logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

neuromarketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23

Firma Mars właśnie podzieliła się ze światem wynikami swoich najnowszych badań z pogranicza biznesu, technologii i psychologii. Chcesz zostać zauważony? Masz na to tylko 2 sekundy… To odkrycie na zawsze może zmienić to, jak marki promują swoje produkty. Czy to wstrząśnie światem marketingu?

20.08.2020 | przeczytano: 387 razy
Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent

Mood Media opublikował nowy raport dotyczący wpływu marketingu behawioralnego na zachowania konsumentów. Badanie dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Partnerem Mood Media w badaniu, była międzynarodowa sieć sportowa INTERSPORT. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, kupujący spędzali w sklepach ok. sześć minut dłużej, a ogólna sprzedaż wzrosła o 10 procent.

25.11.2019 | przeczytano: 797 razy
Neuromarketing – w jaki sposób optymalizować działania marketingowe?

Skuteczne strategie marketingowe opierają się na takiej komunikacji, która uwzględnia potrzeby i wartości konsumentów. Zatem z jakich narzędzi skorzystać, aby poznać szczegółowe preferencje potencjalnych klientów?

29.01.2019 | przeczytano: 547 razy
Opakowanie, które naprawdę się opłaca

Z każdym rokiem półki sklepowe coraz bardziej uginają się od dużej liczby produktów z tej samej kategorii. Paradoksalnie, jak wynika z badań Nielsena, właśnie z tego powodu  przeciętny konsument zauważa średnio tylko 4 na 10 artykułów. Co marki mogą zrobić, aby się wyróżnić? Jakie czynniki sprawiają, że częściej kupujemy jedne produkty, a ignorujemy inne?

24.10.2018 | przeczytano: 546 razy

Neuronauka zmienia oblicze Big Data – wieszczą eksperci. Dzięki technologii dającej wgląd w świadomość człowieka, badacze danych zyskają dostęp do nowego rodzaju informacji. Wiedza o tym, co w danej chwili widzimy, myślimy, a nawet czujemy, na zawsze zmieni sposób w jaki firmy podejmują decyzje strategiczne. Na wieść o zdobyczach neuronauki zacierają ręce również marketerzy, dostrzegając w nich nowe możliwości targetowania reklam.

26.07.2018 | przeczytano: 871 razy
Marketing w formie drukowanej nie jest martwy

- W świetle badań potwierdzających, że ludzki mózg lepiej reaguje na formę drukowaną, marketingowcy muszą zdać sobie sprawę z tego, że materiały drukowane czeka świetlana przyszłość, twierdzi Pamela Ghosal, General Manager, Marketing Communications, OKI Europe Ltd.

20.06.2018 | przeczytano: 491 razy

Jaki rodzaj muzyki gra w Twoim ulubionym sklepie gdy robisz zakupy? Jakie opakowanie posiadają perfumy które zazwyczaj kupujesz?  Czy fotel do salonu, który zamierzasz właśnie zakupić, jest miły w dotyku? Odpowiedzi na te pytania pokazują, w jakim stopniu i dlaczego klient podejmując decyzje zakupowe, kieruje się sensorycznym odbiorem produktów i usług.  

26.04.2018 | przeczytano: 475 razy
Świąteczny marketing sensoryczny podnosi sprzedaż w sklepach

Jak wynika z analiz firmy Mood Polska, w okresie świątecznym znacząco wzrasta korzystanie z usług marketingu sensorycznego. Marki zwiększają wydatki na działania, które kreują wyjątkową atmosferę poprzez odpowiednio dobrane dekoracje, specjalne zapachy oraz muzykę. Coraz częściej stawiają także na marketing dotykowy. Wszystko po to, aby przyciągnąć klienta i wydłużyć czas jego pobytu w sklepie lub lokalu. Zwłaszcza, że – jak wynika z badań – około 70 proc. decyzji podejmowanych przez klientów, ma miejsce w punkcie handlowo-usługowym. Statystyki pokazują, że stosowanie profesjonalnego marketingu sensorycznego, może zwiększyć sprzedaż nawet o 30 proc.

04.12.2017 | przeczytano: 653 razy
Shop Doctor na targach Retailshow

Jak zrewolucjonizować swój sklep tak, aby sprzedawał? Jak dotrzeć do nowego pokolenia nabywców? Jak zaaranżować piekarnię?  Na te i wiele innych pytań w dniach 15-16 listopada 2017 roku  na Targach Retailshow odpowie Shop Doctor, czyli dr Marek Borowiński - specjalista od psychologii koloru i visual merchandisingu oraz prowadzący program Sklepowe Rewolucje.

08.11.2017 | przeczytano: 431 razy
Copywriting sprzedażowy, czyli treści, które sprzedają

Nie jest większym odkryciem stwierdzenie, że trudno jest dzisiaj cokolwiek sprzedać - zarówno w Internecie, jak sklepie stacjonarnym.

30.10.2017 | przeczytano: 1116 razy (komentarzy: 1)
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764