logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

oznakowanie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 171
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy

Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają się w efektowne narzędzia marketingowe, które przyciągają uwagę na ulicach miast i na trasach międzymiastowych. Obok zmiany koloru, ochrony czy przyciemniania szyb – realizacje grafik flotowych stanowią spory udział w rynku Car Wrap. Coraz więcej firm wraca do tych aplikacji lub wznosi je na najwyższy poziom kreując wyjątkowy filar biznesu w agencji reklamowej.

21.03.2024 | przeczytano: 1186 razy
Historia car wrappingu wg Antalis

Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…

19.03.2024 | przeczytano: 896 razy
Vanguard Europe partnerem Pixia na targach Fespa2024

Vanguard Europe ogłosił swoją obecność na targach FESPA Global w Amsterdamie, gdzie będzie dzielił stoisko ze swoim strategicznym partnerem, Pixia BV w dniach 19-22 marca 2024 roku.

08.02.2024 | przeczytano: 592 razy
Enea już na dachu poznańskiego stadionu

Dwa, ogromne napisy „Enea Stadion” zostały zamontowane na dachu poznańskiego obiektu. To efekt nawiązania współpracy koncernu energetycznego ze stadionem miejskim. Od lipca 2023 r. największa arena sportowa w Wielkopolsce, na której swoje mecze rozgrywa Lech Poznań nosi nazwę Enea Stadion.

23.01.2024 | przeczytano: 503 razy
Akomex: Czy etykieta jeszcze ma znaczenie?

Etykieta umieszczona na produkcie to jeden z pierwszych elementów przyciągających uwagę konsumenta. Aż 73% konsumentów zadeklarowało w badaniach Maison & Partners, że czyta etykiety produktów spożywczych. Jak zauważa Szymon Polkowski, Dyrektor Produkcji w DrukPaku (Grupa Akomex), etykieta produktu nie ogranicza się już jedynie do funkcji informacyjnej, lecz stała się kluczowym elementem budującym tożsamość marki. Wpływa także na postrzeganie produktu przez konsumenta. Im staranniej jest wykonana etykieta, tym bardziej atrakcyjny staje się produkt dla potencjalnego nabywcy.

21.12.2023 | przeczytano: 592 razy
Nową identyfikacja wizualna w salonach Škoda

Škoda rozpoczęła globalne wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej (CI) w swojej rozległej, liczącej ponad 4000 punktów, sieci salonów dealerskich. Pierwsze odświeżone lokale znajdują się w Wietnamie oraz w Estonii, a w październiku w Belgradzie  otwarto pierwszy Škoda City Store zaprojektowany w całości zgodnie z nowym CI. W Kuwejcie powstał najnowocześniejszy salon producenta, którego aranżacja podkreśla zaangażowanie w dostarczanie klientom kompleksowych, cyfrowych rozwiązań oraz strategię internacjonalizacji marki.

19.12.2023 | przeczytano: 792 razy
Boeing 737 MAX 8 w barwach Pekao

W maju br. Polskie Linie Lotnicze LOT i Bank Pekao S.A. podpisały umowę o współpracy, zgodnie z którą Pekao udostępni swoim klientom możliwość udziału w programie Miles & More. Uczestnicy programu będą mogli gromadzić mile za codzienne transakcje dokonywane kartami kredytowymi Pekao, w tym popularną Kartą Kredytową z Żubrem. Współpracę wspiera reklama wizerunkowa Banku Pekao na jednym z samolotów narodowego przewoźnika, Boeingu 737 MAX 8.

23.11.2023 | przeczytano: 719 razy (komentarzy: 4)
Murale na stacjach energetycznych Taurona

W Legnicy, Głogowie, Polkowicach i Lubinie na wybranych obiektach energetycznych już niebawem pojawią się murale, które zastąpią nieestetyczne, często poniszczone lub zdemolowane elewacje stacji transformatorowych. TAURON Dystrybucja i Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna podpisały porozumienie o wspólnych działaniach w tym zakresie.

25.08.2023 | przeczytano: 447 razy
Dzień Otwarty z technologią laserową Trotec

Firma Trotec zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w Dniu otwartym, który odbędzie się w Showroomie w Katowicach 25 sierpnia 2023. Wydarzenie skupi się na prezentacji urządzeń laserowych do znakowania, wycinania i grawerowania oraz oprogramowania Ruby®, stworzonego specjalnie do ich obsługi. Kluczowym celem tego wydarzenia jest ukazanie, jak zaawansowane technologie laserowe mogą zwiększyć efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw w różnych dziedzinach przemysłu. Organizatorzy stawiają na kameralną atmosferę, zachęcając do interakcji i zadawania pytań.

09.08.2023 | przeczytano: 417 razy

Firma Canon ogłosiła, że 3M doceniło wyjątkową jakość serii Colorado M i zatwierdziło biały atrament UVgel 460 w ramach programu gwarancyjnego 3M MCS, po jego udanym wprowadzeniu na początku tego roku. Program gwarancyjny 3M MCS zapewnia, że aplikacje drukowane na serii Colorado M w połączeniu z atramentami UVgel 460 i zatwierdzonymi nośnikami 3M osiągną najwyższe standardy jakości. Aplikacje objęte programem uwzględniają grafikę samochodową, oznakowanie, grafikę podłogową, a także przezroczystą folię i aplikacje wielowarstwowe, takie jak grafika okienna i wiele innych.

31.07.2023 | przeczytano: 536 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 171)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764