logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

mural: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 394
Kampania Pepsi: Thirsty for more

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.

18.04.2024 | przeczytano: 131 razy
Półmetek The Traitors. Zdrajcy - nowatorska kampania formatu

Niewątpliwie jedną z największych wiosennych nowości na rynku telewizyjnym jest propozycja stacji TVN „The Traitors. Zdrajcy”. Format, który zadebiutował 28 lutego br. inspirowany jest grą planszową Mafia. Po emisji prawie połowy odcinków, program nadal zapewnia TVN pozycję lidera – notuje świetne wyniki zarówno w telewizji jak i serwisie Player.pl. Promocja formatu obejmuje szereg aktywności, jednym z nich była seria działań outdoor’owych w największych polskich miastach. 

10.04.2024 | przeczytano: 252 razy
Łap chwile. Lech manifestuje nowy rozdział w historii marki

Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.

02.04.2024 | przeczytano: 286 razy
Syrena Invest: konkurs na projekt muralu

Syrena Invest ogłasza konkurs na projekt muralu artystycznego, który ozdobi zachodnią elewację budynku Racławicka 7. Kameralna inwestycja wkracza w końcowy etap realizacji. Ze względu na charakter Starego Mokotowa tematyka muralu obejmie wizerunek sanitariuszki z mokotowskich oddziałów Powstania Warszawskiego. Autor zwycięski ego projektu otrzyma nagrodę w wysokości 5000 zł. Termin składania prac upływa 12 kwietnia.

30.03.2024 | przeczytano: 257 razy
Zeromat wspiera rebranding Pepsi

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i wymienić w Zeromacie pustą puszkę Pepsi Max 0.33L na dwa, bezpłatne napoje Pepsi Zero Cukru.

29.03.2024 | przeczytano: 440 razy
Lokalna odsłona kampanii „Run Your Way” New Balance

New Balance kontynuuje działania związane z tegoroczną odsłoną kampanii ‘ Run Your Way’. Oprócz globalnych bohaterów, marka chce również zaprezentować lokalnych biegaczy oraz ich wyjątkowe historie. Łączy ich jedno: biegają, ale dla każdego z nich ta aktywność ma inne znaczenie i każdy z nich robi to na własnych zasadach.

22.03.2024 | przeczytano: 334 razy
Zdemolowany billboard Galerii Rusz odnowiony

Najpierw był akt wandali, później troska o przyszłość i zbiórka, aby nie przekreślić ćwierćwiecza istnienia toruńskiej Galerii Rusz. Billboard, który jest podstawowym nośnikiem przekazu twórczego Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, udało się jednak wyremontować dzięki wsparciu firm zajmujących się tworzeniem kampanii reklamowych. 

21.03.2024 | przeczytano: 418 razy
W Mielcu odsłonięto mural Grzegorza Lato

195 m2 powierzchni, ponad 95 litrów farb i 2 m2 elementów ceramicznych – to wszystko złożyło się na mural Grzegorza Lato, który powstał z okazji 50. rocznicy zdobycia przez polskich reprezentantów brązowego medalu na Mistrzostwach Świata w Niemczech. Duży udział w tym sukcesie miał właśnie Lato, który został królem strzelców tego turnieju. 19 marca na budynku przy ulicy Kusocińskiego 15 w Mielcu oficjalnie odsłonięto mural. Jego autorami jest duet artystyczny Czary-Mury. Mecenat nad projektem objął zaś STS, sponsor narodowej reprezentacji piłkarskiej.

21.03.2024 | przeczytano: 349 razy
Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe”

Prace nad wyjątkowym muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery właśnie dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z najnowszą, czwartą już odsłoną aktywacji konsumenckiej.

10.03.2024 | przeczytano: 367 razy
STS: Grzegorz Lato będzie miał swój mural

W Mielcu przy ul. Kusocińskiego 15 powstaje mural z wizerunkiem jednego z najbardziej znanych i zasłużonych polskich piłkarzy – Grzegorza Lato. Dzieło jest częścią inicjatywy STS, sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski, pt. “Pamiętajmy o sportowcach”, którego celem jest upamiętnienie wybitnych polskich zawodników. Autorem pracy jest duet artystyczny Czary-Mury, a odsłonięcie muralu zaplanowano na połowę marca.

06.03.2024 | przeczytano: 336 razy
1 2 3
Strona 1/40 (artykułów: 394)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764