logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

programmatic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 583
Kia z kampanią „Dni Otwarte w salonach Kia”

Kia Polska zaprasza na wyjątkowe Dni Otwarte, które odbędą się w dniach od 9 do 14 czerwca w autoryzowanych salonach marki w całej Polsce. W ramach promocji Dni Otwartych wystartowała kampania, której celem jest zapoznanie z modelami samochodów Kia oraz zachęta do skorzystania ze specjalnych ofert czy jazd testowych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 259 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
DoubleVerify rozbudowuje polskie biuro

DoubleVerify rozbudowuje swoje biuro w Polsce - dołączyła do niego Aleksandra Szurek, która jako Senior Account Manager odpowiadać będzie za operacyjną współpracę z partnerami firmy w Polsce i regionie.

03.06.2025 | Personalia | przeczytano: 515 razy
Czerwiec z kampanią serków Twój Smak z Piątnicy

Wraz z początkiem czerwca startuje ogólnopolska kampania promocyjna serków Twój Smak z Piątnicy. Pod hasłem „A jaki jest Twój Smak?” marka prezentuje szerokie portfolio swoich produktów – od klasycznych serków do smarowania, przez warianty puszyste i aksamitne, aż po najnowszą propozycję – serki Twój Smak w plastrach.

02.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 480 razy
Crunchips z kampanią letniej edycji smaków

Marka Crunchips, należąca do grupy Lorenz, rusza z nową kampanią promującą limitowaną edycję chipsów na lato. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Kampania realizowana jest we współpracy z GameLab by LiquidThread, wewnętrznym działem Publicis Groupe, który odpowiada za koncepcję i egzekucję działań gamingowych na platformie Twitch. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics.

02.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 498 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ten smak - wiosenna kampania Profi

Marka Profi rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii mediowej prowadzonej pod hasłem „To jest ten smak!”. Wiosenne działania, realizowane w maju i czerwcu 2025 roku, koncentrują się na zwiększaniu rozpoznawalności brandu, dotarciu do młodszej grupy odbiorców oraz budowaniu nowoczesnego wizerunku, w którym apetyczna kanapka z pasztetem pełni rolę kulinarnej inspiracji.

31.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 234 razy
JemyJemy reklamuje zupy i dania gotowe

Marka JemyJemy kontynuuje szeroko zasięgowe działania mediowe. Wiosenna kampania w ramach marketing mixu obejmuje aktywności digitalowe, współpracę z influencerami, reklamy w RMF FM i Radiu Zet oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych aktywności jest dalsze zwiększanie rozpoznawalności marki oraz promocja nowości JemyJemy dań gotowych.

31.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 244 razy
AdFusion wchodzi na rynek adresowalnej telewizji

Agencja programmatic AdFusion została pierwszym brokerem reklamowym premium platformy GPW DAI – jedynego na polskim rynku rozwiązania umożliwiającego emisję kampanii adresowalnych w regionalnych stacjach telewizyjnych. Współpraca odpowiada na rosnące potrzeby reklamodawców w zakresie mierzalności, lokalnego targetowania i efektywnego wykorzystania danych operatorów.

27.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 304 razy
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024

W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.

18.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 474 razy
Piątnica promuje twarogi

OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w internecie.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 289 razy
Kia Polska z kampanią modeli 2025

Kia Polska wystartowała z kampanią promującą dwa modele z rocznika 2025 – Sportage i XCeed. W ramach oferty klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych ofert finansowych oraz rabatu gotówkowego. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada Havas Media.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 343 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/59 (artykułów: 583)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764