logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

reklama zewnętrzna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 91
Jak rozwijała się cyfrowa reklama zewnętrzna w 2018 roku?

Cyfrowa reklama out-of-home rośnie w siłę i odgrywa coraz większą rolę w promowaniu produktów i usług znanych marek. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się form reklamowych. Czy w nadchodzącym roku utrzyma równie wysoką pozycję? O tym Diana Polska, Marketing & PR Manager MyLED.

19.12.2018 | przeczytano: 329 razy
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? O tym Diana Polska, Marketing & PR Manager MyLED.

13.12.2018 | przeczytano: 205 razy
Starcom: Blisko 9 proc. wzrost wydatków reklamowych po trzech kwartałach 2018

Po dziewięciu miesiącach 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8,0% w trzecim. W całym analizowanym okresie rynek zanotował największy wzrost od 2008 r. - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.

05.12.2018 | przeczytano: 296 razy
AMS City Tracker 2.0 z nowymi funkcjonalnościami

AMS wprowadził nową wersję narzędzia AMS City Tracker umożliwiającego prezentację zasięgu nośników autobusowych i wizualizację oferty City Transport.

09.11.2018 | przeczytano: 340 razy
Kolejne cyfrowe nośniki w ofercie AMS

W Krakowie AMS uruchomił testowo system cyfrowych citylightów oraz nośnik typu Cityscreen 9. Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu „Digital Kraków” realizowanego wspólnie z Urzędem Miasta.

06.11.2018 | przeczytano: 270 razy
AMS umacnia pozycję w segmencie premium we Wrocławiu

AMS wygrał przetarg na dzierżawę 35 dwustronnych gablot reklamowych typu citylight ogłoszony przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu. Umowa będzie obowiązywała przez dwa lata od stycznia 2019 roku.

30.10.2018 | przeczytano: 486 razy
JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze

Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka w drodze” jest Centrum Myśli Jana Pawła II, warszawska instytucja kultury.

19.10.2018 | przeczytano: 542 razy
Cyfrowa technologia w kampanii New Balance

Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.

17.10.2018 | przeczytano: 410 razy
AMS ze złotą statuetką Mecenasa Kultury Krakowa

AMS już po raz siódmy został nagrodzony tytułem Mecenasa Kultury Krakowa – w tym roku pierwszy raz otrzymał złotą statuetkę w kategorii Donator za stałe i znaczące współfinansowanie instytucji i wydarzeń kulturalnych związanych z Krakowem.

16.10.2018 | przeczytano: 142 razy
Ströer z nową ofertą w oparciu o dane Outdoor Track

Ströer Media od stycznia wprowadza nowy model zakupu mediów OOH, oparty o wyniki badania Outdoor Track. Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce. To pierwsza oferta OOH na polskim rynku, której założeniem jest pełne oparcie zasad planowania i zakupu nośników o wskaźniki mediowe.

11.10.2018 | przeczytano: 215 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 91)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone