logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

reklama alkoholu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 119
Ballantine’s: „Święta? Tak to robię!!”

„Święta? Tak to robię!!” to hasło świątecznej kampanii reklamowej Ballantine’s. Ambasadorem akcji jest Piotr Rogucki, który wraz z marką po raz kolejny udowadnia, że święta warto celebrować po swojemu. W ramach działań zaplanowano m.in. konkurs konsumencki, a także kampanię z interaktywnym robotem mówiącym głosem Piotra. Celem działań jest promocja Ballantine’s 7 American Barrel.

07.12.2022 | przeczytano: 271 razy
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika

Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.

01.12.2022 | przeczytano: 289 razy
Swanski autorem świątecznego opakowania Jameson Irish Whiskey

Jameson Irish Whiskey kontynuuje współpracę ze swoimi Ambasadorami. Autorem projektu graficznego opakowania świątecznego jest SWANSKI, jego prace zdobią galerie i ulice na całym świecie. W kolejnym projekcie dla marki, Swanski ozdobił pudełko specjalnie stworzonym dla Jameson „patternem”. To jego znak rozpoznawczy, którym zilustrował charakter i historię tej irlandzkiej whiskey.

23.11.2022 | przeczytano: 611 razy
Kampanie reklamowe alkoholi przestają się skupiać na konkretnych produktach

Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony – także mocniejszych trunków, takich jak whisky. Niezależnie od kategorii zmiany obejmują też komunikację marek – ze stricte produktowej zmierza w kierunku lifestyle’owych kampanii, skoncentrowanych na wartościach, w których wykorzystuje się nowoczesne kanały komunikacji i cyfrowe technologie. Z taką właśnie kampanią – współtworzoną z młodymi polskimi artystami – wystartowała jedna z marek produkujących whisky.

17.10.2022 | przeczytano: 414 razy
Kalicińscy z jesienną aktywacją dla marki Benriach

Agencja Kalicińscy odpowiedzialna jest za aktywację konsumencką dla marki Benriach – znanego i docenianego wytwórcy szkockiej whisky należącego do spółki Brown-Forman Corporation.

30.09.2022 | przeczytano: 257 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Žatecký rozśmiesza „Českimi Filmikami” - nowy program z popularnymi stand-up’erami

Marka Žatecký wystartowała z kolejnym, pełnym uśmiechu programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. Nowe odcinki można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.

27.09.2022 | przeczytano: 338 razy

Marka rusza z nową platformą kreatywną - jej osią jest tytułowe hasło, mające w sobie pierwiastek magicznego zaklęcia. Podkreśla ono tym samym natychmiastowy efekt Soplicy - gdy pojawia się Soplica, spotkanie, wraz z towarzyszącymi mu emocjami, staje się faktem.

22.09.2022 | przeczytano: 240 razy
Kampania Ballantine’s: Vito Bambino i Guzior we wspólnym kawałku

Po sukcesie ostatniej odsłony kampanii „Tak To Robię”, marka Ballantine ‘s wraca z nowym materiałem dla fanów nieoczywistych duetów. Tym razem do współpracy zaprosiła znanego ze sceny alternatywnej Vito Bambino i rapera GUZIORA. Ich singiel o tajemniczym tytule „Chabo” [czyt. czabo] opowiada o sile niezależności, a teledysk z udziałem artystów skrywa QR cody, które przenoszą konsumentów do ekskluzywnych treści mówiących więcej o samych twórcach.

16.09.2022 | przeczytano: 472 razy
Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań - najnowsza kampania marki Wyborowa

Nie potrzebujesz miliona followersów, lansiarskich ciuchów i drogich samochodów, żeby dobrze się bawić. Wystarczy, że wrzucisz na luz i postawisz na proste rozwiązania, żeby poczuć się swobodnie - marka Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny i włączenia Trybu Spotkań.

07.09.2022 | przeczytano: 441 razy
Whiskey Dubliner w nowym wydaniu

DUBLINER, irlandzka whiskey destylowana w sercu dzielnicy the Liberties w Dublinie, wprowadza na rynek nowe opakowania i zmienia branding. Dubliner Irish Whiskey Bourbon Cask oraz Dubliner Irish Whiskey & Honeycomb zyskują nową, atrakcyjną butelkę oraz logo oddające ducha i osobowość współczesnych mieszkańców Dublina.

02.09.2022 | przeczytano: 532 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 119)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764