logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

różowy październik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Żabka Jush i Dickery na rzecz profilaktyki raka piersi

Październik uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Z tej okazji Żabka Jush i piekarnia Dickery nawiązały współpracę, aby przypomnieć, jak ważne jest regularne samobadanie piersi. W dniach 25-27 października użytkownicy aplikacji Żabka Jush będą mogli zakupić limitowaną edycję gofrów Boobies o kształcie piersi, wspierając tym samym działania Fundacji Rak’n’Roll.

24.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 365 razy
#zróbsobiedobrze - kampania w Chillizet

Ruszyła kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.

13.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 421 razy
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem

Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania swojego ciała w trakcie codziennych czynności, takich jak prysznic, przypominając, że każda chwila uwagi poświęcona swojemu zdrowiu może uratować życie.

11.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 356 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764