logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

suplementy diety: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 84
Gamingowa kampania Sanostol

Wystartowała nowa, oparta na motywach gamingowych kampania reklamowa marki Sanostol należącej do Orifarm Healthcare A/S. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Adheads.

08.03.2024 | przeczytano: 306 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Triple PR wspiera komunikacyjnie akcję Karmimy Psiaki

Trwa akcja, która rozpali serce niejednego miłośnika zwierząt i bynajmniej nie chodzi o żywe dekoracje, a niewinne istoty, które z różnych powodów zostały skazane na bezdomność. Trwa 6. edycja świątecznej inicjatywy #CharytatywnaChoinka2023 organizowanej przez Karmimy Psiaki, będącej częścią Fundacji Sarigato. Na specjalnie zaprojektowanej wirtualnej choince każdy z nas może wybrać swoją „bombkę” – psiaka lub kociaka, któremu przekaże gwiazdkowy prezent, wedle zapotrzebowania. W tym roku na dary czeka ponad 1000 wspaniałych zwierzaków z 76 placówek z całej Polski! Choć akcja trwa tylko do 27 grudnia to dzięki prostemu mechanizmowi, skala jej pomocy może objąć działania na kilka następnych miesięcy.

13.12.2023 | przeczytano: 523 razy

Jeśli do kupienia jakiegoś preparatu namawia znany lekarski autorytet, pacjentowi powinna włączyć się „czerwona lampka”. Prawdopodobnie lekarz ten padł ofiarą kradzieży wizerunku, a pacjent ma do czynienia z oszustwem. Tego rodzaju spraw jest coraz więcej - informuje Prawo.pl.

28.11.2023 | przeczytano: 476 razy

Cape Morris realizuje kampanie dla Laboratoire Native, francuskiej firmy dermokosmetycznej oferującej produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Agencja odpowiada za działania mediowe, które prowadzone są dla dwóch kluczowych brandów - Lierac i Phyto.

27.06.2023 | przeczytano: 604 razy

Największa jednostka biznesowa Grupy K2, software house Fabrity, zwiększyła przychody o 36% rdr i wypracowała 1,5 mln zł zysku operacyjnego (+34% rdr). Trwa proces przeglądu opcji strategicznych dla spółek marketingowych, które w związku z tym są prezentowane jako aktywa przeznaczone do sprzedaży. Trwają już testy Perfectbota GPT, wykorzystującego szanse, jakie stwarza rewolucja sztucznej inteligencji i wielkich modeli językowych.

26.05.2023 | przeczytano: 409 razy

W marcu do grona klientów agencji Garden of Words dołączyła marka Plusssz, której dystrybutorem jest spółka „POLSKI LEK” Sp. zo.o. posiadająca szeroki asortyment suplementów diety w tabletkach musujących.

27.04.2023 | przeczytano: 538 razy

Z przyjemnością chcemy poinformować, że począwszy od marca 2023 r. Agencji Great Minds powierzono prowadzenie działań z zakresu digital marketingu dla znanej i cenionej marki Plusssz. Marka Plusssz obejmuje swoim portfolio suplementy diety w tabletkach musujących.

24.04.2023 | przeczytano: 303 razy

W odpowiedzi na coraz bardziej powszechny dostęp do suplementów diety resort zdrowia chce wprowadzić nowe zasady sprzedaży tych preparatów. Mają one zniknąć z półek w pobliżu okienek w aptekach, a także kas na stacjach benzynowych i w marketach - podaje Prawo.pl.

03.03.2023 | przeczytano: 791 razy
Colours Factory: inwestycja w nową składarko-sklejarkę Omega Allpro 90 marki Koenig & Bauer

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu swoich klientów, oczekujących kompleksowej obsługi w zakresie materiałów promocyjnych i sprzedażowych, drukarnia Colours Factory rozbudowała w ostatnim czasie swoją ofertę o wysokonakładowe opakowania klejone, wykonane z kartonu i tektury. Firma poczyniła również niezbędne inwestycje z tym związane – jednym z jej kluczowych zakupów była nowa składarko-sklejarka. Po przeanalizowaniu dostępnych ofert rynkowych, kierownictwo Colours Factory zdecydowało się na rozwiązanie firmy Koenig & Bauer. W efekcie rozpoczęła tu pracę maszyna Omega Allpro 90, która – jak podkreśla Marek Kruszka, dyrektor ds. produkcji – zautomatyzowała i znacząco usprawniła proces opakowań kartonowych i tekturowych.

16.12.2022 | przeczytano: 531 razy
Colours Factory: inwestycja w nową składarko-sklejarkę Omega Allpro 90 marki Koenig & Bauer

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu swoich klientów, oczekujących kompleksowej obsługi w zakresie materiałów promocyjnych i sprzedażowych, drukarnia Colours Factory rozbudowała w ostatnim czasie swoją ofertę o wysokonakładowe opakowania klejone, wykonane z kartonu i tektury. Firma poczyniła również niezbędne inwestycje z tym związane – jednym z jej kluczowych zakupów była nowa składarko-sklejarka. Po przeanalizowaniu dostępnych ofert rynkowych, kierownictwo Colours Factory zdecydowało się na rozwiązanie firmy Koenig & Bauer. W efekcie rozpoczęła  tu pracę maszyna Omega Allpro 90, która – jak podkreśla Marek Kruszka, dyrektor ds. produkcji – zautomatyzowała i znacząco usprawniła proces opakowań kartonowych i tekturowych.  

13.12.2022 | przeczytano: 750 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 84)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764