logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

rebranding: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 614

Warszawska agencja Molecular Creative, będąca kontynuacją BBDO WWA, zachowuje swój lokalny status i nadal będzie obsługiwać klientów w zakresie komunikacji 360o i walczyć o nowe budżety. Reorganizacja w koncernie Omnicom Commerce związana z przejęciem sieci Flywheel, nie wpływa na funkcjonowanie Molecular Creative – agencja zachowa autonomię.

11.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 170 razy
Thirsty for more! - Feeders Agency z kampanią rebrandingową Pepsi

Pepsi ma nową identyfikację wizualną i hasło - Thirsty for more! Mini vintage muzeum w przejściu podziemnym, gigantyczna puszka pod Pałacem Kultury, reklamowy billboard zamieniony w basen z piłeczkami podróżujący po Polsce - to tylko część konceptu kreatywnego, za który wraz ze strategią, obsługą social media, OOH oraz współpracami influencerskimi odpowiada Feeders Agency.

07.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 239 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło

Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06 w Chorzowie.

29.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 383 razy
Drukarnia Chroma przechodzi rebranding

Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.

24.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 382 razy
Maxi Zoo rusza z rebrandingiem i nową kampanią

Sieć sklepów z produktami dla zwierząt Maxi Zoo, rozpoczyna proces rebrandingu. W całej grupie Fressnapf właśnie wystartowała międzynarodowa kampania 360 stopni, po raz pierwszy prezentująca klientom nowe logo. Działania komunikacyjne, a także nowoczesna odsłona wizualna marki, podkreślają kluczowe dla Maxi Zoo wartości wyrażone w haśle: „Wasze szczęście to nasza radość”.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 489 razy
Krispol na Krishome: rebranding i nowa marka

Zarząd spółek KRISPOL i KRISHOME poinformował, że od 7 maja 2024 roku marka stolarki otworowej KRISPOL zmieni w Polsce nazwę na KRISHOME. To ważny krok w kierunku rozwoju i dywersyfikacji biznesu.

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 297 razy
Profit Development: rebranding w branży deweloperskiej

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie dewelopera są też kolejne inwestycje, stanowiące odpowiedź na aktualne potrzeby osób poszukujących nowoczesnych lokali. Okrągła rocznica działalności na rynku oraz dynamiczny rozwój są jednymi z powodów, dla których podjęto decyzję o odświeżeniu wizerunku marki.

04.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 395 razy
Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera

Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu widzenia końcowego komfortu mieszkania.

25.04.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1246 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.

25.04.2024 | Konkursy | przeczytano: 911 razy
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania prowadzona jest na najpopularniejszej platformie streamingowej, a do jej promocji zaangażowano topowych polskich streamerów.

23.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 1015 razy (komentarzy: 19)
1 2 3
Strona 1/62 (artykułów: 614)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764