Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz wykonawców usług. Wprowadzona zmiana nawiązuje również do obecnych atrybutów samej platformy: pomocna, przydatna, szybka i łatwa w obsłudze, które zostały wyróżnione przez respondentów w ankiecie Oferteo.
17.01.2022 | przeczytano: 856 razyStrategiczno-kreatywna agencja hyperCREW pozyskuje nowych klientów i rozwija swój zespół. Do agencji dołączyło 5 nowych osób: Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając.
29.06.2018 | przeczytano: 1696 razyAgencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group rozbudowała dział kreacji. Dołączyły do niego dwie osoby, które zajmują stanowiska graphic designerów - Katarzyna Kaczyńska i Witold Pawlęga.
15.07.2015 | przeczytano: 690 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |