logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 851
Sieć Polomarket rozwija program lojalnościowy poprzez aplikację mobilną

Z końcem sierpnia 2019 roku Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, uruchomiła nową aplikacją mobilną. W ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy nowych użytkowników. Dzięki e-polokarcie dostępnej w aplikacji, POLOmarket znacząco powiększył swój program lojalnościowy, zbliżając się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.

23.01.2020 | przeczytano: 75 razy
Michał Pietruszka nowym Head of Mobile Product w Mobiem Polska

Na początku roku do agencji Mobiem Polska, która należy do Grupy Interia.pl i specjalizuje się w mobile marketingu, dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko Head of Mobile Product. Jego najważniejszym celem na 2020 rok będzie stworzenie w pełni kompleksowej oferty firmy, obejmującej nie tylko aplikacje mobilne. Ponadto będzie odpowiadał m.in. za konsultacje w zakresie rozwoju produktów reklamowych, doradztwo w kwestii rozpoznania nowych obszarów biznesowych, a także wdrażanie proponowanych rozwiązań i monitoring branżowych trendów.

22.01.2020 | przeczytano: 108 razy

Polska Press Grupa awansowała na 4. pozycję w polskim internecie w rankingu Grup witryn i witryn (z pominięciem aplikacji) na urządzeniach mobilnych.

20.01.2020 | przeczytano: 133 razy
Zmiany i wyzwania w handlu 4.0 – technologie w służbie maszynowej

Rozważania na temat cyfrowej transformacji w sektorze internetowego handlu zdają się mieć nieco groteskowy charakter, z racji tego, że każda platforma sprzedażowa opiera większość swojego funkcjonowania na nowych technologiach. Mimo wszystko, wchodząc w nowy rok, warto przeanalizować dynamikę rozwoju IT i e-handlu w branżach, z którymi najtrudniej utożsamić nam „internetowe zakupy” i pomyśleć, co wpłynie na rozwój tego sektora już w najbliższej przyszłości. Dla handlowców to może być wyjątkowy rok.

16.01.2020 | przeczytano: 189 razy
Spicy Mobile inwestuje we własną platformę reklamy programmatic

Agencja marketingu mobilnego i sieć reklamowa Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln złotych w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika w oparciu o technologię „machine learning”. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej do najbardziej zainteresowanego produktem lub usługą użytkownika.

16.01.2020 | przeczytano: 194 razy
Michał Gąś przechodzi z Cube Group do Selectivv

Michał Gąś został nowym zarządzającym działu Performance Marketing w Selectivv - firmie specjalizującej się w realizacji kampanii mobile marketingowych oraz przeprowadzaniu analiz i badań dotyczących zachowań użytkowników smartfonów i tabletów.

15.01.2020 | przeczytano: 150 razy
Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką

Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy sprzęt komputerowy. Wsparcie T-Mobile Ligi Akademickiej to pierwsza inicjatywa e-sportowa Pracuj.pl, lidera rynku cyfrowej rekrutacji w Polsce.

13.12.2019 | przeczytano: 298 razy
Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.

12.12.2019 | przeczytano: 399 razy
Producenci smartfonów będą „rozdawać” telefony za oglądanie reklam?

Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby światło dzienne, to przy włączaniu telefonów mogłyby wyświetlać się komunikaty promocyjne. Pytanie brzmi tylko, czy rynek i sami konsumenci są na to przygotowani.

11.12.2019 | przeczytano: 108 razy
„Ulubione Prezenty Polaków 2019”

W tym roku Allegro już po raz czwarty zapytało Polaków o to, kiedy, gdzie i jakie prezenty kupują̨, o czym marzą̨, w jaki sposób przygotowują̨ się̨ do Świąt Bożego Narodzenia, a także, jak wygląda ich budżet świąteczny w kontekście prezentów. Dodatkowo, Allegro wprowadza na Święta nową funkcję, dzięki której możemy stworzyć i podzielić się swoją listą prezentową ze znajomymi.

11.12.2019 | przeczytano: 253 razy
1 2 3
Strona 1/86 (artykułów: 851)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764