logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

prywatność: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 167

Związek Banków Polskich rozpoczął ogólnopolską kampanię na rzecz poprawy cyberbezpieczeństwa usług bankowych. Czynny udział w kampanii bierze Bank BNP Paribas, który od lat aktywnie, konsekwentnie i skutecznie wspiera swoich Klientów w bezpiecznym bankowaniu. Bank organizuje szeroko zakrojone akcje edukacyjne, ale przede wszystkim oferuje Klientom najnowsze rozwiązania technologiczne w obszarze cyber-security. Klienci banku mogą m.in. korzystać logowania face-id lub odciskiem palca, natychmiastowych powiadomień push, możliwości weryfikacji konsultanta z poziomu aplikacji czy zaawansowanej ochrony behawioralnej w systemach GOmobile i GOonline, która automatycznie wykrywa różnice w modelu zachowania Klienta.

13.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 242 razy
Dyrektorzy marketingu wdrażają GenAI mimo deficytów wiedzy

Brak pełnego zrozumienia generatywnej sztucznej inteligencji wśród decydentów wyższego szczebla w marketingu może utrudniać ostateczne przyjęcie bardziej zaawansowanych rozwiązań GenAI, które mogłyby przełożyć się na poprawę wydajności organizacji, trwałą skuteczność procesów marketingowych oraz docelowo stałą przewagę konkurencyjną.

23.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 293 razy
Jacek Celiński z dentsu Poland do Adlook

Spółka Adlook ogłosiła dziś, że Jacek Celiński objął stanowisko VP of Growth CEE. W tej roli będzie odpowiadał za zwiększenie sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pod jego nadzorem będzie obszar rozwijania silnych partnerstw z obecnymi i nowymi klientami, a także wzmacnianie kompetencji zespołu sprzedażowego. Docelowo wprowadzi długofalową strategię, która pozwoli na dalszy, stabilny rozwój i umacnianie pozycji Adlook w regionie.

10.09.2024 | Personalia | przeczytano: 532 razy
X edycja Studiów Podyplomowych INP PAN Inspektor Ochrony Danych

Zapraszamy do wzięcia udziału w naborze do X edycji studiów podyplomowych Inspektor Ochrony Danych, organizowanych przez Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Studia po raz kolejny odbędą się pod patronatem IAB Polska.

30.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 413 razy
GOV.PL bez Google Analytics. Co z pozostałymi stronami instytucji publicznych?

Ministerstwo Cyfryzacji po wewnętrznej analizie doszło do wniosku, że na portalach rządowych nie powinno osadzać się skryptów Google Analytics. Wciąż nie mamy jasnej deklaracji o sformułowaniu zaleceń używania narzędzi na innych stronach administracji publicznej. Analizujemy odpowiedź na naszą petycję.

22.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 414 razy
Pracodawcy chcą prawa do informacji o dodatkowych zleceniach pracowników?

W kwietniu 2023 roku w Kodeksie pracy pojawiły się przepisy, zgodnie z którymi pracodawca nie może zakazać pracownikowi podjęcia dodatkowej pracy. Zmiany zostały wprowadzone po wdrożeniu do polskiego prawa dwóch dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), rozwiązując tym samym wątpliwości firm, pracowników. Polacy chętnie dorabiają do etatu, ale większość pracodawców nie jest z tego faktu zadowolona. Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl, ponad połowa z nich uważa, że prawo powinno dawać im możliwość weryfikowania dodatkowych form zatrudnienia pracownika. Z czego wynika taka opinia?

26.07.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 388 razy
Wizja i zobowiązania IAB Europe w nowym dokumencie

IAB Europe przedstawia kluczowe zobowiązania i zasady polityki na okres legislacyjny UE 2024-2029 w celu zapewnienia inkluzywnej, bezpiecznej i innowacyjnej przyszłości dla cyfrowej Europy.

29.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 413 razy
Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024

Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024 r.

16.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 766 razy
WP wprowadza CEEId - kampanie bez cookies

CEEId umożliwia identyfikację użytkowników internetu pomiędzy różnymi domenami i urządzeniami. Identyfikator pozwala na skuteczne, spersonalizowane kampanie reklamowe, ich optymalizację i pomiar w ekosystemie pozbawionym plików cookies stron trzecich (ang.: third-party cookies).

01.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 645 razy
Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie

Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi. 

25.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 547 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 167)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764