marek Rudziński ponownie został dziennikarzem redakcji sportowej Telewizji Polskiej. Jeden z najbardziej doświadczonych i zasłużonych polskich komentatorów wraca do TVP Sport po ośmiu latach. Pierwsze zawody skomentuje już w najbliższy weekend.

10.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 368 razy
Cennik reklam na UEFA Women’s EURO 2025

Biuro Reklamy i Marketingu TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Kobiet UEFA Women’s EURO 2025. Będzie to pierwszy turniej kobiecej piłki nożnej w całości dostępny w telewizji za darmo. Pierwszy raz w historii mecze z udziałem polskiej reprezentacji kobiet zostaną wyemitowane na antenie głównej Telewizji Polskiej – w TVP1. Nadawca publiczny chce w ten sposób podkreślić, że jest to wydarzenie tak samo ważne, jak rozgrywki piłkarskie mężczyzn. Telewizja Polska zaprezentuje mecze ponadto w TVP Sport oraz na stronie TVPSport.pl i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Spotkania z udziałem polskiej reprezentacji będą nadawane w prime time.

27.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 198 razy
TVP ogłasza beneficjentów  32. akcji „Reklama Dzieciom”

Prawie osiemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 32. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2024 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 2 229 000 złotych. Był to najlepszy finansowo wynik od 2006 roku. Akcję wsparło 20 reklamodawców.

27.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 262 razy
Na dobre i na złe: pierwszy spersonalizowany kanał FAST w TVP

14 kwietnia w TVP VOD ruszy pierwszy spersonalizowany kanał typu FAST Telewizji Polskiej. Kanał będzie poświęcony serialowi „Na dobre i na złe” – jednemu z największych hitów TVP, który linearnie oglądają prawie 2 miliony osób. Widzowie zobaczą 500 archiwalnych i dotychczas niepublikowanych w bibliotece TVP VOD odcinków swojej ulubionej produkcji, która w 2024 roku obchodziła 25. urodziny. W tym roku Telewizja Polska planuje uruchomić ok. 20 kanałów FAST.

13.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 237 razy
TVP Info ze wzrostem udziałów rok do roku

W pierwszym kwartale bieżącego roku – od stycznia do marca – udziały TVP Info wzrosły o 11,4%. W porównaniu z pierwszym kwartałem poprzedniego roku wzrost udziałów TVP Info jest jeszcze większy i wynosi ponad 20%. Z miesiąca na miesiąc rośnie widownia programów emitowanych na tej antenie. 

06.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 342 razy
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP

Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Od 7 kwietnia poprowadzi wiosenną nowość TVP Info – program „Za pięć dwunasta”.

06.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 308 razy
TVP w 2024 roku: 1,8 mld zł wpływów ze środków publicznych, 3,2 mld zł kosztów

W 2024 roku Telewizja Polska otrzymała 1,760 mld zł wpływów ze środków publicznych – z abonamentu KRRiT oraz w ramach dotacji z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – czyli o ponad 900 mln zł mniej niż w 2023 roku. Jednocześnie, dzięki sprawnemu zarządzaniu, koszty działalności operacyjnej spółki w 2024 roku wyniosły 3,210 mld zł i były niższe aż o 565 mln zł od kosztów rok wcześniej (w 2023 wyniosły one 3,775 mld zł).

30.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 225 razy
#PerłyArchiwów: podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza format

Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format #PerłyArchiwów, który twórczo wykorzysta archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gośćmi premierowego odcinka będą premier Leszek Miller i historyk Antoni Dudek podejmujący temat schyłku PRL i okresu przygotowań do transformacji ustrojowej. Gospodarzem programu jest popularny historyk młodego pokolenia Michał Przeperski. 

23.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 259 razy
Poniedziałkowy rekord TVP2

W poniedziałek, 10 marca, grupa TVP osiągnęła łącznie 22,6% udziału w rynku, wyprzedzając pozostałych nadawców. Liderem wśród kanałów została TVP2 z wynikiem 7,9%, a drugie miejsce zajęła TVP1, osiągając 7,3% udziału. Wśród dziesięciu najchętniej oglądanych programów dnia aż siedem emitowano na antenach TVP.

16.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 268 razy
1 2 3
Strona 1/38 (artykułów: 377)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764