logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

media publiczne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 290
Roszczenia przeciwko TVP za emisje z lat 2016-2023: niemal 10 milionów zł

Niemal 10 milionów złotych – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.

19.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 145 razy
Telewizja Polska ma nową Komisję Etyki

Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.

19.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 299 razy
Komunikat władz TVP S.A. w likwidacji

W nawiązaniu do licznych pytań dziennikarzy nawiązujących do ostatnich wypowiedzi Jacka Kurskiego w jednej z audycji radiowych informujemy:

10.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 208 razy (komentarzy: 5)
Telewizja Polska ogłosiła zasady emisji spotów wyborczych

Biuro Reklamy TVP opublikowało zasady rozpowszechniania płatnych audycji wyborczych oraz cennik czasu reklamowego obowiązujący podczas kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego.

10.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 371 razy
TVP wybrała dziennikarzy w ramach akcji „Włącz się! Zmieniajmy się razem”

Niemal 2 000 fantastycznych, pełnych pasji i marzeń o pracy w telewizji osób odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.

10.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 181 razy
Teatr Telewizji w nowej oprawie graficznej

Teatr Telewizji od 6 maja zaprasza na premierowe spektakle w nowej oprawie graficznej. Po kilkudziesięciu latach logo i czołówka otrzymują odświeżoną formę, a godzina emisji premier zostaje przesunięta na 20:30.

30.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 473 razy
TVP ogłasza beneficjentów 31. akcji „Reklama Dzieciom”

Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 1 640 000 złotych. Akcję wsparło piętnastu reklamodawców.

30.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 237 razy

Najwyżej wyceniono reklamy przy meczu półfinałowym w siatkówce mężczyzn – cena 30-sekundowego spotu po trzecim secie wynosi 171 300 zł (cena przed rabatami). Do 17 czerwca pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy imprezy. Sprzedaż dla pozostałych klientów rozpocznie się 18 czerwca. Telewizja Polska pokaże wszystkie starty Polaków, tj. 350 godzin transmisji na ogólnodostępnych antenach głównych: TVP1, TVP2, TVP Sport oraz w TVP online.

30.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 399 razy
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji

Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 

20.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 262 razy (komentarzy: 9)
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV

Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.

20.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 439 razy
1 2 3
Strona 1/29 (artykułów: 290)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764