logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

public relations: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1599

Agencja strategiczno - kreatywna Cape Morris, nie zwalnia tempa i otwiera nowe biuro we Frankfurcie nad Menem. Dzięki temu umocni i rozszerzy działalność na rynku Europy Zachodniej realizując projekty zarówno dla niemieckich Partnerów jak i polskich, dopiero planujących ekspansję.

14.03.2023 | przeczytano: 219 razy
Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska

Do działu Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska dołączył Jan Bratkowski, obejmując funkcję rzecznika. Odpowiadał będzie za reprezentowanie organizacji w mediach, a także kompleksowe działania wizerunkowe i utrzymywanie relacji z dziennikarzami.

13.03.2023 | przeczytano: 223 razy
Medicover wzmacnia zespół komunikacji i marki korporacyjnej

W marcu do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, odpowiadająca za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach.

10.03.2023 | przeczytano: 327 razy
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku

2 marca podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2023-2025. Przewodniczącą Rady została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający TBT i Wspólnicy. Kolejnymi członkami Rady zostali: Eliza Misiecka, Dyrektor Genesis PR, Anna Deręgowska – Watza, CEO Planet Partners, Łukasz Jurkiewicz, Prezes Zarządu Pan Pikto oraz Piotr Talarek, Partner Zarządzający StrategyWise.    

06.03.2023 | przeczytano: 198 razy
Dawid Ogrodnik jako Brand Hero Bonarki

Emocje i doświadczenia zakupowe opakowane w wyjątkowe produkty testowane na najbardziej wymagających klientach i sygnowane osobowością Dawida Ogrodnika - nowego ambasadora marki to elementy nowej, długofalowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka. Głównym motywem nowego wizerunku są emocje. Jak wpływają one na codzienne wybory konsumentów, kiedy i kto kieruje się emocjami w życiu? Kolejne odsłony kampanii będą miały swój „firmowy” produkt – made in Bonarka.

01.03.2023 | przeczytano: 422 razy

Agencja EGO Public Relations rozpoczęła współpracę z Targami Książki i Mediów VIVELO, które odbędą się w maju br. na PGE Narodowym. Przedmiotem umowy są działania media relations, za które odpowiada Agnieszka Majewska-Kunat.

27.02.2023 | przeczytano: 448 razy

Z początkiem roku Polskie Towarzystwo Alergologiczne - inicjator Koalicji na rzecz Leczenia Astmy – przedłużyło współpracę z agencją FLYWHELL PR&DIGITAL. Strony kooperują ze sobą od 2021 roku i po podsumowaniu dotychczasowych projektów podjęły decyzję o kontynuowaniu działań. Całość prac realizowana jest przez zespół prowadzony przez Magdalenę Bajon-Orlicz.

14.02.2023 | przeczytano: 301 razy
PR Calling wygrywa przetarg na obsługę Paytel

Do grona klientów PR Calling dołączył PayTel S.A., wiodący na polskim rynku dostawca kompleksowych usług płatniczych. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, w tym za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.

13.02.2023 | przeczytano: 443 razy

Z początkiem lutego br. do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Pracownia Architektury Wnętrz Deer Design. To pracownia architektury wnętrz, zapewniająca klientom dostęp do profesjonalnej i innowacyjnej oferty usług projektowych i wykończeniowych. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.

09.02.2023 | przeczytano: 240 razy

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.

08.02.2023 | przeczytano: 272 razy
1 2 3
Strona 1/160 (artykułów: 1599)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764