logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

newonce: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Kuba Miński przechodzi do Cape Morris z newonce.media

Kuba Miński dołączył do zespołu Kreacji w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko Senior Copywritera i Team Leadera.

02.04.2024 | przeczytano: 221 razy
Newonce zmienia strategię – archiwalne treści znów dostępne

newonce odchodzi od modelu subskrypcyjnego. Już od dłuższego czasu nowe treści tworzone przez tę platformę udostępniane były nieodpłatnie, natomiast 1 lutego otwarto archiwum, dzięki czemu wszyscy użytkownicy ponownie zyskali dostęp do pełnych wersji materiałów. newonce notuje stały wzrost liczby użytkowników, w styczniu tego roku było ich 340 000, czyli o ponad 60% więcej niż w pierwszym miesiącu 2023 roku – mowa tutaj wyłącznie o użytkownikach serwisu i aplikacji, które są tylko częścią ekosystemu marki.

06.02.2024 | przeczytano: 309 razy
Anna Klamecka z VMLY&R Poland o kampanii To Twój Wybór

Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, rozmawiała z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór. 

11.10.2023 | przeczytano: 624 razy
Maksymilan Salski szefem subskrypcji Wyborcza.pl

Od 1 lipca 2023 r. Maksymilian Salski jako Head of Subscription będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju cyfrowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”. Do jego zadań należeć będzie m.in. wzmacnianie oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl, która jest niekwestionowanym liderem rynku prasy cyfrowej w Polsce i zalicza się do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej.

29.06.2023 | przeczytano: 484 razy
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu

Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony (zaczniemy zawody za 48 godz.), czerwony (brak pogody, ustalamy nowy termin eventu). Stawką w zawodach było łącznie 12 tysięcy euro.

20.03.2023 | przeczytano: 608 razy
Nowa kategoria Adidas: Sportswear

Marka adidas wprowadza na rynek nową kategorię ubrań — adidas Sportswear, która idealnie wypełnia przestrzeń pomiędzy dedykowanym do zastosowań sportowych adidas Performance, a adidas Originals, czyli ubraniami stworzonymi do chodzenia na co dzień. Za strategię, ideę kreatywną, produkcję i działania z zakresu influencer marketingu odpowiada VMLY&R Poland.  

03.03.2023 | przeczytano: 821 razy
Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków, przejmując dodatkowo zarządzanie zespołem content marketingu. Grupa Pracuj jest wiodącym twórcą rozwiązań HR Tech w Europie Środkowej i Wschodniej.

17.02.2023 | przeczytano: 855 razy
Galaxy Playground – nowe miejsce na mapie Warszawy

Samsung otwiera wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. Galaxy Playground to unikalna przestrzeń ukryta w podwórzu jednej z niepozornych kamienic przy ul. Chmielnej 18. Za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground odpowiada agencja VMLY&R Poland.

09.02.2023 | przeczytano: 990 razy
Czym zaskoczy #Createasus tym razem?

21 października po raz kolejny wystartował konkurs #CreateAsUs! To już 16. edycja projektu tworzonego przez najciekawszych rysowników i ilustratorów w kraju oraz markę ASUS. Za koncepcję kreatywną i realizację działań od 2016 roku odpowiedzialna jest agencja Socialyse, należąca do Havas Media Group.

04.11.2022 | przeczytano: 560 razy

Właśnie wystartowała nowa odsłona platformy Open FM. Należący do Wirtualnej Polski serwis oferuje znane radiowe stacje internetowe, a także podcasty i aktualności. Jednocześnie uruchomiona została część premium, w której użytkownicy znajdą dodatkowe treści. Open FM od teraz promuje się też sloganem „Otwórz się na nowe”.

24.10.2022 | przeczytano: 361 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764