logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

suplementy diety: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 56

Olga Korolec, dyrektor marketingu oraz Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska, została wybrana przewodniczącą grupy jurorskiej Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart Budget w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards.

23.06.2020 | przeczytano: 274 razy
„Rozpraw się z leniwcem w sobie” - kampania marki Bodymax

Rusza nowa kampania reklamowa marki Bodymax, której kulminacja nastąpi jesienią. Autorem kampanii z leniwcem w roli głównej jest agencja CU Communication Unlimited.  

01.06.2020 | przeczytano: 593 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.

29.05.2020 | przeczytano: 189 razy

Tuż przed Świętami Wielkiej Nocy zespół agencji pharmamarketingowej NEKK przeprowadził badanie wśród przedstawicieli działów marketingu 31 wiodących firm produkcyjnych branży farmaceutycznej. Badanie dotyczyło aktualnych nastrojów, planów marketingowych oraz spodziewanych zmian w rzeczywistości post-COVID19.

20.04.2020 | przeczytano: 177 razy
Konsumpcja w czasach pandemii

W ciągu kilku tygodni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do swojego miejsca pracy - często pracę mamy tam, gdzie aktualnie znajduje się nasz komputer. Życie towarzyskie zastąpiły media społecznościowe. Nie robimy wielu rzeczy, które do tej pory były dla nas normalnością, w dalszym ciągu jednak konsumujemy! Być może odpuściliśmy zakupowe szaleństwa, a sięgamy wyłącznie po to, co jest dla nas potrzebne.

10.04.2020 | przeczytano: 475 razy
Mimo wysokich kar łamią kwarantannę

Jest wegetarianką, a w ośrodku podali mięso. Tylko na chwilę, po niezbędne zakupy, czyli wódkę i piwo. Z psem do weterynarza. Porozmawiać ze znajomymi na skwerze, napić się z kolegami. Wybrać gotówkę z bankomatu. Koniecznie osobiście spotkać się z dzielnicowym i to najlepiej w komendzie policji. Powód do złamania kwarantanny, mimo wysokich kar, zawsze się znajdzie. Zrobiło to już setki osób, przysparzając poważnych kłopotów nie tylko sobie, ale też policji, pogotowiu i innym służbom.

30.03.2020 | przeczytano: 246 razy
Koronawirus napędza e-commerce?

Panująca od dłuższego czasu pandemia koronawirusa wywołuje nie tylko lęk o przyszłość, ale także zmiany w zachowaniu konsumentów. Kryzys powoduje przesunięcia z offline do online, wzrosty w e-commerce wg różnych wyliczeń mają wynieść nawet 30%. Z drugiej strony handel internetowy w znacznym stopniu uzależniony jest od chińskich fabryk oraz dostawców korzystających z komponentów, które pochodzą z Azji.

24.03.2020 | przeczytano: 793 razy

Serwisy informacyjne zostały zdominowane przez informacje o rozprzestrzeniającym się koronawirusie. Okazuje się, że zagraża on nie tylko ludziom, ale również… biznesowi. Alibaba już przygotowała 3 mld USD na pożyczki dla firm poszkodowanych wskutek ograniczenia handlu. Czy globalna epidemia zatrzęsie rynkiem ecommerce?

06.03.2020 | przeczytano: 427 razy
Konkurs na projekt plakatu – Wciąż człowiek?

Galeria Sztuki w Legnicy ogłasza konkurs na plakat promujący 29. Międzynarodowy Konkurs Sztuki Złotniczej organizowany pod hasłem „Wciąż człowiek? / Still Human?”.

31.01.2020 | przeczytano: 739 razy
Go On Nutrition z Damianem Janikowskim

W najnowszej kampanii Go On Nutrition, ambasador marki Damian Janikowski, przed nachodzącą walką MMA z Szymonem Kołeckim, promuje batony Go On Nutrition Protein 33%. Działania prowadzone są w szeroko w kanałach digital oraz VOD i ukierunkowane są na osoby aktywne fizycznie. Walka dwóch polskich olimpijczyków podczas KSW 52 w Gliwicach odbędzie się już 7 grudnia.

03.12.2019 | przeczytano: 269 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 56)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764