logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

monitoring mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 411
Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego

Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się również na niższą liczbę publikacji.

14.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 82 razy
Mediapanel za grudzień 2024 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne

Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów czy też zarejestrowanych na nich kont.

13.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 156 razy
Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2024- Internet

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.

10.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 468 razy
 Najbardziej opiniotwórcze media: listopad 2024

Zwycięzcą listopadowego zestawienia IMM pt. Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce ponownie została „Rzeczpospolita” z wynikiem ponad 3,5 tys. cytowań. Tuż za nią plasuje się TVN24, osiągając ponad 3 tys. wzmianek w mediach. Podium zamyka „Gazeta Wyborcza”, na którą w ubiegłym miesiącu powoływano się 2,9 tys. razy.

02.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 1286 razy
Mediapanel za listopad 2024 - zestawienie tematyczne

Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów czy też zarejestrowanych na nich kont.

15.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 716 razy
Mediapanel za listopad 2024

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.

15.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 698 razy
Piłka w grze. Sto bramek Roberta Lewandowskiego i „święta wojna” Legii Warszawa

Czołowe drużyny przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów raportu w zdecydowanej większości zaliczyły bardzo udany miesiąc. Nasi przedstawiciele w piłkarskiej Europie są w znakomitej formie, co przełożyło się na równie wysoki wynik medialny. Robert Lewandowski w swoim ostatnim meczu Ligi Mistrzów zdobył dwa gole i tym samym dołączył do elitarnego grona piłkarzy, którzy strzelili ponad 100 bramek w najbardziej prestiżowych rozgrywkach klubowych.

15.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 274 razy
Medialna siła marki – bezpłatny przewodnik dla PR-owców i marketerów IMM

Od dzisiaj na stronie Instytutu Monitorowania Mediów jest dostępny e-book pt. Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Wydana przez IMM publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki.

14.12.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 209 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: październik 2024

W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Dziennik awansował o jedną pozycję i zanotował ponad 4,7 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając ponad 4,1 tys. cytowań.

09.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1171 razy
O tym się mówi: Publikacja WP z najwyższym zasięgiem w październiku

W październiku w przestrzeni medialnej najgłośniej mówiło się o sprawie wiceministra rozwoju i technologii Jacka Tomczyka. Stało się to za sprawą publikacji Szymona Jadczaka z Wirtualnej Polski, który ujawnił konflikt interesów między działalnością polityczną wiceszefa resortu a jego powiązaniami z branżą deweloperską. Artykuł stał się liderem najnowszego raportu „O tym się mówi” przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

30.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 396 razy
1 2 3
Strona 1/42 (artykułów: 411)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764