logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

monitoring mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 248
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium marca 2021

Stacja radiowa RMF FM w marcu br. cytowana była ponad 5 tys. razy, tym samym znalazła się na czele głównego rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce”. Tuż za nią portal Onet.pl z wynikiem 4,6 tys. powołań w innych mediach, natomiast podium zamyka Gazeta Wyborcza, do której odwoływano się 4 tys. razy. W pierwszej piątce znajduje się również dziennik Rzeczpospolita oraz telewizja TVN24 – podaje Instytut Monitorowania Mediów, IMM.

08.04.2021 | przeczytano: 229 razy
Najbardziej opiniotwórcze media lutego 2021

Na podium najbardziej opiniotwórczych mediów lutego 2021 znalazły się kolejno: Onet.pl, RMF FM i TVN24. Pierwszą piątkę zamykają natomiast Gazeta Wyborcza ze skokiem aż o pięć miejsc w stosunku do ubiegłego miesiąca oraz portal Wp.pl – podaje Instytut Monitorowania Mediów, IMM.

19.03.2021 | przeczytano: 254 razy
Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle

Po wyemitowanym w niedzielę 7 marca wywiadzie Oprah Winfrey z księciem Harrym i Meghan Markle na antenie CBS w Stanach Zjednoczonych o parze mówiono w wielu mediach na świecie. W Polsce w zaledwie pięć dni od emisji rozmowy we wszystkich typach mediów pojawiło się aż 5,8 tys. publikacji i wciąż ich przybywa. Wartość ekwiwalentu reklamowego przeanalizowanych do tej pory materiałów wynosi 19,1 mln złotych – podaje Instytut Monitorowania Mediów, IMM.

12.03.2021 | przeczytano: 173 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce 2020

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2020 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

03.03.2021 | przeczytano: 425 razy
Najbardziej opiniotwórcze media stycznia 2021

Miejsce pierwsze wśród najczęściej cytowanych mediów stycznia 2021 zajął Onet.pl z wynikiem 5 712 powołań. W czołówce uplasowała się również stacja radiowa RMF FM (5 092 wzmianki w innych mediach) oraz telewizja TVN 24, do której odwoływano się 3 658 razy. W rankingu znalazły się ponadto m.in. portal Wp.pl, dziennik Rzeczpospolita, Polsat News, czy Interia.pl – podaje Instytut Monitorowania Mediów.

19.02.2021 | przeczytano: 433 razy
Akcja „Media bez wyboru” jednoczy redakcje z całej Polski

W protest wobec projektu wprowadzenia podatku od reklam dla mediów zaangażowali się dziennikarze z całego kraju. Oprócz wielu serwisów internetowych, stacji telewizyjnych i radiowych swoje poparcie dla akcji „Media bez wyboru” wyrazili również wydawcy prasy. 30 dzienników opublikowało wczoraj na pierwszych stronach swoich gazet hasło przewodnie sprzeciwu lub list otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych. Samo działanie tytułów prasowych to dotarcie na poziomie 1,2 mln kontaktów z przekazem - podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.

11.02.2021 | przeczytano: 291 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce 2020 – raport roczny

Ranking 2020 otwiera Onet.pl z wynikiem 58 403 cytowań, za nim uplasowało się RMF FM na poziomie 42 386 powołań, a podium zamyka stacja TVN24, do którego odnoszono się 35 260 razy.  Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM, w zestawieniu znalazły się również kolejno dziennik Rzeczpospolita, portal Wp.pl, Gazeta Wyborcza, stacja Polsat News, Super Express, Dziennik Gazeta Prawna, serwis Interia.pl, Radio Zet, stacja TVP Info, gazeta Fakt, Money.pl oraz TVN.

03.02.2021 | przeczytano: 384 razy
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów - grudzień 2020

Na podium rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w ostatnim miesiącu roku 2020 znalazły się kolejno portal Onet.pl (4941 cytowań), stacja radiowa RMF FM z wynikiem 4506 wzmianek oraz dziennik Rzeczpospolita, na który powoływano się 3402 razy. Pierwszą piątkę natomiast zamykają po kolei redakcja WP.pl ze wzrostem o jedną pozycję i liczbą 3254 cytatów oraz TVN24 na poziomie 3112 powołań.

21.01.2021 | przeczytano: 442 razy
Najbardziej opiniotwórcze media listopada 2020

Podium rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za listopad 2020 zajmują kolejno: Onet z liczbą blisko 5 tys. cytowań i 10 proc. wzrostem w stosunku do ubiegłego miesiąca, RMF FM z wynikiem 4,3 tys. powołań, oraz na poziomie 3,4 tys. wzmianek stacja TVN24, której pozycja jest o dwa oczka wyżej niż w październiku br.

17.12.2020 | przeczytano: 428 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce - III kw. 2020

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2020 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

13.11.2020 | przeczytano: 753 razy
1 2 3
Strona 1/25 (artykułów: 248)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764