logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

rebranding: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 527

Kiwi.com to czeska wyszukiwarka tanich lotów i podróży oraz firma traveltech, której unikatowa technologia umożliwia wyszukanie najtańszych opcji podróży. Firma jest coraz częściej doceniana na arenie międzynarodowej. Tylko w minionym roku Kiwi.com zajęła drugie miejsce na podium w rankingu Frommer 10 najlepszych wyszukiwarek lotów, zostawiając w tyle dużych, globalnych graczy, a także znalazła się w gronie finalistów  16. edycji TravelMole Awards, przyznawanych w Wielkiej Brytanii.  Firma właśnie rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową, zatytułowaną “We hack the system, you fly for less”, która w polskich mediach TV będzie dostępna przez 8 tygodni. Nowoczesne hacki podróżnicze, potężne filtry i unikatowy algorytm, który umożliwia tanie podróżowanie to jedne z kluczowych motywów przewodnich kampanii, o których opowiedzą główni bohaterowie: Cyfrowy Innowator, Odkrywca i Disruptor.

09.01.2023 | przeczytano: 122 razy
Nowa identyfikacja wizualna Moliera2

Po 14 latach działalności na rynku dóbr luksusowych, Moliera2 wprowadziło nową, unowocześnioną identyfikację wizualną. Multibrand wychodzi naprzeciw zmieniającym się wymaganiom Klientów oraz obecnym trendom w designie. Z rebrandingiem wiąże się również nowa strategia marki mająca na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.  

20.12.2022 | przeczytano: 277 razy
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline

Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.

09.12.2022 | przeczytano: 251 razy
Voel stawia na branżę eventową

Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All in! Games.

28.11.2022 | przeczytano: 194 razy
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”

VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.

25.11.2022 | przeczytano: 910 razy

Kiwi.com to wyszukiwarka tanich lotów i podróży, która właśnie przeszła rebranding i opracowała zupełnie nową tożsamość. Sercem kampanii “We hack the system, you fly for less” jest innowacyjna technologia, wykorzystywana przez firmę, dzięki której osoby poszukujące tanich lotów i podróży mogą znaleźć wyjątkowe opcje, nie do znalezienia nigdzie indziej. Najnowsza kampania to nie tylko solidna dawka informacji o firmie czy wiedzy na temat taniego podróżowania, ale również poczucia humoru i zdrowego dystansu. Autorem pomysłu kreatywnego jest specjalnie dedykowany do tego zespół Kiwi.com, który został utworzony na początku bieżącego roku.

15.11.2022 | przeczytano: 166 razy
FC Barcelona wprowadza nowy element do swojego brandingu

Kibice Blaugrany już niedługo będą regularnie widywać zupełnie nowy krój pisma, który został wprowadzony do komunikacji wizualnej hiszpańskiego zespołu. Nazywa się FC Barcelona Brush.

10.11.2022 | przeczytano: 425 razy
Afekt – The Experience Agency świętuje 25-lecie

Afekt, poznańska agencja marketingu 360 obchodzi swoje 25 lecie. Założona w 1997 roku, początkowo jako klasyczny butik kreatywny obsługujący głównie lokalny rynek, funkcjonuje obecnie jako Grupa Afekt skupiająca firmy i marki oferujące całkowicie zintegrowane rozwiązania marketingowe klientom w Polsce i zagranicą. 25 lat historii Afektu to konsekwentne wzbogacanie kompetencji pozwalających realizować największe wyzwania z zakresu event marketingu, ATL/BTL, PR, digital a także ostatnio również szeroko pojętego sales consultingu.

10.11.2022 | przeczytano: 224 razy
Grupa Walk z nową identyfikacją wizualną

Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.

03.11.2022 | przeczytano: 230 razy

Krakowska agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, od października 2022 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych jednego z największych i najbardziej znanych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych – „U Jędrusia”.

31.10.2022 | przeczytano: 236 razy
1 2 3
Strona 1/53 (artykułów: 527)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764