logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

monitoring mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 208
Kto cię namierzył: Kampania badająca reklamę polityczną na Facebooku

Wraz ze startem kampanii wyborczej ruszyła kampania fundacji Panoptykon i ePaństwo „Kto cię namierzył”. Jej inicjatorzy zwracają uwagę na problem jawności działań propagandowych prowadzonych na Facebooku oraz związanych z nimi możliwości manipulacji. Zachęcają też użytkowników Facebooka do korzystania z wtyczki „Kto cię namierzył” i sprawdzania, kto chce wpłynąć na ich decyzje wyborcze.

13.08.2019 | przeczytano: 516 razy
W branży telekomunikacyjnej najwięcej zainwestowano w reklamę Plusa

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w lipcu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 78,1 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

13.08.2019 | przeczytano: 186 razy
Credit Agricole liderem branży finansowej w inwestycjach w reklamę

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży finansowej w czerwcu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 141,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

09.08.2019 | przeczytano: 309 razy

Prezentujemy najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.

09.08.2019 | przeczytano: 202 razy
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w czerwcu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w czerwcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się radio RMF FM oraz portal Wirtualna Polska.

15.07.2019 | przeczytano: 550 razy
Czerwcowe upały odczuwalne także w mediach społecznościowych

Tylko w czerwcu w internecie pojawiło się 4,6 tys. publikacji o zmianach klimatycznych, które mogły dotrzeć do 38 mln osób – wynika z badań Instytutu Monitorowania Mediów. Zainteresowanie tym tematem wzrosło przez falę blisko 40-stopniowych upałów. Coraz częściej w tym kontekście w dyskusjach internautów zaczęło się pojawiać słowo „betonoza”, oznaczające wycinanie drzew z przestrzeni miejskiej i zastępowanie ich betonem. W efekcie miasta w upalne dni przypominają patelnię, a temperatura w centrum jest nawet o kilkanaście stopni wyższa niż w parkach.

12.07.2019 | przeczytano: 279 razy
Sether – narzędzie marketingu cyfrowego debiutuje na polskim rynku

Sether uruchamia platformę sether.com - profesjonalne narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym. Platforma została zaprojektowana tak, aby pomóc specjalistom marketingu, menedżerom marki, agencjom i właścicielom firm zoptymalizować profil cyfrowy swojej marki za pomocą dokonywanych w czasie rzeczywistym analiz i aktualizacji danych dotyczących konkretnych kampanii online i istotnych dla marki słów kluczowych.

11.07.2019 | przeczytano: 258 razy
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w maju 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w maju pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Gazeta Wyborcza oraz portal Wirtualna Polska.

21.06.2019 | przeczytano: 446 razy
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.

24.05.2019 | przeczytano: 361 razy
300 milionów złotych na reklamę branży farmaceutycznej

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży farmaceutycznej w kwietniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła 311,6 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

14.05.2019 | przeczytano: 230 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 208)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764