W czasie zeszłorocznych wakacji informowaliśmy o pierwszej udanej promocji naszego kraju, zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną. „Polski hydraulik” ściągnął z zagranicy nie tylko sympatię, ale przede wszystkim kilka miliardów złotych pozostawionych przez turystów. To wszystko okazuje się mało istotne dla nowego rządu – twórca kampanii Andrzej Kozłowski musi odejść „ze względu na zły stan zdrowia”.
22.01.2006 | przeczytano: 7129 razy (komentarzy: 4)Polska Organizacja Turystyczna postanowiła wykorzystać postrach Francji - słynnego "polskiego hydraulika" do promocji naszego kraju. 28 czerwca zawodowy model Piotr Adamski znany jako symbol polskiego hydraulika wystąpił podczas konferencji prasowej w Paryżu, wzbudzając entuzjazm francuskich mediów.
29.06.2005 | przeczytano: 53015 razy (komentarzy: 1)1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |