logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 837
Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv

Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.

21.11.2019 | przeczytano: 92 razy
Gemius przejmuje pomiar ruchu internetowego w Danii

Firma Gemius podpisała trzyletnią umowę z Danske Medier Research (DMR), niezależnym dostawcą danych dla duńskiego indeksu online (Danish Online Index) - oficjalnego pomiaru duńskiego ruchu internetowego.

20.11.2019 | przeczytano: 67 razy
Nowa odsłona serwisu Pudelek

Pudelek.pl, najbardziej rozpoznawalny serwis show-biznesowy w Polsce, wystartował w nowej odsłonie. Zyskał nowoczesny silnik technologiczny, większe zdjęcia w wersji mobile, ma też ulepszoną siatkę reklamową. Zmianom towarzyszy przebudowanie strategii programowej.

18.11.2019 | przeczytano: 108 razy

Aplikacje mobilne towarzyszą nam już na każdym kroku. PAYBACK postanowił sprawdzić, do jakich celów najczęściej ich używamy. Dlaczego je instalujemy? I jak wypadają na tym tle aplikacje mobilne programów lojalnościowych? Prezentujemy wyniki najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, które firma przeprowadziła przy okazji świętowania 10-lecia działalności na polskim rynku.

18.11.2019 | przeczytano: 127 razy
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną

Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W pierwszej z nich T‑Mobile podkreśla, jak ważna w okresie świątecznym jest możliwość kontaktu z najbliższymi. W drugiej klienci mogą zapoznać się z wyjątkową ofertą produktową z olbrzymimi obniżkami cen urządzeń.

15.11.2019 | przeczytano: 152 razy

Linia produktowa LINK4 Mama została nagrodzona prestiżową statuetką Effie. Jury konkursu Effie Awards  przyznało brąz firmie w kategorii ubezpieczenia.

08.11.2019 | przeczytano: 136 razy
„Tu reagujemy na molestowanie” – kampania społeczna

Redakcja NOIZZ rozpoczęła długofalową kampanię społeczną „TU REAGUJEMY NA MOLESTOWANIE”. W ramach akcji przeprowadzono szkolenia z właścicielami i pracownikami dziewięciu warszawskich klubów, aby mogli prawidłowo rozpoznawać zagrożenie, reagować i udzielać pomocy w przypadkach molestowania.Kampanię wsparła Anja Rubik i sexedPL. W ramach działań uruchomiono stronę: reagujemy.pl –  ze szczegółowymi informacjami dla klubów, które chcą dołączyć do akcji.

08.11.2019 | przeczytano: 243 razy
Badania mediów: oczekiwania marketerów pozytywnie odebrane przez rynek

W ubiegłym tygodniu członkowie Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań” odbyli dwa niezależne spotkania z MultiMOC oraz KRRiT. Ich celem było omówienie „Oczekiwań marketerów odnośnie jednoźródłowego badania mediów”. Oba ośrodki pracujące nad nowym briefem na badanie mediów uznały przygotowany przez marketerów dokument za cenny i co do zasady zbieżny z założeniami, które przyjmują w swoich pracach. Koalicja prowadzi teraz wewnętrzne rozmowy z nadawcami mediowymi mające na celu wypracowanie spójnych dla całego rynku postulatów dotyczących badań mediów.

04.11.2019 | przeczytano: 159 razy
North Fish z nową aplikacją mobilną

Spółka North Food Polska S.A. właściciel sieci restauracji North Fish wprowadziła nową aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym. Aplikacja jest prosta i intuicyjna, a program North Fish Club umożliwia między innymi zbieranie punktów za zakupy w restauracjach, które następnie można wymienić na nagrody. Przygotowanie i wdrożenie nowej aplikacji foodowej spółka North Food Polska S.A. powierzyła Grupie Me & My Friends.

28.10.2019 | przeczytano: 174 razy
Konwersja w sektorze health & beauty: jak sprzedawać kosmetyki w sieci

Oczywiste jest, że kupno nowego samochodu, mieszkania czy domu nie może trwać krótko, ale co powiesz na to, że ścieżka zakupowa kosmetyków typu szminka czy krem i to w sklepie internetowym, może być rozciągnięta nawet do 34 dni? Tak, kategoria Zdrowie i Uroda należy do wysoce konkurencyjnych segmentów rynku e-commerce, w którym ścieżki zakupowe są nie tylko bardzo skomplikowane, ale też bardzo długie.

28.10.2019 | przeczytano: 320 razy
1 2 3
Strona 1/84 (artykułów: 837)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764