logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

merlin.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Pierwsza w Polsce Kampania Złotej Wstążki zakończona

Na całym świecie złota wstążka stanowi symbol świadomości nowotworów dzieci i nastolatków. W Polsce, Kampania Złotej Wstążki, w ciągu ostatniego miesiąca dotarła do ponad 5 milionów[1] Polaków – dzięki publikacjom w mediach, wypowiedziom ekspertów, rodziców dzieci chorujących, jak i samych młodych pacjentów. Powstały strona www.zlotawstazka.pl oraz spot TV, radiowy i filmy pokazujące Prawdziwych Bohaterów i ich historie.

05.10.2020 | przeczytano: 1051 razy
Raport Senuto - Ecommerce w Polsce 2

Powstał raport „eCommerce w Polsce 2019. Jak sklepy eCommerce radzą sobie w Internecie?” opracowany przez zespół Senuto. Młoda polska firma rozwija platformę wspomagającą działania SEO i to właśnie na tym aspekcie działań marketingowych e-sklepów skupia się niniejszy raport. Przebadano ponad 54 tysiące serwisów eCommerce działających na polskim rynku. Jakich wniosków dostarczyła analiza?

16.12.2019 | przeczytano: 1150 razy
Jak sklepy internetowe radzą sobie w Google?

Powstał raport „eCommerce w Polsce 2019. Jak sklepy eCommerce radzą sobie w Internecie?” opracowany przez zespół Senuto. Młoda polska firma rozwija platformę wspomagającą działania SEO i to właśnie na tym aspekcie działań marketingowych e-sklepów skupia się niniejszy raport. Przebadano ponad 54 tysiące serwisów eCommerce działających na polskim rynku. Jakich wniosków dostarczyła analiza?

13.12.2019 | przeczytano: 646 razy

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) przygotuje relaunch merlin.pl, jednego z trzech najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. Change Serviceplan odpowiada za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki, po długiej nieobecności merlin.pl w mediach.

07.08.2017 | przeczytano: 715 razy (komentarzy: 9)
Mokazje z rozśpiewaną kampanią reklamową

Unikatowy program rabatowy mBanku - mOkazje rusza z nową, niestandardową kampanią reklamową. Bank przygotował trzy spoty w konwencji musicalu, które przez najbliższe dwa miesiące będzie można zobaczyć w internecie. Rekordziści programu zyskali dzięki niemu nawet 8,5 tys. zł.

13.03.2017 | przeczytano: 898 razy
Mikołajowa kampania Merlin.pl

Właśnie ruszyła bożonarodzeniowa kampania sklepu internetowego Merlin.pl. To największa akcja promocyjna w historii tej marki. W związku z nią Merlin.pl zaplanował nie tylko szeroko zakrojone działania ATL i BTL, ale także wprowadził zmiany na stronie internetowej, tworząc specjalne Centrum Prezentowe, gdzie dzięki nowoczesnej wyszukiwarce każdy może znaleźć niebanalne inspiracje na świąteczne upominki.

21.11.2013 | przeczytano: 1949 razy

Agencja SEM - Bluerank i sklep internetowy Merlin.pl nawiązały współpracę w zakresie optymalizacji serwisu www.merlin.pl pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych oraz analizy i usprawnienia procesów e-commerce przy wykorzystaniu Google Analytics.

15.10.2009 | przeczytano: 753 razy

Firma Apetonic uruchomiła nowe przedsięwzięcie - Kardiograf.pl. Kardiograf monitoruje dostępność stron WWW oraz mierzy czas ich ładownia. Jeżeli ten czas jest zbyt długi lub w trakcie ładowania wystąpiły błędy.

15.09.2007 | przeczytano: 1259 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764