logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

monitoring mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 200
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.

24.05.2019 | przeczytano: 146 razy
300 milionów złotych na reklamę branży farmaceutycznej

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży farmaceutycznej w kwietniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła 311,6 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

14.05.2019 | przeczytano: 166 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w Q1 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.

08.04.2019 | przeczytano: 441 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.

20.03.2019 | przeczytano: 273 razy
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w lutym 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lutym pierwsze miejsce ponownie zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję wciąż zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Znaczna ilość wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła echa po tej publikacji.

15.03.2019 | przeczytano: 182 razy
Ranking cytowań w styczniu 2019

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (284), za nią: Rzeczpospolita (191) oraz Super Express (130). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (38), na drugim – Gazeta Krakowska (11), a na trzecim –Głos Wielkopolski i Dziennik Polski (7). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Politykę (33), Newsweek Polskę (32) i Tygodnik Powszechny (31).

25.02.2019 | przeczytano: 165 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w styczniu 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w styczniu 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

22.02.2019 | przeczytano: 576 razy
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w styczniu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w styczniu pierwsze miejsce zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję  zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Niemal połowa wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła właśnie tego zagadnienia.

22.02.2019 | przeczytano: 243 razy
Czego Polacy szukają w internecie na walentynki?

Coroczne święto zakochanych przypadające na 14 lutego cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków. Jak co roku chcemy zaskoczyć drugą połówkę wyszukanym prezentem lub kreatywnymi życzeniami. A gdzie ich najlepiej poszukiwać? Oczywiście w internecie! Sprawdziliśmy, czego najczęściej szukają Polacy w wyszukiwarkach przed świętem zakochanych.

13.02.2019 | przeczytano: 139 razy
Skuteczny monitoring internetu dla wyrażeń wieloznacznych

Wkrótce nadejdzie wiosna. Stowarzyszenie Wiosna czy partia Wiosna? Niezależnie od pory roku, każdego dnia w sieci pojawia się ponad tysiąc wzmianek o wiośnie. W tym średnio pięć z nich dotyczy Stowarzyszenia Wiosna. Do puli dołączyła partia Wiosna Roberta Biedronia.

08.02.2019 | przeczytano: 250 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 200)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764