logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

projektowanie opakowań: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23

Sushi już dawno przestało być w Polsce daniem egzotycznym i śmiało wkroczyło na nasze stoły, zarówno zamawiane z restauracji na wynos, jak i kupowane w supermarketach. Idealne rozwiązanie dla smakoszy tej potrawy oferuje wiodący w Polsce producent japońskiego przysmaku, Sushi Factory, z którym Agencja Brandingowa Tango współpracuje już od kilku lat.

04.02.2019 | przeczytano: 142 razy
Opus B dla Polmak - „Tak, jak lubię”

Opus B Brand Design stworzył nową linię makaronów uniwersalnych Polmak, która obejmuje siedem rodzajów makaronów.

02.11.2018 | przeczytano: 480 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Lay’s Maxx na siedmiu europejskich rynkach.

18.08.2017 | przeczytano: 321 razy
Opakowania a środowisko: Projektujesz? Przeczytaj!

Przekonanie, że opakowania wpływają na stan środowiska tylko w ostatnim etapie cyklu życia na szczęście odeszło do lamusa. Obowiązująca obecnie w Europie ogólna strategia postępowania zakłada, że w pierwszej kolejności należy zapobiegać powstawaniu odpadów oraz minimalizować ich ilość.

14.07.2017 | przeczytano: 655 razy
Label Innovations: Co mówi Twoje opakowanie?

Etykiety.pl Etigraf wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations: CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami.

21.02.2017 | przeczytano: 1172 razy
Innowacyjne opakowanie nowych kaw Tchibo

Barista Espresso i Barista Caffe Crema to nowe kawy od Tchibo. Na uwagę zasługuje zarówno jakość ziaren kawy, które wypala się za pomocą tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych, jak i opakowanie oraz rodzaj zamknięcia obu nowych kaw – to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce.

06.02.2017 | przeczytano: 247 razy
Wybór wariantów w nowej kampanii Coca-Cola

Od stycznia wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka). Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów. Dziś ruszyła kampania marketingowa pod hasłem "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant".

01.02.2017 | przeczytano: 340 razy
Optima Marketing Group dla marki Halina

Marka Halina należąca do firmy Sawex Fooods przeszła gruntowną zmianę opakowań. Na sklepowych półkach ryże, kasze, płatki oraz inne produkty przyciągają wzrok klientów nowym, apetycznym designem.

28.12.2016 | przeczytano: 731 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rzemieślnicze projektowanie: Opakowania i branding dla browarówZobacz fotorelację

Rewolucja, która od kilku lat zmienia polski rynek piwa toczy się na wielu frontach. Produkty browarów rzemieślniczych nie tylko smakują, ale też wyglądają inaczej. Na półce rządzi wolność i kreatywność, można jednak wskazać kilka wyraźnych trendów.

13.06.2016 | przeczytano: 1405 razy
Walk z komunikacją nowej marki firmy Ciech Sarzyna

Firma CIECH Sarzyna wprowadziła na rynek nową markę produktów z kategorii Home&Garden – ZIEMOVIT, promowaną pod hasłem „Niech żyje ogród!”. WALK był odpowiedzialny za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej, a także wsparcie w punktach sprzedaży. Agencja zrealizowała również event, którego celem było przedstawienie nowej gamy produktów.

05.04.2016 | przeczytano: 1385 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764