logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1144
Web design dla marki Melatonina LEK-AM

Zespół digitalowy agencji Hand Made zaprojektował nową odsłonę strony produktowej dla leku Melatonina LEK-AM.

20.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 62 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Gremi Media S.A. większościowy akcjonariusz spółki e-Kiosk odwołał z funkcji Prezesa Zarządu Łukasza Pielę, powołując jednocześnie na to stanowisko Wojciecha Pawłowskiego. Jednocześnie Gremi Media S.A. powierzyła funkcję Wiceprezesa Zarządu Wojciechowi Szymczykowi. Zarząd w nowym składzie zacznie swą pracę w dniu 3 czerwca 2024 r

02.06.2024 | Personalia | przeczytano: 399 razy
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile

Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.

25.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 360 razy
Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024

Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko podkreślają jej rosnącą rolę w kształtowaniu nowoczesnego stylu życia.

18.04.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 405 razy
Nowy ekspert w agencji Ancymony

Łukasz Jankowski posiada 13-letnie doświadczenie w branży kreatywnej. Specjalizuje się w web designie, brandingu, animacjach, product video oraz kampaniach 360. Jego portfolio obejmuje pracę nad projektami dla takich klientów jak L’Oreal, Kikkoman, PKO BP, E.ON (wcześniej Innogy), Nestle, PepsiCo, Poczta Polska, T-mobile oraz Ikea. 

11.04.2024 | Personalia | przeczytano: 440 razy
Endorfina Events rozwija kompetencje influencer marketingu

Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Natalii rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.

10.04.2024 | Personalia | przeczytano: 472 razy
Ads Experts zakupi media digital

Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.

08.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 381 razy
 Mobile Trends Conference & Awards w marcu w Krakowie

Już 21 i 22 marca w Krakowie odbędzie się najważniejsze wydarzenie roku w dziedzinie technologii mobilnych. Mobile Trends Conference od 12 lat łączy specjalistów i pasjonatów mobilności oraz branży IT z całej Polski. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

12.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 888 razy
IAB Howto: Jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

Jednym z kluczowych aspektów budowania autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu jest realizowanie jakościowych kampanii online. Jak to zrobić? Eksperci z grup roboczych IAB Polska wyselekcjonowali najbardziej aktualne tematy oraz wyzwania związane z szeroko pojętą jakością w marketingu online. Podczas konferencji IAB HowTo poruszone zostaną, m.in. takie zagadnienia jak: brand safety w dobie kryzysu, przełożenie brand liftu na jakość kampanii digital czy mobile marketing i siła geofence.  Uczestnicy dowiedzą się z jakich narzędzi i technik zapewniających pomiary jakości prowadzonych działań najlepiej korzystać oraz jak docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji. Ciekawe prelekcje, doświadczeni eksperci i duża dawka wiedzy to wszystko już 20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.  

06.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 541 razy
Rynek reklamy wzrósł o 7%% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w magazynach.

23.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 1247 razy
1 2 3
Strona 1/115 (artykułów: 1144)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764