logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

monitoring mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 264
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021

Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego materiały były wspominane w innych tytułach 2,8 tys. razy. W głównym zestawieniu najwyższe wzrosty liczby cytowań należą do portalu Interia i Programu Pierwszego Polskiego Radia.

29.11.2021 | przeczytano: 266 razy

5 listopada 2021 roku największa polska firma oferująca analizy i monitoring mediów – Instytut Monitorowania Mediów podpisała umowę licencyjną ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców Repropol. Uzgodnienia między podmiotami regulują też rozliczenia z okresu przed podpisaniem umowy.

19.11.2021 | przeczytano: 336 razy
RMF FM liderem wśród opiniotwórczych mediów września 2021

Ranking główny raportu IMM pt. „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za wrzesień 2021 otwiera redakcja stacji RMF FM z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął portal WP z niewiele niższą liczbą odniesień – 4,2 tys. Podium zamyka Onet, na którego informacje inni dziennikarze w kraju powoływali się ponad 3,4 tys. razy. Natomiast najwyższy wzrost w liczbie cytowań odnotowało Radio Zet z wynikiem o prawie 300% wyższym niż w sierpniu br.

29.10.2021 | przeczytano: 334 razy
XVIII Konkurs Chopinowski z milionowym dotarciem i AVE w mediach

Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina jest najważniejszym wydarzeniem kulturalnym w Polsce i jednym z najstarszych konkursów muzycznych na świecie. Instytut Monitorowania Mediów (IMM) podaje, że w czasie trwania konkursu i tuż po nim, kiedy odbywały się koncerty laureatów, we wszystkich typach mediów ukazało się ponad 46 tys. materiałów z dotarciem 238 mln i szacunkowym AVE wysokości 125 mln złotych. Najwięcej wzmianek pojawiło się w portalach internetowych (28 tys.) i na Twitterze (13 tys.)

29.10.2021 | przeczytano: 223 razy
„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem

Gdy Trybunał Konstytucyjny uznał, że niezgodne z Konstytucją RP są przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, we wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys. z dotarciem [1] 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

15.10.2021 | przeczytano: 230 razy
Spór Polski i Czech o Turów. Jak sprawa kształtuje się w mediach?

Spór o Kopalnię Węgla Brunatnego w Turowie odbił się szerokim echem zarówno w polskich, jak i czeskich mediach. Dane Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) wskazują, że ten temat w okresie od września 2020 do września 2021 był podejmowany przez dziennikarzy wszystkich typów mediów w obu krajach prawie 120 tys. razy w tym również w social mediach, w których znalazło się ponad 75 tys. wzmianek, wypowiedzi i komentarzy polityków, ekspertów, obywateli czy organizacji proekologicznych.

08.10.2021 | przeczytano: 312 razy
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021

Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita na poziomie 3,5 tys. cytowań i ze wzrostem o jedno oczko w porównaniu do lipca 2021 roku.

22.09.2021 | przeczytano: 311 razy
Podium najbardziej opiniotwórczych mediów w lipcu zajmują: Onet, WP i TVN24

Najczęściej cytowanym medium przez inne redakcje w Polsce pozostaje Onet. Wzrostową pozycję o jedno oczko uzyskał portal WP, zajmując tym samym drugie miejsce. Podium zamyka stacja TVN24. Najwyższe zmiany odnotowały natomiast Polskie Radio 24 i Program Pierwszy Polskiego Radia – kolejno dziesięć i dziewięć miejsc w stosunku do czerwca br. – wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce” za lipiec 2021 przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

26.08.2021 | przeczytano: 300 razy
Ustawa „Lex TVN” w obliczu manifestacji społecznych

Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w ciągu pięciu dni od 11 sierpnia 2021 r., kiedy zaczęły się protesty przeciw nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, nazywanej Lex TVN, we wszystkich mediach w kontekście manifestacji pojawiło się 7,8 tys. materiałów z dotarciem  aż 72,4 mln kontaktów z przekazem.

20.08.2021 | przeczytano: 279 razy
Igrzyska Olimpijskie przez pryzmat popularności mediów

Igrzyska Olimpijskie w Tokio to kolejne, po Euro 2020, wydarzenie sportowe o globalnym zasięgu, które odbyło się tego lata. Podobnie jak święto futbolu, przyciągnęło przed ekrany komputerów i telewizorów rzesze kibiców, co przełożyło się na znaczące wzrosty popularności serwisów sportowych i transmitujących zawody stacji telewizyjnych.

13.08.2021 | przeczytano: 350 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 264)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764