logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

reklama leków: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 93

Agencja wygrała przetarg na kampanię marki Prostamol.

07.11.2023 | przeczytano: 349 razy
Espumisan w portfolio Hand Made

Agencja Hand Made wygrała przetarg na realizację komunikacji telewizyjnej dla produktu marki BERLIN-CHEMIE.

02.11.2023 | przeczytano: 386 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Reckitt, producent marki Strepsils, startuje z kampanią społeczno-edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości w zakresie skutecznego oraz bezpiecznego leczenia infekcji górnych dróg oddechowych. Bieżąca kampania jest elementem uruchomionej w ubiegłym roku platformy edukacyjno-komunikacyjnej „Lecz się odpowiedzialnie” i będzie realizowana w telewizji, digitalu, a także promowana poprzez działania z zakresu media relations oraz współprace z influencerami.

20.10.2023 | przeczytano: 340 razy
Nowa kampania promująca Oscillococcinum od Boiron

W drugiej połowie września Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).

13.10.2023 | przeczytano: 488 razy
VMLY&R Poland z kampanią Otrivin Menthol

Ruszyła kampania promująca najnowszy aplikator leku udrożniającego nos Otrivin Menthol firmy Haleon. Kampanii towarzyszy m.in. 90-sekundowy spot przygotowany przez agencję VMLY&R Poland. 

09.10.2023 | przeczytano: 631 razy
Wsparcie w walce z wirusami - Opus B i Gedeon Richter

Ruszyła kampania Groprinosin Forte. To kolejna odsłona długotrwałej współpracy Opus B i Gedeon Richter.

03.10.2023 | przeczytano: 618 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Koniec „białych fartuchów” w reklamach medycznych

Z dniem 30 czerwca zakończył się okres przejściowy dotyczący wymogów, jakie muszą spełniać reklamy wyrobów medycznych. Od 1 lipca zabronione jest wykorzystywane w nich wizerunku i autorytetu lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów i innych zawodów medycznych.

10.07.2023 | przeczytano: 799 razy
Webtalk odpowiedzialna za media społecznościowe Super-Pharm

Do portfolio agencji digitalowej WebTalk dołączyła stała obsługa social media Super-Pharm. Wcześniejsza współpraca między klientem a agencją opierała się na współpracy projektowej.

11.05.2023 | przeczytano: 664 razy
Branża farmaceutyczna

Branże regulowane w social media: Branża farmaceutyczna

Ogólne regulacje prawne dotyczące reklamy produktów leczniczych zostały zapisane w rozdziale czwartym (art. 52-64) oraz dziewiątym (art. 128-129b i 130) ustawy Prawo Farmaceutyczne. Art. 52 tejże ustawy definiuje pojęcie reklamy jako działalność polegającą na informowaniu lub zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego, mającą na celu zwiększenie: liczby przepisywanych recept, dostarczania, sprzedaży lub konsumpcji produktów leczniczych. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

26.03.2021 | przeczytano: 1853 razy
Lovebrands Medical w siódmej odsłonie kampanii „Recepta na sukces”

LoveBrands Medical zajmie się obsługą komunikacyjną siódmej edycji kampanii Recepta na sukces prowadzonej przez firmę farmaceutyczną Gedeon Richter. To druga z rzędu odsłona kampanii,  której obsługę agencji powierzono na drodze postępowania przetargowego.

05.02.2021 | przeczytano: 867 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 93)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764