logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

scam: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 174
Henryk Gołębiewski ofiarą scamu - w kampanii #ZnamTeNumery

Uświadomienie możliwości AI i związanych z tym potencjalnych zagrożeń – to cel kolejnej odsłony kampanii społecznej #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich, a zorganizowanej przez Telewizję Puls we współpracy z Komendą Główną Policji, Fundacją Telewizji Puls „Pod Dębem” i z ekipą serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Jak podają jej organizatorzy, w ciągu ostatnich 4 lat liczba incydentów naruszenia bezpieczeństwa w sieci wzrosła o prawie 800 proc.

23.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 282 razy
Masz coś pod spodem – kampania Durex i Answear

„Masz coś pod spodem” to hasło kampanii Durex i Answear.com zachęcającej do poznawania swojego ciała i odczuwania 100% przyjemności. Nawet najpiękniejsze ubrania warto zdejmować, by odkrywać to, co kryje się pod nimi – strefy erogenne. Ich stymulacja działa na nas kompleksowo – poprawia nasze zdrowie psychiczne, wspiera nastrój i relacje, rozluźnia ciało oraz wzmacnia układ hormonalny.

21.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 216 razy
NOIZZ rusza z nowym projektem „Z-łączeni”

Projekt „Z-łączeni” obejmuje szereg działań na rzecz wzajemnego zrozumienia, współpracy międzypokoleniowej i budowania „mostów pokoleniowych”. Jego celem jest nie tylko edukowanie użytkowników i użytkowniczek serwisu, ale też wspieranie rozwoju zrównoważonego i sprawiedliwego społeczeństwa. Projekt wpisuje się w dziesiąty Cel Zrównoważonego Rozwoju UN Global Compact - wyrównuje szanse łącząc różne pokolenia oraz tworząc więzi między nimi.

17.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 400 razy
Cedrob Foods i pasty z Kurczaka Duda Premium w reklamie FOOH

Agencja kreatywna abanana razem z domem produkcyjnym „Muchas Gracias” przygotowali materiały FOOH (Fake Out Of Home) dla past z kurczaka Duda Premium. W ramach tej inicjatywy nowości produktowe pojawią się w otoczeniu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

14.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 328 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Bliskość i radość w świątecznej kampanii IKEA

IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w telewizji, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej. Podobnie jak dobrze pomyślane produkty IKEA - na święta i na co dzień. Kampanii towarzyszy spot, który podkreśla radość płynącą z chwil spędzonych razem z bliskimi i przyjaciółmi. Za adaptację spotu i kreację kampanii odpowiada VML.

10.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 306 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ważne z kim, ciekawe dokąd - jesienna odsłona kampanii LOT

Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck oraz Lizbona w jesiennej kampanii LOT-u pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”. Najnowsza kampania podkreśla rolę LOT-u, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu, a także inspiruje do odkrywania 9 nowych kierunków w siatce połączeń przewoźnika.

05.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 204 razy
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach

Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem. Przede wszystkim proponują wprowadzenie bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących reklamy i weryfikowania treści sponsorowanych, a także szybkiego usuwania śladów oszustw. Do tego znawcy tematu dodają, że popularne serwisy społecznościowe mogą ponosić konsekwencje, o czym świadczy niedawny zakaz wydany przez Prezesa UODO. Zwracają też uwagę na konieczność podnoszenia wiedzy finansowej Polaków.

10.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 536 razy
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!

3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru Finansowego (KNF). Partnerami kampanii zostali PKO Bank Polski, ORLEN, PZU, KIR, mBank, Nest Bank i Orange. Partnerem komunikacyjnym jest agencja RedRaccoon.

03.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 364 razy
Nowy nadajnik Radia ESKA Wrocław

Radio ESKA Wrocław uruchomiło nowy, dodatkowy nadajnik w stolicy Dolnego Śląska na częstotliwości 97,4 FM, dzięki czemu odbiór stacji w samym mieście stał się jeszcze łatwiejszy.

05.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 388 razy
Design Anatomy z projektem biura na szczycie OliviiZobacz fotorelację

Minimalizm zapewniający komfort i otwartość na zachwycający widok za oknami najwyższego piętra Olivii Star. Tak w skrócie można opisać realizację gdańskiego biura firmy Deribit spod kreski Design Anatomy.

29.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1545 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 174)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764