logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

scenografia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 84
Pierwsza edycja nagród CRAFTY - SPR Awards

Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim kinie Iluzjon.

17.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 897 razy
Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej

W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na ikonicznym znaku Janusza Kaczkowskiego. Za projekt odpowiada Patryk Hardziej z zespołem.

14.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 471 razy
Shakespeare Dimensions - immersyjna „Burza” w Forum Gdańsk

Po raz pierwszy w Polsce, na Dziedzińcu w Forum Gdańsk Shakespeare Dimensions – miejsce, w którym spektakl teatralny i sztuczna inteligencja (AI) łączą się, tworząc wyjątkowe doświadczenie wirtualnej rzeczywistości. Ta wyjątkowa instalacja artystyczna jest integralną częścią 28. Festiwalu Szekspirowskiego w Gdańsku. Przyjdź i przeżyj wrażenia wizualne, słuchowe i węchowe, inspirowane „Burzą” Williama Szekspira. Wstęp wolny!

26.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 567 razy
Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 576 razy

Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.

04.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 392 razy
Kreatywne możliwości VR: Melania Kulczycka w podcaście Pata Murphiego

Melania Kulczycka, Client Director w VuFinder Studios, wystąpiła w najnowszym odcinku The MCA Prodcast. Gospodarzem prodcastu jest Pat Murphy, właściciel MCA (Murphy Cobb Associates), jednej z największych firm konsultingowych. MCA od kilku lat promuje wirtualną produkcję, kładąc szczególny nacisk na jej ekologiczne aspekty. Melania Kulczycka, która w swoim portfolio ma realizację projektów z wykorzystaniem technologii wirtualnej produkcji dla marek takich jak Beko, Bosch, Veet czy Calgon, opowiada o zaletach tej technologii, o polskim rynku reklamy i drogach rozwoju VuFinder Studios.

07.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 715 razy
Foodcare i raper Jacuś z „Brokatową sukienką” z kampanii Frugo Energy – Befrr

FoodCare uruchamia II turę kampanii FRUGO Energy w telewizji i digitalu. Zapowiada premierę pełnometrażowego utworu oraz teledysku rapera Jacusia pt. Brokatowa Sukienka, który powstał w odpowiedzi na prośby młodego pokolenia.

12.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 720 razy
Jesienne nowości katolickie w TVP

„Zrujnowani odbudowani” oraz „Welon, fura i brawura” to nowe programy religijne w ramówce Telewizji Polskiej. W najbliższą niedzielę, 27 sierpnia o godz. 12:45 w TVP1 emisja pilotażowego odcinka „Zrujnowani odbudowani” z udziałem Jonathana Roumie, odtwórcy roli Jezusa w serialu „The Chosen”.

28.08.2023 | Świat mediów | przeczytano: 332 razy
Kampania reklamowa Haribo z nowym spotem

HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.

04.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 2606 razy
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”

Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.

28.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 1155 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 84)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764