logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

programmatic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 510
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej

Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 141 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
DoubleVerify: Wolumen wyświetleń MFA wzrósł napędzany przez AI

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła przegląd wyników swojego ósmego corocznego raportu Global Insights Report, który analizuje trendy w jakości i efektywności mediów na podstawie ponad jednego biliona wyświetleń w kampaniach ponad 2000 marek na 100 rynkach. Wyniki podkreślają m.in., że globalnie strony "Made for Advertising" (MFA) rosną w siłę.

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 213 razy
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube

Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Magdalena objęła stanowisko Senior Media Operations Director, Dominika natomiast awansowała na stanowisko Senior Business Development Director. Ich unikalne kompetencje w zakresie budowania utalentowanych, efektywnych zespołów oraz oferty produktowej Salestube, a także wieloletnie doświadczenie zdobyte w strukturach spółki stanowią dla całego Salestube solidny fundament w zakresie dalszego rozwoju na rynku międzynarodowym - komentuje managing director Salestube, Joanna Czekaj. 

12.06.2024 | Personalia | przeczytano: 335 razy
WP wprowadza CEEId - kampanie bez cookies

CEEId umożliwia identyfikację użytkowników internetu pomiędzy różnymi domenami i urządzeniami. Identyfikator pozwala na skuteczne, spersonalizowane kampanie reklamowe, ich optymalizację i pomiar w ekosystemie pozbawionym plików cookies stron trzecich (ang.: third-party cookies).

01.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 494 razy
Reklama programmatic dla kampanii społecznych

Ad Fusion promuje bezpłatnie istotne społecznie inicjatywy w ramach autorskiego projektu „Ad Fusion Charity” i dociera do 2 milionów odbiorców z kampaniami dla Rak’n’Roll, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Schroniska na Paluchu oraz Fundacji Rodzić po Ludzku.

15.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 277 razy
AdEx - reklama online utrzymuje dwucyfrowy wzrost

W roku 2023 roku rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 599 razy
Gong, Value Media i Salestube z kampanią Orange Flex

Orange Polska rozpoczął nową kampanię oferty subskrypcyjnej Orange Flex. Jej launch wpisuje się w globalny format komunikacyjny „Orange tu jest”, który w Polsce swoją premierę miał z początkiem kwietnia br. i w przekazie zaznacza, że Orange jest blisko ludzi i ich potrzeb. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube. Agencja GONG odpowiada za koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo raz display. Agencje należące do Group One pracują w modelu House of Communication łącząc kompetencje mediowe i kreatywne pod jednym dachem.

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 391 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ad Fusion wchodzi na rynek reklamy programmatic

Na rynku reklamy programatycznej pojawił się nowy gracz. Ad Fusion to innowacyjna i elastyczna platforma DSP, wykorzystująca technologię programmatic oraz sztuczną inteligencję. Z rozwiązania korzystają już największe domy mediowe, jak Wavemaker, GroupM, EssenceMediacom, Reprice oraz Mindshare.

07.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 583 razy
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?

Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku rozwoju AI. Według Raport Future  2024 aż 45 proc. badanych wskazało na „branżowe kompetencje specjalistyczne” jako te najbardziej pożądane wśród kandydatów. Z kolei kompetencje cyfrowe i specjalistyczne znalazły się także w TOP 5 kompetencji przyszłości [1] . Zatem certyfikacja marketingowa staje się nie tylko przepustką do bycia konkurencyjnym na rynku pracy, pozwala potwierdzić nabytą wiedzę, ale i lepiej działać w biznesie.

22.04.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 382 razy
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino

Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania narzędzia. 

16.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 341 razy
1 2 3
Strona 1/51 (artykułów: 510)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764