logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

monday comms: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Genetec wybiera agencję Monday Comms do obsługi PR 

Firma Genetec, lider w obszarze dostarczania oprogramowania i sprzętu do systemów bezpieczeństwa technicznego, została klientem agencji monday comms (część monday group). Agencja zajmuje się obsługą PR firmy oraz odpowiada za zwiększenie świadomości marki na polskim rynku. 

13.03.2024 | przeczytano: 276 razy
Itaxi nowym klientem Monday Comms

iTaxi, dostawca usług związanych z podróżowaniem, rozpoczął współpracę z monday comms (część monday group). Agencja odpowiada za relacje z mediami oraz wzrost świadomości marki wśród partnerów biznesowych i klientów indywidualnych.

21.02.2024 | przeczytano: 491 razy
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 2065 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

07.10.2022 | przeczytano: 1085 razy

monday group nawiązała partnerstwo z ukraińską agencją Sasquatch Digital – według rankingu IAB jedną z najlepszych agencji SMM w Ukrainie. W ramach współpracy monday oferuje swoim klientom możliwość realizacji kampanii skierowanych do Ukraińców przebywających w Polsce, jak również realizacji kampanii targetowanych bezpośrednio na rynek ukraiński.

18.08.2022 | przeczytano: 561 razy
Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel objęli rolę Partnerów w Monday Group

W monday group utworzona została nowa, strategiczna funkcja Partnerów, którą objęli Aleksandra Bobkowska oraz Krzysztof Rygiel. To kolejny krok w rozwoju agencji po tym, jak pod koniec ubiegłego roku przekształciła się ona w holding. W ramach grupy wyodrębnione zostały 3 nowe brandy: monday strategy, monday comms i monday digital.

31.01.2022 | przeczytano: 691 razy
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies

Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych realiów. Jak to zrobić? Odpowiada najnowsza kampania Dell Technologies, w której firma zdradza, jak technologia i dobre nawyki mogą pomóc w byciu dla siebie lepszym szefem.

25.01.2022 | przeczytano: 1167 razy

Monday - agencja komunikacji przekształciła się w holding monday group, w ramach którego wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We Care. We deliver. Zmiana wynika przede wszystkim z potrzeby zapewnienia: dalszego rozwoju wysokiej jakości usług, partnerskiego wsparcia klientom oraz stałego podwyższania kompetencji pracownikom.

18.10.2021 | przeczytano: 421 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764