logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

retail: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 498
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR

Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 63 razy
Ads4Brands ⎼ narzędzia reklamowe od Allegro

Allegro wprowadza kolejne udogodnienie dla swoich partnerów ⎼ cenione narzędzia reklamowe zostały udostępnione właśnie właścicielom marek i producentom. Nowa funkcjonalność Ads4Brands pozwala im na promocję na Allegro produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy. Wszystko to wygodnie z jednego panelu i jednego budżetu. 

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 190 razy
Panasonic ESL na stacjach benzynowych w Niemczech

Panasonic ogłasza podpisanie umowy ramowej z Team Energie w celu wdrożenia technologii ESL na 72 stacjach benzynowych w Niemczech.

16.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 176 razy
Awanse w Kinesso

Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.

14.06.2024 | Personalia | przeczytano: 317 razy
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego

W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak wysoka dynamika wzrostu napędzania jest m.in. ożywieniem na kluczowych rynkach (Chinach i USA), szybkim rozwojem retail mediów, reklam CTV i sztucznej inteligencji. Dla Polski GroupM przewiduje jeszcze szybszy wzrost, aż o 9,4 % – wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie z 14,916 mld zł w 2023 r. do 16,313 mld zł na koniec 2024 r.

14.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 327 razy
IAB Polska: Wartość rynku reklamy online może przekroczyć 10 mld zł

Polska branża cyfrowa jest dojrzała i stabilna, a internet stanowi integralną część działań marketingowych, już teraz odpowiadając za 53% tortu reklamowego. Optymizmem napawa widoczny potencjał do dalszych wzrostów. Z drugiej strony branża stoi przed ważnym sprawdzianem z szybkości adaptacji do nowych rozwiązań. Sztuczna inteligencja rzuca wyzwanie pełne nieograniczonych możliwości, ale i nowych wyzwań. Jak wygląda polski internet na tle UE, jak zmienia się rynek e-commerce i retail media, jak kształtują się wydatki na reklamę online, co nowego na rynku SEM, jakie obserwujemy zmiany w social mediach i jaki jest wpływ nowych przepisów na branżę internetową – to tylko niektóre z zagadnień opracowanych przez ekspertów IAB Polska w Raporcie Strategicznym Internet 2023/2024, najważniejszym podsumowaniu polskiego rynku digital.

05.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 221 razy
Ponad połowa inwestycji reklamowych ulokowana w wideo

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w pierwszym kwartale 2024 roku przeszło 2,8 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 11,5 proc., wynika z najwnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe. Jest to pierwsza edycja raportu wprowadzająca kategorię reklamy wideo, która łączy tradycyjną telewizję i wideo online. Ujęte w ten sposób inwestycje reklamowe osiągnęły 54 proc. udziału w rynku reklamy.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 513 razy
Retail media w ocenie DoubleVerify. Raport

DoubleVerify, światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła pierwsze wnioski z tegorocznego Global Insights Report, który analizuje trendy jakości i efektywności mediów na podstawie ponad biliona wyświetleń w kampaniach ponad 2000 marek na 100 rynkach. W 2024 r. będzie to już ósma edycja Global Insights Report, a premiera całego raportu zaplanowana jest na czerwiec.

03.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 209 razy
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę

Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld USD. Przewiduje się, że w 2024 r. wydatki na reklamę cyfrową wzrosną o 7,4%, osiągając 59,6% globalnych wydatków, przy dwucyfrowym wzroście w przypadku retail media i płatnych serwisów społecznościowych. Podczas gdy w Polsce W 2024 r. digital powinien osiągnąć́ wzrost na poziomie 10%.

29.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 378 razy
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR

W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.

24.05.2024 | Personalia | przeczytano: 398 razy
1 2 3
Strona 1/50 (artykułów: 498)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764