logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

placeme: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 178
Oranżada Hellena sponsorem „Love Island. Wyspa miłości”

Oranżada Hellena wchodząca w skład portfolio firmy Colian, została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz wyraźnego brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także unikalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island. Premiera programu odbyła się 4 marca br. na antenie telewizyjnej Czwórki.

24.03.2024 | przeczytano: 337 razy

W czasie rosnącego zainteresowania telewizją CTV i inwestycjami w ten obszar w Wielkiej Brytanii i Europie, nowy raport „The Power and Potential of CTV in Europe”, pokazuje, że reklama CTV w dalszym ciągu charakteryzuje się brakiem przejrzystości i koniecznością weryfikacji jakości. Tylko 30% reklamodawców i wydawców ma pełną przejrzystość co do tego, gdzie pojawiają się ich reklamy, a 27% nigdy lub rzadko ma wgląd w brand suitability programów, przy których pojawiają się ich reklamy. Wnioski te są częścią badań przeprowadzonych przez DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołową światową platformę software’ową zajmującą się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, we współpracy z IAB Europe, czołową organizacją na poziomie europejskim zajmującą się ekosystemem reklamy i marketingu cyfrowego.

28.02.2024 | przeczytano: 342 razy
Jak wzrósł w 2023 r. rynek reklamy telewizyjnej?

Publicis Groupe opublikowała analizę tendenencji na rynku reklamy telewizyjnej w 2023 r. Po czterech kwartałach br. wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3,3%, a w czwartym kwartale wzrost ten wyniósł rok do roku 0,4%.

07.02.2024 | przeczytano: 457 razy
Gaming z nietrafionym marketingiem

Jedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i esportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować – wynika z najnowszego badania FRENZY zrealizowanego przy współpracy z Kantar Polska. Co trzecia osoba kupiła produkt lub usługę promowaną w trakcie wydarzenia gamingowego transmitowanego online, jednak 1 na 4 badanych czuje się przez marki niezrozumiane i nastawia się do nich negatywnie. Jakie działania skłaniają graczy do wejścia w interakcję z marką i co firmy robią na tym polu nie tak?

13.12.2023 | przeczytano: 605 razy
What the Snack?! E.Wedel z nową kampanią

Pod koniec lata na sklepowych półkach pojawił się Wedel Snack – czekolada, która wprowadza niezłe zamieszanie, przełamuje nudę i dosłownie sprawia, że nie chcemy się nią dzielić! To seria wyjątkowych, zaskakujących czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie oni, młodzi zjadacze czekolad tzw. „zetki” i „alfy”, zadecydowali o smaku i wyglądzie nowości, które mają w pełni odpowiadać ich oczekiwaniom. Tym razem kosumenci stali się influencerami i wystąpili w kampanii marki Snack! Wzięli udział w oryginalnym spocie, który powstał podczas letniego festiwalu muzycznego i stał się motywem przewodnim kampanii What the Snack?! 

08.11.2023 | przeczytano: 575 razy
Innowacyjna platforma w obszarze muzyki dla marek

Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie umożliwiające w pełni kompleksowe lokowanie produktów w teledyskach gwiazd muzycznych. Ten popularny sposób promowania marek doczekał się innowacyjnej platformy InMusicLocated, która w naturalny sposób połączy wytwórnie muzyczne z agencjami marketingowymi, znacząco usprawniając ich współpracę. Nowopowstałe narzędzie pozwoli na maksymalne wykorzystanie potencjału reklamowego marek i profesjonalizację działań związanych z product placement w teledyskach. InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy.

31.05.2023 | przeczytano: 311 razy
Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant

Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki; od marca jest on emitowany przy wybranych programach VOD.

20.03.2023 | przeczytano: 487 razy
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki

23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.

06.02.2023 | przeczytano: 746 razy

23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.

30.01.2023 | przeczytano: 430 razy

Trwająca świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań - zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne Milionerów w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”. Zimowa aktywacja marki obudowana jest również komunikacją w TV oraz digitalu. Za planowanie i zakup mediów, a także działania niestandardowe odpowiada agencja mediowa Mindshare.

21.12.2022 | przeczytano: 455 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 178)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764