logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

programmatic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 279
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów

„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

17.01.2020 | przeczytano: 220 razy
Spicy Mobile inwestuje we własną platformę reklamy programmatic

Agencja marketingu mobilnego i sieć reklamowa Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln złotych w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika w oparciu o technologię „machine learning”. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej do najbardziej zainteresowanego produktem lub usługą użytkownika.

16.01.2020 | przeczytano: 196 razy
7 zjawisk mogących odmienić digital marketing w 2020 roku

Kilkadziesiąt kampanii internetowych z zakresu SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads i wykorzystanie analityki internetowej do rozwoju biznesu dla wiodących w swoich branżach klientów – tym agencja Bluerank zajmowała się w mijającym roku, tym zajmuje się od lat. Dziś chcemy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami i przewidywaniami. Chcemy pomóc Wam w rozwoju biznesu i jak najlepszym zrozumieniu i wykorzystaniu istotnych zjawisk pojawiających się w obszarze digital marketingu.

18.12.2019 | przeczytano: 514 razy

Guru marketingu, John Wanamaker, zwykł pytać retorycznie: “Połowa środków przeznaczonych na reklamę jest zmarnowana, tylko która?”. Dziś, blisko 100 lat po jego śmierci, jesteśmy bliżej odpowiedzi niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki badaniom Gartnera dowiedzieliśmy się, że wiele wskazuje na to, że chodzi o technologie. Mimo rosnących inwestycji, specjaliści od promowania nie wykorzystują w pełni możliwości, jakie oferują posiadane przez nich narzędzia. Jak twierdzą pytani w badaniu Gartnera - marketerzy wykorzystują zaledwie 60% potencjału, jaki oferują te rozwiązania.

16.12.2019 | przeczytano: 190 razy
Sieć reklamowa Społeczności stawia na programmatic direct

Programmatic istotnie zmienia układ sił na rynku reklamy internetowej, co potwierdza sieć reklamowa Społeczności. Firma przewiduje, że w ciągu najbliższych lat procentowy udział programmatic w rynku reklamy online przybliży się do poziomu rynku amerykańskiego. W związku z tym Społeczności intensyfikują działania w obszarze programmatic. Dotychczasowy Key Account Manager - Michał Jeziółkowski wraz z nową strategią firmy, nastawioną na wzrost dynamiki rozwoju, awansował na stanowisko Head of Programmatic Direct.

02.12.2019 | przeczytano: 204 razy

W 2020 roku globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 69% wydatków na reklamę online* – wynika z raportu Programmatic Marketing Forecasts opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Łączna wartość inwestycji w programmatic przekroczy w 2019 wartość 100 mld USD, osiągając pod koniec roku 106 mld USD. W 2020 roku będzie to już 127 mld USD, a w 2021 aż 147 mld USD, kiedy to wartość wydatków na reklamę programmatic będzie stanowiła 72% rynku online.

25.11.2019 | przeczytano: 202 razy
Algorytmy przejmują europejski sektor reklamy

Stare dobre czasy, gdy firmy same kupowały banery w sieci, odeszły do lamusa. Dziś rządzi Programmatic, czyli automatyczny zakup powierzchni reklamowych w sieci. Ten model zakupu mediów rozwija się dynamicznie na amerykańskim i europejskim rynku reklamy online. W swoim wrześniowym raporcie, IAB Europe szacuje, że rynek reklamy programmatic na Starym Kontynencie wart jest ponad 16 mld EUR. Jak wskazują analitycy, firmy nie przestraszyły się RODO, dzięki czemu wypracowany wynik był aż o 33% wyższy niż w 2017.

30.09.2019 | przeczytano: 188 razy
Kerris Select: performance marketing w Kerris Group

KERRIS Group stworzyło jednostkę biznesową dedykowaną prowadzeniu działań z obszaru performance marketingu – KERRIS Select. Business unit powstał z przekształcenia działu performance, który od ponad 5 lat funkcjonował w strukturach Grupy. Umożliwi to położenie większego nacisku na rozwój kompetencyjny i biznesowy firmy w tym obszarze. Zarządzanie unitem objął Jędrzej Zarychta, Head of KERRIS Select.

26.09.2019 | przeczytano: 321 razy

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna z Polsce, startuje z szeroko dostępną ofertą szkoleniową. Warsztatowe treningi prowadzone będą przez praktyków i certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz ekspertów z certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform, którzy do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób m.in. marketerów i specjalistów takich firm jak: Grupa Wirtualna Polska, czy Comarch.

13.09.2019 | przeczytano: 276 razy

Yieldbird, firma specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, we współpracy z agencją Resolution z Grupy OMD, przeprowadziła kampanię wykorzystującą reklamę audio sprzedawaną w modelu programatycznym. Działania reklamowe dla klienta z segmentu motoryzacyjnego premium były prowadzone na powierzchniach należących do Grupy Radiowej Agory.

06.09.2019 | przeczytano: 194 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 279)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764