logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

rebranding: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 685
LUNTER przełamuje stereotypy dotyczące tofu

Marka LUNTER otwiera nowy rozdział swojej historii - z odświeżoną identyfikacją wizualną, nowoczesną komunikacją i rebrandingiem, który opiera się na silnych wartościach, wysokiej jakości składnikach i wyrazistym designie. Całość wspiera międzynarodowa kampania cyfrowa, łącząca smak, emocje i poczucie humoru - elementy rzadko spotykane w segmencie żywności roślinnej. 

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 338 razy
Damskie golenie w kampanii rebrandingowej Wilkinson Sword Intuition

Edgewell Personal Care Poland wystartował z kampanią „Na wszystkie włoski. Wszędzie.”, w której marka Wilkinson Sword Intuition redefiniuje sposób mówienia o damskim goleniu. Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce skierowana do kobiet. Działania w Polsce są częścią szerokiej kampanii europejskiej. Za wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla brandu odpowiada londyńska agencja Pablo, która pod koniec ubiegłego roku została wybrana na paneuropejską agencję kreatywną Wilkinson Sword Intuition. Kampania w Polsce potrwa do sierpnia i kierowana jest do kobiet w wieku 18-45 lat. W naszej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, wschodząca gwiazda rapu.

10.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 332 razy
Agencja Cucaburra przyjmuje nową strategię

W ramach strategicznego rebrandingu, agencja Cucaburra zmienia kierunek działań, podążając w stronę marketingu dla sektora B2B. Nowa misja bazuje na kompleksowej obsłudze marketingowej firm z branż technologicznych i przemysłowych.

07.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 293 razy

Nowoczesna identyfikacja wizualna, intuicyjna strona internetowa i wyraźny podział kompetencji – PMR Market Experts przeszedł kompleksowy rebranding. Ale to dopiero początek. Obok znanej firmy z ponad 20-letnim doświadczeniem powstał Hume’s Institute – agencja badawcza 360°, będąca naturalnym rozwinięciem dotychczasowej działalności. Dziś obie marki działają ramię w ramię, oferując przedsiębiorstwom kompleksowe wsparcie: od badań marketingowych, przez raporty cykliczne, po precyzyjne prognozy. Wszystko po to, by skuteczniej odpowiadać na wyzwania współczesnego biznesu.

29.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 206 razy
BaseLinker staje się Base: kampania rebrandingowa

BaseLinker – dostawca topowego systemu operacyjnego dla branży e-commerce – wystartował z kampanią rebrandingową promującą skróconą nazwę: Base. Rebranding odzwierciedla pozycję firmy na rynku i drogę, jaką przebyła od integratora systemów e-commerce do kompleksowego systemu operacyjnego, stanowiącego podstawę sprzedaży online dla ponad 30 000 firm w Polsce i na świecie. Kampania obejmie cały szereg kanałów komunikacyjnych, od platformy produktowej i social mediów, po platformy VOD czy nośniki OOH.

29.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 245 razy
API Transfer Technologies na wydarzeniach branżowych

Dla firmy API Transfer Technologies - globalnego producenta folii, znajdujących zastosowanie m.in. przy uszlachetnianiu różnych produktów poligraficznych (w tym opakowań i etykiet) – drugi kwartał br. jest intensywnym okresem pod względem jej obecności na różnych wydarzeniach branżowych. W Polsce najważniejszym dla firmy będzie udział jej lokalnego oddziału w Kongresie Etykiety Samoprzylepne, jaki odbędzie się w Wiśle w dniach 5-6 czerwca. Z kolei maj to dwa wydarzenia z udziałem centrali API Transfer Technologies. W dniach 13-15 maja firma wzięła udział – z własnym stoiskiem – w targach Packaging Première & PSD w Mediolanie. API Transfer Technologies jest też jednym ze sponsorów tegorocznej konferencji FINAT, jaka odbywać się będzie w dniach 21-23 maja w Amsterdamie.

21.05.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 365 razy
Max ponownie jako HBO Max: powrót do poprzedniego brandingu

Podczas prezentacji programowej w Nowym Jorku, Warner Bros. Discovery ogłosił, że tego lata Max, należąca do firmy wiodąca platforma streamingowa, zmieni nazwę na HBO Max. 

18.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 473 razy
Nowa tożsamość marki CRIVIT

Marka CRIVIT prezentuje pierwszą międzynarodową kampanię omnichannel – FIND YOUR MOVE, która celebruje radość z ruchu na ekranach telewizorów, w mediach społecznościowych oraz sklepach Lidl w ponad 30 krajach. Odświeżona strona sklepu internetowego również zachęca klientów do ponownego odkrycia przyjemności płynącej z aktywności fizycznej. 

16.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 350 razy
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN

Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.

15.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 255 razy
Warka wraca z tarczą: rebranding marki i nowa platforma komunikacyjna

Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej. Jej sercem jest tarcza — symbol inspirowany między innymi średniowieczną heraldyką.

04.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 395 razy
1 2 3
Strona 1/69 (artykułów: 685)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764