logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

neo-angin: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Chromatique: kampania digital Nasic

Agencja reklamowa Chromatique w swojej kolejnej współpracy z Klosterfrau (agencja obsługuje także takie marki jak neo-angin, junior-angin, Soledum forte), przedstawia nową odsłonę kampanii digitalowej, produktów marki nasic. Poprzednia kampania w zabawny i lekki sposób przedstawiała zmagania Katarzyny ze „Strasznym Katarem”. Stworem, który symbolizuje uciążliwy i męczący katar. W kolejnej odsłonie, poszerzono grono bohaterów o syna Katarzyny - Arka, którego od naprzykrzającego się Katara, uwalnia Nasic kids i nieustraszona Mama. Kontynuacja kampanii, kładzie nacisk na komunikację dziecięcego wariantu produktu.

29.10.2021 | przeczytano: 545 razy
Neo-Angin odświeża wizerunek w nowej kampanii

Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.

21.10.2020 | przeczytano: 2147 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764