logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

projektowanie opakowań: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind

Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.

16.04.2024 | przeczytano: 184 razy
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR

Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Zbliżający się Dzień Czekolady oraz Dzień Ziemi skłaniają do refleksji konsumentów, jak i producentów słodyczy. 

11.04.2024 | przeczytano: 226 razy
Slodkie z medalem od Ecovadis

Najbardziej zaufana na świecie agencja ratingowa z zakresu zrównoważonego rozwoju – EcoVadis – wyróżniła polskiego producenta słodyczy reklamowych platynowym medalem. SLODKIE znalazło się w elitarnym gronie 1% najlepszych firm na świecie. To uhonorowanie naszych starań na rzecz zaangażowania ekologicznego, społecznego i etyki biznesu – komentuje CEO firmy.

22.01.2024 | przeczytano: 462 razy
De Jong Packaging Group – nowy członek rodziny Stora Enso

6 stycznia br. po uzyskaniu niezbędnych zgód i zakończeniu konsultacji pracowniczych, holenderska firma De Jong Packaging Group, stała się oficjalnie częścią Stora Enso. Za sprawą tego przejęcia nordycki koncern zamierza znacząco wzmocnić swoją pozycję na europejskim rynku opakowań z tektury falistej. Jest też ono zbieżne z długofalową strategią Stora Enso, uwzględniającą dalsze wzrosty przychodów ze sprzedaży materiałów dedykowanych produkcji opakowań odnawialnych w Europie i systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych w tym segmencie. Kierownictwo koncernu podkreśla, że tym samym jego działalność w obszarze odnawialnych rozwiązań opakowaniowych wchodzi w nowy etap.

11.01.2023 | przeczytano: 712 razy
Jak światowe problemy odbijają się na branży opakowań – trendy w 2023 roku

W 2023 roku konsumenci jeszcze mocniej będą wymagać od marek autentyczności, odpowiedzialności oraz podążania za rozwojem technologicznym. Minęły już czasy, w których opakowania były projektowane tylko po to, by oznaczyć i zabezpieczyć produkt. Obecnie stały się one integralną częścią strategii budowania marki i całego procesu zakupu. Odpowiednio zaprojektowane opakowania dają nie tylko możliwość zbudowania efektywnych doświadczeń, ale również są fundamentem zmian, które pozwolą odpowiedzieć na potrzeby konsumentów. Jak światowe problemy odbiły się na postrzeganiu marek i jakie trendy czekają nas w packagingu?

04.01.2023 | przeczytano: 709 razy
Michał Kwiatkowski nowym Client Service Director w Soul & Mind

Poznańska agencja rozwija działania na linii klient-agencja. Do zespołu dołączył Michał Kwiatkowski, który objął stanowisko Client Service Director. Będzie on także pełnił funkcję Brand Strategy and Communication Expert, wspierając dział strategiczny.

24.10.2022 | przeczytano: 686 razy

Zachowanie równowagi między ekonomią a ekologią to dziś jedno z największych wyzwań stojących przed każdą firmą. Postępujące zmiany klimatu i rosnąca świadomość społeczeństwa wymuszają na biznesie udoskonalenie strategii rozwojowych i podjęcie realnych działań. Są jednak firmy, które troskę o środowisko mają w swoim DNA, a wdrażanie etycznych i zrównoważonych praktyk nie jest dla nich wyłącznie trendem, a filarem działalności.

22.09.2022 | przeczytano: 606 razy
Tetra Pak wprowadza pierwsze zakrętki przytwierdzone do opakowań kartonowych

Łącząc siły z wiodącymi producentami napojów, Tetra Pak wprowadza zakrętki przytwierdzone na stałe do opakowań kartonowych. Pięć nowych systemów zamknięć jest obecnie wdrażanych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (w tym w Polsce, Czechach i na Słowacji), w Irlandii, krajach bałtyckich[1], Hiszpanii i Niemczech. Zmiana dotyczy różnych kategorii produktowych i jest wprowadzana po raz pierwszy w tych regionach.

04.07.2022 | przeczytano: 767 razy
Tetra Pak z drugą edycją kampanii środowiskowej „Wybierz naturę. Wybierz karton”

Ruszyła druga odsłona kampanii Tetra Pak „Wybierz naturę. Wybierz karton”. W zeszłorocznej edycji firma ogłosiła swój cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie. Teraz prezentuje między innymi związane z tym postępy, najważniejsze innowacje oraz współprace.

20.06.2022 | przeczytano: 491 razy
Packaging Innovations: trendy i wiedza na wiosennych targach B2B

Przed nami 14. edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations – już 31.05-01.06.2022 r. w EXPO XXI Warszawa. Packaging Innovations jako jedne z nielicznych targów w Polce pomimo pandemii zachowały swoją ciągłość, a nawet zostały poszerzone o nowe formaty. Wstępem do stacjonarnych targów są wydarzenia online, pozwalające na utrzymanie kontaktu z branżą oraz umożliwiające dostęp do wiedzy oraz kontaktów biznesowych osobom, które nie mogą w nich bezpośrednio uczestniczyć.

31.03.2022 | przeczytano: 1187 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764