logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

projekcja immersyjna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Shakespeare Dimensions - immersyjna „Burza” w Forum Gdańsk

Po raz pierwszy w Polsce, na Dziedzińcu w Forum Gdańsk Shakespeare Dimensions – miejsce, w którym spektakl teatralny i sztuczna inteligencja (AI) łączą się, tworząc wyjątkowe doświadczenie wirtualnej rzeczywistości. Ta wyjątkowa instalacja artystyczna jest integralną częścią 28. Festiwalu Szekspirowskiego w Gdańsku. Przyjdź i przeżyj wrażenia wizualne, słuchowe i węchowe, inspirowane „Burzą” Williama Szekspira. Wstęp wolny!

26.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 543 razy
Panasonic: Sekret sukcesu AVoIP

Technologie AV i protokół internetowy (IP) połączyły siły, przynosząc rewolucyjne zmiany w branży. Ta dynamiczna integracja oferuje bardziej ekonomiczne i dostępne rozwiązania, choć brak uniwersalnego standardu dla AVoIP pozostaje wyzwaniem.

25.07.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 523 razy
Panasonic: Projekcje immersyjne w Ephesus Experience Museum

Ephesus Experience Museum wykorzystało zaawansowaną technologię projekcji laserowej DLP firmy Panasonic, aby w innowacyjny sposób ożywić starożytne miasto handlowe Efez, oferując zwiedzającym immersyjne doświadczenie. Położone w historycznie bogatym regionie Selçuk w Turcji, to nowo wybudowane, zrównoważone muzeum, usytuowane w sosnowym lesie na terenie ważnego stanowiska archeologicznego, korzysta z 123 projektorów laserowych DLP Panasonic, aby stworzyć wielozmysłowe, angażujące doświadczenie, które zarówno fascynuje, jak i uczy odwiedzających.

04.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 539 razy
Kroniki Titanic Belfast z projekcją immersyjną LCD

Panasonic przekształca Titanic Belfast, oferując niezwykle silne i poruszające doświadczenie immersyjne. Dzięki zaawansowanej technologii LCD, ta znana atrakcja turystyczna zapewnia niezapomniane przeżycia, które nieustannie przyciągają zwiedzających.

27.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 662 razy
Doświadczenia immersyjne: Artled we współpracy z Panasonic

Włoska firma Artled szybko zdobywa renomę dzięki swoim rewolucyjnym doświadczeniom immersyjnym, opartym na najnowocześniejszej technologii projekcyjnej Panasonic. Specjalizując się w zaawansowanych technologiach wizualnych, Artled tworzy niezwykłe przestrzenie, które przenoszą użytkowników w zupełnie nowy wymiar rzeczywistości.

29.05.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 714 razy

Polskie studio produkcji i postprodukcji, wraz z twórcami z Broadwayu, przygotowuje musical „Pilot i Mały Książę. Historia Antoine’a de Saint-Exupery’ego i Małego Księcia”. Widowisko połączy w sobie doskonałą muzykę, piękne kostiumy z prawdziwie nowojorską choreografią. Immersyjne doświadczenie spektaklu dopełnią, przygotowane przez Platige Image, animacje 3D, które wyświetlane będą na wielkoformatowych ekranach LED. Światowa premiera odbędzie się w październiku w Katowickim Mieście Ogrodów. Obecnie prowadzone są castingi zarówno do ról pierwszo, jak i drugoplanowych.

04.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 471 razy
Panasonic: projekcja immersyjna i trendy w technologii wizualnej

Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród odwiedzających różnorodne atrakcje na całym świecie.

30.03.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 916 razy
Projekcyjna przyszłość: immersyjne centra rozrywki na horyzoncie

Mnóstwo sektorów gospodarki odnotowało ogromne straty w trakcie pandemii, jednakże branża rozrywkowa jako jedna z nielicznych może cieszyć się dobrymi wiadomościami i wynikami. Za ożywieniem tego segmentu stoi korzystna sytuacja demograficzna, rosnące zainteresowanie technologią AR i nowo powstającymi Rodzinnymi Centrami Rozrywki (w skrócie FEC), które przyciągają coraz więcej osób. Aktywności takie jak wspinaczka w zamkniętych pomieszczeniach i kręgle cieszą się ogromną popularnością, a miejsca typu sklepy tematyczne czy lokale gastronomiczne również nie mogą narzekać na brak zainteresowania. Z raportu wynika, że popyt na atrakcje w nowych centrach handlowych jest tak duży, że niektórzy deweloperzy nieruchomości komercyjnych w Azji uruchamiają własne markowe sieci FEC, aby uatrakcyjnić nowe centra handlowe.

14.07.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1460 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764