logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

monitoring mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 214
Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk. Reakcja czytelników w Internecie

W czwartek, 10 października całą Polskę obiegła wiadomość o przyznaniu Oldze Tokarczuk Nagrody Nobla w dziedzinie literatury za 2018 rok. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, wzmianki o autorce „Ksiąg Jakubowych” w ciągu doby od chwili ogłoszenia laureatów pojawiły się w polskim Internecie ponad 35,8 tys. razy. To wyjątkowy wynik.

17.10.2019 | przeczytano: 100 razy
Onet.pl nadal na czele rankingu najczęściej cytowanych mediów

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz siódmy zajął portal Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się portal Wirtualna Polska oraz dziennik Rzeczpospolita.

11.10.2019 | przeczytano: 293 razy
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

18.09.2019 | przeczytano: 108 razy
Onet.pl zwiększa przewagę w rankingu cytowań mediów

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz szósty należy do portalu Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się dziennik Rzeczpospolita oraz portal Wirtualna Polska.

11.09.2019 | przeczytano: 428 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce - II kw. i I półrocze 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2019 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

08.09.2019 | przeczytano: 726 razy
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.

23.08.2019 | przeczytano: 299 razy
Kto cię namierzył: Kampania badająca reklamę polityczną na Facebooku

Wraz ze startem kampanii wyborczej ruszyła kampania fundacji Panoptykon i ePaństwo „Kto cię namierzył”. Jej inicjatorzy zwracają uwagę na problem jawności działań propagandowych prowadzonych na Facebooku oraz związanych z nimi możliwości manipulacji. Zachęcają też użytkowników Facebooka do korzystania z wtyczki „Kto cię namierzył” i sprawdzania, kto chce wpłynąć na ich decyzje wyborcze.

13.08.2019 | przeczytano: 780 razy
W branży telekomunikacyjnej najwięcej zainwestowano w reklamę Plusa

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w lipcu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 78,1 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

13.08.2019 | przeczytano: 253 razy
Credit Agricole liderem branży finansowej w inwestycjach w reklamę

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży finansowej w czerwcu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 141,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

09.08.2019 | przeczytano: 403 razy

Prezentujemy najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.

09.08.2019 | przeczytano: 237 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 214)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764