logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

plakat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2295
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie

Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej superaplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach zobaczyć można plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 143 razy
Heidelberg Jetfire: przemysłowy druk cyfrowy

Heidelberger Druckmaschinen AG (HEIDELBERG) rozszerza swoją ofertę maszyn do druku cyfrowego i prezentuje nową rodzinę Jetfire dla rozwijającego się rynku przemysłowego. Systemy oparte są na wiodącej technologii druku atramentowego firmy Canon. Nowa rodzina Jetfire zostanie zintegrowana z ekosystemem HEIDELBERG poprzez system zarządania produkcją HEIDELBERG Prinect. W ten sposób firma oferuje kompleksowe rozwiązania, które obsługują zarówno druk offsetowy, jak i cyfrowy w ramach jednego systemu, zapewniając maksymalną elastyczność i efektywność kosztową, szczególnie w sektorze akcydensów. HEIDELBERG łączy w ten sposób swoją wiedzę w zakresie druku offsetowego i cyfrowego, aby zapewnić drukarniom hybrydowe środowisko produkcyjne do opłacalnego drukowania w przyszłości.

02.06.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 346 razy
drupa 2024: Canon plotWAVE i colorWAVE T - drukowanir dokumentacji technicznej

Canon wprowadza na rynek nową generację wielkoformatowych urządzeń plotWAVE i colorWAVE do druku dokumentacji technicznej. Zbudowane w oparciu o sprawdzone i zaufane technologie: CrystalPoint i Radiant Fusing, urządzenia Canon plotWAVE i colorWAVE serii T, łączą najnowsze innowacje w jednym wysokowydajnym systemie druku. Zastosowane rozwiązania pozwalają z dużą łatwością uzyskać wysoką jakość rysunków technicznych, plakatów, czy innych prac graficznych. Obie serie T zawierają pakiet PRISMA Tech Suite - nowy zestaw rozwiązań automatyzujących proces druku, kopiowania, skanowania czy składania prac. Zastosowane funkcje bezpieczeństwa zapewniają wysoki stopień ochrony systemów IT.

31.05.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 259 razy
drupa 2024: prezes Yasanori Ogawa na stoisku Epson

Epson demonstruje na targach Drupa w Düsseldorfie pełne możliwości swoich komercyjnych i przemysłowych cyfrowych drukarek atramentowych. Od dużych maszyn do druku etykiet, przez wielkoformatowe urządzenia do drukowania oznakowań, druku sublimacyjnego i bezpośrednio na tkaninach, po wielokrotnie nagradzane kompaktowe urządzenia do kolorowych wydruków wysokiej jakości na różnych materiałach i podłożach.

28.05.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 301 razy
drupa 2024: Canon prezentuje kluczowe partnerstwa i inicjatywy

Podczas targów drupa 2024 (Messe Düsseldorf, 28 maja - 7 czerwca 2024 r., hala 8a) pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaakcentuje kluczowe partnerstwa i inicjatywy, ukazując siłę współpracy na rzecz pozytywnych zmian i doświadczeń, które wzbogacają nasze życie i biznes. Zgodnie ze swoją filozofią Kyosei, oznaczającą życie i pracę dla wspólnego dobra, Canon podejmuje się współpracy z wieloma firmami i organizacjami charytatywnymi oraz przekaże na rożne cele 20 tys. książek, które zostaną wydrukowane podczas targów drupa 2024.

28.05.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 259 razy
Puszki Żywiec x Andrzej Pągowski na 15-lecie trasy Męskie Granie

Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie marka Żywiec przygotowała dla fanów wyjątkową niespodziankę. Po premierze utworu „Myślę sobie, Ż” Brodka x Igo, czas na kolejną kolaborację – tym razem z jednym z najbardziej rozpoznawalnych twórców plakatów w Polsce – Andrzejem Pągowskim. Artysta zaprojektował dla marki unikalną limitowaną kolekcję puszek Żywca, na których znalazły się między innymi wizerunki Darii Zawiałow, Igo, Mroza oraz Vito Bambino – artystów związanych z trasą Męskie Granie.

10.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 1267 razy
Łap chwile. Lech z nowym spotem

Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego premiera ma miejsce 6 maja. ​

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 334 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wedel wgryza się w swoje wartości w kampanii employer brandingowej

Czy możliwe jest określenie nowych wartości firmy przez zaangażowanie do procesu ich powstawania niemal 1300 pracowników? Wedel po raz kolejny udowadnia, że stawiając na niestandardowe podejście, można osiągnąć unikalne efekty i przyciągnąć uwagę pracowników. Teraz firma rusza z kampanią wizerunkową, wykorzystując prawdziwe czekoladowe atrybuty stworzone z 18 kg czekolady, w które, zgodnie z hasłem akcji, wgryzają się jej bohaterowie. 

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 329 razy
Epson SureColor P20500: do fotografii, reprodukcji, plakatów i oznakowań

Dzięki wyjątkowej jakości obrazu, niezawodności i zwiększonej wydajności, drukarka SureColor P20500 firmy Epson z pewnością spełni oczekiwania odbiorców na rynkach wysokiej jakości fotografii, dzieł sztuki, plakatu i oznakowań do wnętrz.

01.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 392 razy
Druga edycja zawodów Cold waves by Porsche

Cold waves by Porsche to przedsięwzięcie sygnowane przez markę. Zawody z cold water surfingu odbyły się w tym roku po raz drugi, przewyższając zainteresowaniem ubiegłoroczną edycję. Wyjątkowe wydarzenie z udziałem światowej klasy surferek i surferów to wynik realizowania projektów twórczych w myśl idei „Napędzani marzeniami”, która przyświeca marce. Tegoroczna edycja zawodów odbyła się pod hasłem „We The Wave”, będącym ukłonem w stronę społeczności surferskiej. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa we współpracy z Big Picture, VMR, PHD oraz DRUM Polska.

29.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 378 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/230 (artykułów: 2295)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764