logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

plakat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2133
„Nie zawal! Wybierz życie” - rusza nowa kampania świadomościowa

Zawał serca to nie tylko i nie zawsze ból w klatce piersiowej. Jak nie przegapić zawału, jak rozpoznać jego nietypowe objawy? W nowej kampanii społecznej „Nie zawal! Wybierz życie" za pomocą multimedialnych spotów emitowanych w środkach komunikacji miejskiej, edukacyjnych plakatów i ulotek wyjaśnią Polakom eksperci Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Rusza ogólnopolska kampania świadomościowa poświęcona nietypowym objawom zawału serca. Według danych rejestru PL/ACS na 68 tys. przypadków zawału serca, jakie w 2021 roku odnotowano w Polsce, nietypowymi symptomami charakteryzowało się 12-14 proc. z nich. Problem dotknął więc około 9 tys. pacjentów w naszym kraju.

22.09.2022 | przeczytano: 162 razy
15. Festiwal Art Moves - znamy zwycięzców!

Co warto docenić w niepewnych czasach?”. Rusza 15-ta jubileuszowa edycja Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves. W tym roku festiwal odbędzie się w Toruniu po raz piętnasty. Niestety nadal w okrojonym i kryzysowym kształcie, ze względu na wojnę, pandemię i wywołany przez nie kryzys ekonomiczny, który bardzo silnie uderza w kulturę i sztukę.

12.09.2022 | przeczytano: 380 razy
Adidas otwiera w Warszawie centrum marki oferujące doświadczenie zakupowe na światowym poziomie

1 września adidas otworzył w Warszawie największe centrum marki w Polsce, a zarazem swój największy sklep w Europie Środkowo-Wschodniej – adidas Warszawa. Unikatowy punkt sprzedaży jest odzwierciedlał najważniejsze wartości marki zakorzenione w sporcie, takie jak przełamywanie barier, kreatywność, inkluzywność i zrównoważony rozwój. W adidas Warszawa szczególny nacisk został położony na spersonalizowane doświadczenie zakupowe, które zapewni klientom ponad 40 interaktywnych rozwiązań oraz szeroką ofertę ekskluzywnych produktów, które wcześniej nie były dostępne w otwartej sprzedaży.

09.09.2022 | przeczytano: 200 razy

Epson ponownie nawiązuje współpracę z najszybszym sprinterem w historii - Usainem Boltem. Przez kolejnych 12 miesięcy będą wspólnie kontynuować misję popularyzowania druku bez kartridży dla domów i małych firm w całej Europie. Po sukcesie dotychczasowej kampanii, Usain - najszybszy człowiek świata - po raz kolejny zostanie twarzą drukarek EcoTank od Epson w jej nowej odsłonie promującej te ekonomiczne urządzenia. W akcji uwzględnione zostaną także inne światowej klasy produkty Epson, takie jak projektory do kina domowego, profesjonalne drukarki wielkoformatowe, skanery biznesowe czy drukarki etykiet.

07.09.2022 | przeczytano: 112 razy
Na Tiktoku rządzi muzyka. Jak to wykorzystać?

TikTok jest najszybciej rozwijającą się platformą rozrywkową na świecie. W skali globalnej korzysta z niej miliard użytkowników, a w Europie już 100 mln osób.[1] Jeszcze niedawno mówiło się, że na TikToku są głównie nastolatki. Dziś jest to dojrzała platforma komunikacyjno-rozrywkowa, na której działają największe marki, mikroprzedsiębiorcy, artyści, przeróżni twórcy. Prym na TikToku wiedzie muzyka, a właściwie… dobrze dobrana muzyka, bo to od niej często zależy sukces danego filmiku, kampanii edukacyjnej, czy reklamowej. Jak firma powinna dobrać muzykę na potrzeby contentu tworzonego na TikToku? Kiedy zdecydować się na piosenkę z fonoteki, a kiedy zlecić stworzenie jej kompozytorowi? Jak kupić licencję na wykorzystanie danego utworu? Ekspert z Sirens podpowiada.

05.09.2022 | przeczytano: 471 razy
Rusza So!city, czyli nowa marka eko produktów

W sierpniu na rynku pojawiła się nowa marka So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych. Właścicielem marki jest Cityboard Media.

29.08.2022 | przeczytano: 389 razy
Ploter dla fotografa - wg eksperta Canon

Minęły już czasy romantycznego, ale żmudnego wywoływania zdjęć w ciemni. Dziś fotografie po prostu się drukuje. Ale czy każda drukarka nadaje się do takiego wydruku? W obchodzony 19 sierpnia Światowy Dzień Fotografii o nowoczesnych ploterach do druku zdjęć opowiada ekspert Canon Polska.

19.08.2022 | przeczytano: 628 razy
Nowy zespół kreatywny w Mullenlowe Warsaw

Karolina Pietrzyk - jako senior digital art director i Marcin Nowosielski - jako senior copywriter, dołączyli do zespołu kreacji agencji MullenLowe Warsaw. Choć wcześniej pracowali osobno, tworząc team wnoszą bogate doświadczenie pracy dla uznanych marek.

18.08.2022 | przeczytano: 410 razy
Rotajet: Dysze 851.968 dla perfekcyjnego obrazu druku

Pudełka składane, opakowania elastyczne, dekory, książki i wiele innych: maszyna RotaJET może zadrukować wszystkie te materiały. Wysokowydajna maszyna do przemysłowego druku cyfrowego bazuje na modułowej platformie i może być wykorzystywana do szerokiego zakresu zastosowań. Urządzenie typu single-pass w imponujący sposób łączy tradycję i innowacyjność firmy Koenig & Bauer z jej ponad 200-letnią historię.

12.08.2022 | przeczytano: 381 razy
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON

W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.

11.08.2022 | przeczytano: 445 razy (komentarzy: 1)
1 2 3
Strona 1/214 (artykułów: 2133)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764