logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 971

Na progu trzeciego lockdownu widać rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia koronawirusa pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiego poprawy tego stanu. Okazuje się, że 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów. Młodzi obywatele w największym stopniu odczuli spadek jakości życia, który wynika zarówno z konieczności izolacji tak nienaturalnej dla tej grupy wiekowej, jak i z trudnej sytuacji na rynku pracy – to oni w największym stopniu sądzą, że ich sytuacja materialna w najbliższym czasie ulegnie pogorszeniu.

07.04.2021 | przeczytano: 177 razy
Startuje nowa kampania T-mobile

Wiosną wszystko się budzi, również ciekawość! Aby ją szybko zaspokoić i sprawdzić, co w trawie piszczy, warto zajrzeć do naszej wiosennej oferty. Dlaczego? Bo tej wiosny gigabajty w T‑Mobile wyjątkowo rozkwitły, a dokładniej zostały przez nas podwojone. O tej wiosennej ofercie można już dziś dowiedzieć się więcej w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, gdzie wystartowała nasza kampania, promująca nowe taryfy 5G z podwojonymi paczkami gigabajtów na dwa lata.

02.04.2021 | przeczytano: 230 razy
Komandor promuje aplikację do samodzielnego projektowania mebli

Komandor stawia na kompleksową kampanię reklamową. Marka promuje innowacyjną aplikację Designer. Dzięki niej w wygodny sposób można samodzielnie zaprojektować wymarzony mebel. Działania reklamowe prowadzi dom mediowy Media Choice, który odpowiada za strategię, zakup mediów oraz kompleksową realizację kampanii.

29.03.2021 | przeczytano: 231 razy

Podczas konferencji „IAB HowTo DAYS” która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r. eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy? Trzydniowe wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień konferencji poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.

26.03.2021 | przeczytano: 273 razy
Marcin Dorociński promuje aplikację Santander mobile

W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile

17.03.2021 | przeczytano: 237 razy
Kiedy potrzebujesz CMS klasy enterprise?

W momencie zmiany czy redesignu portalu, najważniejszy jest wybór CMS. Na rynku znajdziemy setki tysięcy produktów tej kategorii, a ich ceny wahają się od kilku do kilkuset tysięcy dolarów rocznie. A zważywszy na koszt takiej inwestycji łatwo zadać sobie pytanie: czy faktycznie potrzebuję systemu klasy enterprise?

11.03.2021 | przeczytano: 405 razy
Value Media i Salestube z kampanią dla marki Oyakata na trzech rynkach

Wystartowała kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.

11.03.2021 | przeczytano: 249 razy
Radek Dudzic dołącza do Plej

Radek Dudzic z początkiem marca dołączył do Plej obejmując stanowisko creative group head w dziale kreacji kierowanym przez Barta Białego. Będzie odpowiadał za wsparcie i rozwój części zespołu odpowiedzialnego za obsługę Play digital.

10.03.2021 | przeczytano: 428 razy
Retargeting – najnowsze rozwiązanie od AMS Digital

Kampanie retargetingowe można teraz uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą Digital OOH AMS. Duży zasięg i większa precyzja w dotarciu do odpowiednich grup celowych poprawiają efektywność obu kanałów reklamowych (DOOH+mobile).

08.03.2021 | przeczytano: 141 razy

Według najnowszych wyników Mediapanelu, Business Insider Polska odwiedziło 8,74 mln internautów, co w lutym dało mu pozycję lidera wśród serwisów o tematyce biznesowo-finansowej.

05.03.2021 | przeczytano: 170 razy
1 2 3
Strona 1/98 (artykułów: 971)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764