logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

plakat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2194

Bank Pekao S.A. wystartował 1 czerwca z kampanią promocyjną ubezpieczeń komunikacyjnych. Swoim klientom oferuje polisy dwóch renomowanych firm ubezpieczeniowych PZU oraz LINK4. Zmotoryzowani klienci banku korzystając z promocji przy zakupie ubezpieczenia OC i AC za pośrednictwem Pekao mogą zyskać dodatkowe korzyści.

05.06.2023 | przeczytano: 104 razy
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener

Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.

02.06.2023 | przeczytano: 333 razy
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi

Fotofestiwal - Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi - odbędzie się po raz dwudziesty drugi w pofabrycznych przestrzeniach na terenie całego miasta. W centrum festiwalowym Art_Inkubator znajdą się wystawy z programu Nadzieja, czyli międzynarodowe projekty przybliżające inspirujące postaci, odważnych artystów, silne społeczności i ich działania podjęte na przekór powszechnym, fatalistycznym narracjom o naszej rzeczywistości. „Zainspirowały nas słowa amerykańskiej pisarki i aktywistki Rebeki Solnit, że nadzieja domaga się działania; działanie nie jest możliwe bez nadziei” - mówią Krzysztof Candrowicz i Marta Szymańska odpowiedzialni za program festiwalu - „Zaprosiliśmy do współpracy kuratorów_ki i artystów_ki, którzy stworzyli siedem wystaw zbiorowych i indywidualnych. Większość z nich powstała specjalnie na 22. edycję Fotofestiwalu. Prezentują różne formy oporu, wsparcia i współpracy w krajach Europy Wschodniej i Zachodniej, w Ameryce Południowej i na Bliskim Wschodzie”.

31.05.2023 | przeczytano: 186 razy
Polacy twórcami nowatorskiego wideo AI

Za reżyserię teledysku „Stars” oraz realizację efektów wizualnych (VFX) przy użyciu sztucznej inteligencji (AI) odpowiadają Kuba Matyka i Kamila Staszczyszyn, twórcy melt immersive studio i melt.ai. Uzyskanie płynności wideo AI i stworzenie niezwykłych koncepcji artystycznych wymagało nowych metod reżyserowania i kontrolowania sztucznej inteligencji.

26.05.2023 | przeczytano: 286 razy
#Teamkaufland stawia na zrównoważony rozwój – kampania pracownicza

#TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania sieci Kaufland skierowana przede wszystkim do pracowników firmy. Jej bohaterami, a zarazem ambasadorami są osoby, które w swojej codziennej pracy wnoszą istotny wkład w zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa. Kampania ma na celu wzmocnić świadomość personelu na temat działań sieci Kaufland w obszarze ESG, a także jest wyrazem uznania dla pracowników za ich zaangażowanie.

25.05.2023 | przeczytano: 298 razy
Jak przyciągnąć uwagę klientów marketów?

Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud w pierwszym kwartale roku Polacy robili zakupy w dużych sieciach 15% częściej niż w 2022 roku, a same dyskonty odwiedziło 92% ogółu konsumentów. W jaki sposób wykorzystać ten trend w optymalizacji ścieżki zakupowej potencjalnego klienta? Odpowiadamy.

24.05.2023 | przeczytano: 337 razy
Wilno mówi do Polaków w kampanii z okazji 700-lecia miasta

Wilno hucznie obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.

19.05.2023 | przeczytano: 375 razy
Premiera serialu Skyshowtime Original Warszawianka

SkyShowtime ujawniło dzisiaj datę premiery pierwszego polskiego serialu oryginalnego Warszawianka. Produkcja zadebiutuje w serwisie 19 czerwca. Ujawniony został też plakat główny promujący ten 11-odcinkowy serial z Borysem Szycem w roli głównej.

19.05.2023 | przeczytano: 301 razy
Kampania #Powiedzcześćróżnorodności

9 maja 2023 r. wystartowała ogólnopolska kampania społeczna #PowiedzCześćRóżnorodności. Jej inicjatorzy - Fundacja DEI Alliance oraz firma Better - połączyli siły z ponad 20 partnerami, by wspólnie pokazać wartość, jaką z różnorodności czerpią firmy, organizacje i całe społeczeństwo. Jako ludzie tworzymy niepoliczalny zbiór różnorodnych doświadczeń i perspektyw oglądania świata, wzajemnie się uzupełniamy i wzbogacamy. Warto z tego skorzystać.

18.05.2023 | przeczytano: 348 razy
Promocja na żywiczne drukarki Epson w API.PL!

API.PL przygotowało nową ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swój biznes! Oferta obejmuje najnowsze drukarki żywiczne Epson SureColor SC-R5010/SC-R5010L, które umożliwiają drukowanie na różnorodnych podłożach, zapewniając najwyższą jakość wydruku. A to wszystko już od 9.9 euro/netto dziennie!

17.05.2023 | przeczytano: 335 razy
1 2 3
Strona 1/220 (artykułów: 2194)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764