logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

newonce.media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Kuba Miński przechodzi do Cape Morris z newonce.media

Kuba Miński dołączył do zespołu Kreacji w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko Senior Copywritera i Team Leadera.

02.04.2024 | Personalia | przeczytano: 292 razy
Newonce zmienia strategię – archiwalne treści znów dostępne

newonce odchodzi od modelu subskrypcyjnego. Już od dłuższego czasu nowe treści tworzone przez tę platformę udostępniane były nieodpłatnie, natomiast 1 lutego otwarto archiwum, dzięki czemu wszyscy użytkownicy ponownie zyskali dostęp do pełnych wersji materiałów. newonce notuje stały wzrost liczby użytkowników, w styczniu tego roku było ich 340 000, czyli o ponad 60% więcej niż w pierwszym miesiącu 2023 roku – mowa tutaj wyłącznie o użytkownikach serwisu i aplikacji, które są tylko częścią ekosystemu marki.

06.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 383 razy
Maksymilan Salski szefem subskrypcji Wyborcza.pl

Od 1 lipca 2023 r. Maksymilian Salski jako Head of Subscription będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju cyfrowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”. Do jego zadań należeć będzie m.in. wzmacnianie oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl, która jest niekwestionowanym liderem rynku prasy cyfrowej w Polsce i zalicza się do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej.

29.06.2023 | Świat mediów | przeczytano: 521 razy
Jury Złotych Spinaczy 2022

Przewodniczącym Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Justyna Gościńska-Bociong (Medicover), Anna Wiśniewska (Skanska), Łukasz Przybysz (Uniwersytet Warszawski) oraz Sebastian Stępak (MSL).

22.08.2022 | Konkursy | przeczytano: 1598 razy
Samsung poszukuje największych talentów na Tiktoku

Samsung pod patronatem TikTok Polska organizuje Galaxy Awards – pierwszy w Polsce konkurs, który pozwoli wyłonić najbardziej nietuzinkowe postacie prezentujące swoją twórczość na TikToku w pięciu różnych kategoriach. Na najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców czekają cenne nagrody.

31.08.2021 | Z rynku | przeczytano: 459 razy
Ballantine's w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi

Gwiazda pop artu i Instagrama - Joshua Vides zmienił butelkę Ballantine’s Finest w dzieło sztuki! Marka zmienia szatę graficzną i zapowiada działania, które przypadną do gustu zarówno adeptom sztuki, fanom kameralnych imprez, jak i wielbicielom zaskakujących miejsc.

10.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 1276 razy
Newonce.media tworzy poświęcony tematyce sportowej serwis

newonce.sport startuje 21 stycznia. Hasło promocyjne nowego portalu brzmi: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”.

16.01.2020 | Świat mediów | przeczytano: 616 razy

BNP Paribas w ramach kampanii „Zmiany klimatu kosztują”, która wystartowała we wrześniu br.,nawiązał współpracę z platformą newonce.media. Bank zainspirował i wsparł redakcję wydawanego przez nią pisma newonce.paper w przejściu z dotychczasowego papieru magazynowego na certyfikowany eko-papier.

04.11.2019 | Świat mediów | przeczytano: 737 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764